Meelise uus teardropi projekt.
#1

lollusel pole piire ja hävitab sind nagu see "sõraline koorikloom" Toungue

et kõik ausalt ära rääkida siis pean alustama kaugelt - ameerikast

seal ikka müüakse head kraami või siis odavat kraami ja see vaja vahel tellida ja siia saata
sai siis kah tellitud mõnda asja ja seda siis lastud siia saata aga kasutasin siis erinevates foorumites teenust pakkuva Eikki abi korjab kauba kokku, pakib ja saadab siia
mõnel juhul koju mõnel juhul tuleb ühispakk ja seda siis siin laiali jagatakse.
Ükskord ehk poolteist aastat tagasi tellisin oma käru taga oleva alumiiniumist sildi mis teardropi teemaline on

[Pilt: 20130523_212254.jpg]

ja seda kaupa teiste seast otsides ja leides näitasin siis ka paki jagajale, et näe see ongi see asi ja, et mul on selline käru Toungue

ja nii muuseas külmalt ütleb Rivo (kaubaahela Eesti poolne jagaja) Teardop ? mul on kah selline
mul oli selline woww ?! hetk.

sealt see asi alguse sai.

ehk lugu sellest kuidas kaks võõrast meest kohtusid ja leidsid ühise hulluse omal olevat Cool

aga kuna haagist polnud sellel hetkel selles kohas jäi asi nii

läks aega natuke kui sain teate et haagis on nüüd nähtav ja kui on huvi siis tule vaata - poleks mõeldav, et ma poleks läinud :laugh:
vaatsin siis asja siit ja sealt nurgast ja polnud midagi teha - kadedaks tegi.
Rivo oli suutnud leida väga iluse kerekuju oma haagisele aga see oli ka kõik sellel hetkel sest haagis oli poolik projekt - veerev raam millel peal siis "mustad" seinad ja "must" katus. samuti nägin ma seda pimedas garaazis kitsatses tingimustes aga kõik mida ma nägin oli kadedaks tegev - ilus oli noh.

tuli jutuks et Rivo tahab haagisest loobuda.

sellest kõigest eelnevast oli siis ka juttu siin foorumis teardroppide teemas 4. ja 5. leheküljel.

vahepeal pakkusin haagist siia ja sinna aga keegi ei võtnud vedu eriti
oli paar huvilist kes rohkem mõtlesid aga kellel 10 pöialt kellel teine lollus (loe: hobi) pähe lõi jne.

nüüd aega läks edasi ja sai paar korda veel suheldud Rivoga ja veel ameerika kaubal järgi käidud ja käru silitatud ....
võtsin pikalt aega mõtlemiseks ja ikka tegin lolli otsuse Big Grin
ostsin ära r...a B)

nüüd enne matkaautode sügisest kokkutulekut läksin asja vormistama ja hoovi sõites oli vaatepilt järgmine
ehk mitme mehe jõuga oli see käru lihtsalt üle asjede garaazist välja tõstetud.
nägin käru esimest korda päevavalguses ja kaugemalt kui "meeter"

[Pilt: 20140919_083130.jpg]


[Pilt: 20140919_085901.jpg]

[Pilt: 20140919_085816.jpg]

[Pilt: 20140919_085756.jpg]

[Pilt: 20140919_085844.jpg]

[Pilt: 20140919_085418.jpg]

[Pilt: 20140919_090001.jpg]

[Pilt: 20140919_085949.jpg]

[Pilt: 20131112_132616.jpg]

raam on tehtud super ilusti, keevitus on iludus, kogu vormistus on 5+
külje vineer olevat välja lõigautud vesilõikusega ja seega ka on lõige "sirge"
ilusti ja korralikult liimitud talad jne.

ja mulle meeldib selle kere kuju pole midagi teha on ilusam kui mu enda oma.
samas on nad ka erinevad ja nagu piltidelt näha on suurim erinevus suuruses mistõttu on võimalus ka kujuga nii mängida.

