02-12-2013, 15:46 PM
Peast tean ainult reg numbrit.
(02-12-2013, 15:35 PM)klaave Kirjutas:(01-12-2013, 22:56 PM)krossifänn Kirjutas: Krt. see:Proovisin oma masinat - ei ole nagu olemaski kuigi sõidab juba 2002 aastast eesti teedel
http://195.80.106.137:9050/saap
täitsa funkab
2005 ning edasi kõik ARK-i toimingud kirjas,ülevaatuste teema samuti.Ka see kirjas kui ei läbinud esimesel korral TÜV-i ja saadeti korduvale.Odomeetri näidud samuti olemas.Endal huvitav vaadata - et palju siis oli
(02-12-2013, 16:48 PM)PlyVal64 Kirjutas: See Maanteeameti rakendus on igati vinge värk ja toimiv! Eriti hea on kontrollida ausate müüjate masinaid, kes panevad välja nii VIN kui pildilt nähtav või eraldi kirjutatav reg.number. Väga hea kontrollida koos LKFi liikluskahju registriga, MILLE sa siis teoorias ostad, kui huvi on! Peaks muuseas oluliselt "äsja saksast" jama soetamist välistama.
Ehe näide: tahaks läbiaetud Sitika millegi laheda, uuema, turvalisema ja muidugi disainilt vinge vastu vahetada. A'la: leian Amservist sellise Punto Grande, löön andmed Maanteeameti rakendusse - kõik vastab tõele ka kuuliselt (02/2007). Siis LKF-i andmebaasist kontroll annab sellise vastuse: Sõiduk (FIAT PUNTO, ZFA19900000184818) on liiklusregistris registreeritud ja ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis. Sõiduki kindlustusjuhtumis hävinenuks tunnistamise kohta registris teavet ei leidu.
Ja ongi sott selge: liisingvara, hoitud "kuidas jumal juhatab", läbisõit õige, kindlasti on mingeid vigu aga hind on õiglane ja puruks pole seda autokest sõidetud. Kuna lisaks muule saab ka ülevaatuste ajaloo e-ark'ist kätte, siis petmine on tehtud Eestist uuena ostetud autode jaoks ikka väga raskeks ja mõttetuks. Ja see võimalus, et kaskoga liisingauto on koomas peaga puuse lajatatud ja siis "salaja oma raha eest Leedus üles löödud" on põhimõtteliselt null.
(02-12-2013, 16:56 PM)saarrand Kirjutas: LKF liikluskindlustuse ajaloo päringust jäävad siiski mõned juhtumid välja. Näiteks need, kui on toimunud kokkupõrge loomaga või teelt väljasõit ja vigastada sai ainult 1 auto. Ja veel juhtumeid. Niiet suht suurel hulgal olulisi juhtumeid on sealt andmebaasist puudu...Nõus aga need on üldjuhul siiski harvemad "probleemid" kui kahe-mitme auto põrkumised. Lisaks on need siis teoorias liisingu kaudu kaskojuhtumitena tuvastatavad. Pluss näitab minu elukogemus seda, et "kel juhtub, sel juhtub kõike" ja vastupidi. Ettevaatlikel ajudega autojuhtidel lihtsalt ei juhtu või kui, siis mingi olematu kõksuke, kus keegi järjekordne rullik tagant imeõrna põksu paneb. See on näiteks meie pere ainumas juhus kogu autojuhtimise ja autode omamise ajaloo jooksul. Eks on ka kraavi vajutud kiiruselt 3 km/h (isegi Suverallil oskasin ennast piraadilaevaga niimoodi "parkida"), parklates ukselöögi mõlke saadud, metsast puid vedades kerele kraapse tehtud jne aga kandestruktuuriliselt katki pole me autot mitte kunagi sõitnud! Lihtsalt me oleme ka putukat otstarbekohaselt kasutanud ja see paistab ka välimusest välja. Aga lõhkunud ei ole. On igasuguseid põtru, sigasid, kährikuid ja kitsi palju-palju nähtud aga miskipärast on siis kaks võimalust: on meie kiirused nii madalad, et jõuame täielikult reageerida või egas loom ka loll pole, ta ikka valib autojuhi "karmavõla" järgi, kellele ette hüpata
(01-07-2018, 09:20 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kas kuskilt on võimalik vaadata ka oma auto läbisõitu .... paar-kolmkümmend aastat tagasi? Kuna auto oli Soomes siis oleks ju tore teada mitu ringi on spidol peal.
T.
(01-07-2018, 11:13 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: No ei ole Ford T.... hoopis VW-LT28D 1976a. Oleks lihtsalt huvitav teada palju see põrsas läbi on ajanud.No aga küsi Möllerist - auto omanikule oli see vist isegi tasuta, kas ka praegu ei oska kommenteerida.