Postitused: 1,057
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
16
Erandjuhtum ütleks.Olgu originaal või vms.pole veel näind/kuulnud et šarniirimunakas niimoodi lahkub.Nähtud küll selliseid kus näpuga lõksutades suur loks aga välja nad niisama ei tule.Kogusin nn."emexi" jaoks sihukest staffi ja et oleks puhas alumiinium valu siis raud välja.No suure lõtkuga munakas ei tulnud ka kruustangide vahel kangutades välja(tuli sisselõiked teha)
Seega erandlik ja õnnelik õnnetus ksf.Viplala.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(15-08-2014, 23:36 PM)krossifänn Kirjutas: Erandjuhtum ütleks.Olgu originaal või vms.pole veel näind/kuulnud et šarniirimunakas niimoodi lahkub.Nähtud küll selliseid kus näpuga lõksutades suur loks aga välja nad niisama ei tule.Kogusin nn."emexi" jaoks sihukest staffi ja et oleks puhas alumiinium valu siis raud välja.No suure lõtkuga munakas ei tulnud ka kruustangide vahel kangutades välja(tuli sisselõiked teha)
Seega erandlik ja õnnelik õnnetus ksf.Viplala.
Ma olen seda paar korda kuulnud (a'la naised saunas rääkisid), kuid siiani mitte kordagi näinud. Pigem tasuks nende al õõtsadega ettevaatlik olla, st, kui kolinat kuuled siis vaheta.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,490
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
See esitulepirnide vahetuse keeruliseks tegemine on vist ilmselt suht taotluslik tegevus. Valdav enamus ju ei vaheta ise pirne vaid kasutab selleks teenindust. Mis siis margiesinduse puhul aitab tagasi teenida auto müügist saamata jäänud kasumit.
Kodus naisel retrostiilis Chevy HHR on. Esitule pirni vahetamiseks pead vastava poole ratta üles tõstma. Ratta alt ära võtma ning eemaldama logari. Logar on kinnitatud tüüblitega mis üldiselt lähevad katki eemaldades. Kui logarit korralikult pärast ei kinnita hakkab ta sõites vastu ratast käima. Ehk teepeal vahetamine suht problemaatiline.
Aga Eesti mees on tantsulõvi ja keerab lihtsalt ratta välja, eemaldab kolm esimest logari tüüblit mis tekitavad prao millest käsi sisse mahub ning mõned minutid jo*** ja mat** ning ongi uus pirn paigas. Loomulikult oled sa ka õlani porine/tolmune.
Tuntud kellafirma pisiautol peab kogu esiosa(seal terve nina ühes tükis) eemaldama,et pirne vahetada. Ja samuti kirjas,et kui juba siis pane kohe kõik pirnid korraga uued. Aga õnneks on seal ees mõlemal pool avaused millest saab käe sisse toppida ning siis pimesi näpuotstega kobades pirni lahti ja ära vahetada. Ja milleks panna pirni mida saad paigale keerata. Oh ei. Panna tuleb ikka pirn mille kinnitamiseks vaja need traadid õigele kohale saada.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
seitsmel pole vigu kedagist. täitsa hääd pirnid on. ainult krt läbi põlevad kiiremini kui kütus paagis.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(16-08-2014, 13:43 PM)90Deville Kirjutas: ...ntx öösel kustuvad mölemad pirnid keset steppi vms ja vahetada ei saa...
Silma ette kerkib Mägiaivari teibiga kapotile kinnitatud moosipurk, kus küünlajupp sees põleb...
Endal pole õnneks nii palju raha olnud, et mittevahetatavate pirnidega autot osta, aga probleem näikse olevat täitsa olemas. Sinilillekestel on kohe hea võimalus täiega trahvi teha, kui otsustad ühesilmalisega koju longata, mitte öisel maanteel telkima jääda. Endal on olnud kunagi juhus kui öösel maanteekiirusel m õ l e m a d esilaterna pirnid korraga läbi põlesid. Lõi korra sinist välku auto nina ees ja siis oli pimedus. Õnneks olid need kaugtuleniidid, mis läbi põlesid. Lähituledega kannatas tasakesi lähemasse linna sõita, kus hakkasin laterna all viga otsima ja bensukast uue pirni ostsin. Teine oli endal kaasas. Kui nüüd oleks tarvis olnud pool autot osandada ... talvel pimedas ... -15 ... bljää!
Õnneks oli see vana Datsun, segastest seitsmekümnendatest. Kapott üles ja palja käega lops-lops! pirnid vahetatud.
Tõesti ei taipa, miks nüüd enam sellist autot teha ei saa, millel pirnivahetus lihtne.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
no mul volkari pirukas ja keskmine tempo on üks h7 kuus.
võrdluseks h4 ja sooda, millel pirnivahetus on teemaks vast nii umbes paari aasta tagant.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
See pole tipp, kui keegi aitaks mu viletsat mälu turgutada. On auto, millel selleks operatsiooniks tuleb eemaldada palju rohkem juppe. On pildiseeria ka mingis autofoorumis. Aeg oli tundides. Saab ehk?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Üks asi jäi mulle töö juurest meelde.
Nimelt peab ikka päris idioot olema kui ehitusseadmetele pannakse masina identifitseerimis info kleepsuna!
Konkreetne näide Bomag pinnasetihendaja . Hind 5000+km uuest peast ning kui sul masin mitu aastat vana ning kleeps kadunud, pole võimalik uut varuosa tellida kuna isegi maaletooja ei suuda tuvastada täpset masina värki. Keegi ei taha võtta riski endale tellimaks häguse varuosa joonise järgi mitmesaja eurost vidinat kuna pole kindel kas sobib. Modifikatsioone on palju .
Normaalsed firmad panevad vähemalt pirka mis kestab.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(17-08-2014, 23:10 PM)Gravity Kirjutas: ... kui sul masin mitu aastat vana ning kleeps kadunud, pole võimalik uut varuosa tellida kuna isegi maaletooja ei suuda tuvastada täpset masina värki.
Siit tekkis mõte, et iga uue seadme muretsemisel võiks teha mõned suure resoga digipildid, kaasa arvatud infot sisaldavatest siltidest. Abiks mitte ainult virblite tellimisel vaid pildid olemas ka juhuks, kui seade tuuri pannakse. Saab kuhugi üles riputada, et kes näinud jne.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.