kokkuvõtteks pole midagi öelda olen parandamatult haige Big Grin

mis edasi saab ?
ütleme nii, et on mõtteid
ukse kuju ei jää tõenäoliselt selliseks kandiliseks
samuti tulevad tõenäoliselt poritiivad "old school"
värvilt samuti ehk matejalilt alumiinium
katuseluuk poleks ilus ja jääb ära
aknad ... vist mitte ja pigem lahendan asja ventilatsiooniga vms.
ehk tuleb ilus aga lihtne ja soodne projekt
köök pisike jne. s.t. igsugu vidinaid ja lisavarustust nagu mul on praeguses kärus juba üle võlli sinna ei tule.

ja mis peamine - teen müügiks.
seega kes tahab siis räägime, lööme käed ja teeme sellise nagu vaja.

asja kurbmäng on hetkel see, et mul pole ruumi endagi käru jaoks talviseks majutuseks ja veel vähem ehitusprojektile aga otsime ja kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab.

noh lööge nüüd. Toungue

hetkel on plaan minna edasi algse ehitaja ideega teha uksed polükarbonaat plaadist täpset paksust hetkel ei tea aga jäi sinna ~15mm juurde (see on juba olemas)

praegu mõtlen ideid kuidas tekitada hinged ja käepidemed/lukud ja tihendite tarvis raamid
aga põhiline mure on hingega
soov oleks ehk kasutada sama hinge mis mu teisel haagisel on
ja nüüd uurin kas on soovitusi kellegil kuidas neid omavahel ühendada
kas kruvidega või liimiga või keermestada poldile pesa sinna sisse või....

ehk hinge ja ukse ühendus on plaadi servast s.t. ei saa poltidega panna risti läbi plaadi.

pilt hingest oleks selline

lahtiselt ehk avatult

[Pilt: IMG_7650.JPG]

ja kokku surutult

[Pilt: IMG_7651.JPG]
Vasta
#2

Mina paneks liimi alla ja sõidaks kruvid järgi. Kruvid ise juba hoiavad vineeri sees piisavalt tugevasti endkinni , ning kui liim ka veel all on, peaks tulemus üsna kindel olema. Samuti saab kruvi pikkusega mängida. Pikema kruviga peab ainult augu ette puurima, muidu võib vineeri pikuti lõhki suruda. Ega see polt+keere sinna midagi suurt juurde anna.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#3

Selle konkreetse silla asetus puhul peaks hakkama jälgima seda, et koormus haakekonksule liiga suureks ei läheks... Mulle tundub, et tiislile rakenduv koormus võib valmis käru puhul olla mõnevõrra suurem Maanteeameti eeldatavast.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

(25-09-2014, 10:50 AM)viplala Kirjutas:  Mina paneks liimi alla ja sõidaks kruvid järgi. Kruvid ise juba hoiavad vineeri sees piisavalt tugevasti endkinni , ning kui liim ka veel all on, peaks tulemus üsna kindel olema. Samuti saab kruvi pikkusega mängida. Pikema kruviga peab ainult augu ette puurima, muidu võib vineeri pikuti lõhki suruda. Ega see polt+keere sinna midagi suurt juurde anna.

ja jah seda nüüd küll, et vineeri sisse läheb kruviga
seda materjali ma tunnen natuke

aga ukse materjaliks oleks polükarbonaat
kas ka sinna laseks kruviga ja mis kruviga või ...

peab hakkama otsima igasugu reklaami ja kaubandusmööbli tegijaid ja nende kogemusi
kuskil poes nägin suure sokikasti mille kõrgendus oli sarnasest plastikust ja sealt on meenutus et oleks nagu olnud poldid sisse lastud.
Vasta
#5

(25-09-2014, 10:50 AM)viplala Kirjutas:  Mina paneks liimi alla ja sõidaks kruvid järgi. Kruvid ise juba hoiavad vineeri sees piisavalt tugevasti end kinni, ning kui liim ka veel all on, peaks tulemus üsna kindel olema.

Sama meelt ning seda loksuvatest veeasjadest tulenevalt: sikalaadne liim-mastiks alla ja RV kruvid järgi. Väga hästi hoiab ning on ka pisut "mänguruumi", sest ka vineer mängib niiskusega. Ette puurimine on aga igal juhul vajalik.
(25-09-2014, 12:01 PM)MeelisV Kirjutas:  aga ukse materjaliks oleks polükarbonaat, kas ka sinna laseks kruviga ja mis kruviga või...
Ikka sama - sikalaadsed liim-mastiksid (UV kindel). Oma purjekal proovisin kajuti aknad fikseerida (igatepidi kumer pind) peale liimi osaliselt nailonpoltidega, toimivad siiani ehk 7 aastat. Paningi selleks, et testida nende kestvust suhteliselt rasketes oludes aga seal, kus metalli murdumis-lõiketugevus ei ole oluline. Raami ehk komingsi küljes hoiab ju liim-mastiks. Soetasin BB'st. Siin on nad tutikatena näha "valgete laikudena" RV'de vahel. Kuna oli tehase augustus komingsis olemas ja osad poldid hoiavad ka seespoolset iluraami, siis panin kõik tihedalt tagasi.
[Pilt: 2007-06-28%2520019.jpg]
Vasta
#6

(25-09-2014, 11:06 AM)Aspelund Kirjutas:  Selle konkreetse silla asetus puhul peaks hakkama jälgima seda, et koormus haakekonksule liiga suureks ei läheks... Mulle tundub, et tiislile rakenduv koormus võib valmis käru puhul olla mõnevõrra suurem Maanteeameti eeldatavast.

tähelepanek õige
hetkel aga ma ise seda veel ei karda
siiski saab rohkem raskust taga olema mitte nii nagu mul praegu on
et ees on balloon ja varuratas ning kapp varustusele kuigi on mul ka raskust palju taga hetkel

uuel hakkab kõik asi taga olema niipalju kui üldse
ja ette ei tule midagi (vist)

samuti läheb praegune kere "rasvaimule" s.t. paksud külgseinad saavad auklikuks ja järgi jääb nendest vaid sõrestik.
väljalõigatud kohad saab täidetud penoga ja tekib jälle kodune võileiva sein
Vasta
#7

(25-09-2014, 12:01 PM)MeelisV Kirjutas:  kuskil poes nägin suure sokikasti mille kõrgendus oli sarnasest plastikust ja sealt on meenutus et oleks nagu olnud poldid sisse lastud.

Kui materjali keermestada annab, siis võib muidugi polte kasutada, eriti kui läbi serva näha peaks jääma. Kui näha ei ole, ega siis seal suurt vahet pole kas kruvi või polt. Liim teeb oma töö, ning kruvi/polt garanteerib liimi kinni hoidmise alatiseks. Välistingimustes ma piiluksin rv kruvide/poltide poole. Seda mis liimi kasutada, ma küsiks vastavate materjalimüüjate käest. Neil on kindlasti vastavad teadmised olemas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#8

liimiks sikaflex, nagu ka üleval mainiti. Kange nagu kurat, samas venib seal kus vaja. mõned mõtted: http://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?t=3805
Vasta
#9

Natukene teemasse.

[Pilt: %24_57.JPG]

http://forum.auto.ru/retro/479079/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

(10-10-2014, 14:20 PM)Aspelund Kirjutas:  Natukene teemasse.


http://forum.auto.ru/retro/479079/

A.

vägagi teemasse Cool

kuigi jah ise olen seda juba varem näinud

oma haagisega on läinud nii, et leidsin endale pesa kus hoida ja kus ehitada saab
nüüd hakkan varuma materjali ja koondan rohkem mõtteid ehitusele

poritiivad vaja tellida, komposiitpaneele vaja uurida ja osta
kergemat vineeri, jne. jne.
Vasta
#11

käru hakkas dieedile Big Grin

esimene 10 kg sai alla võetud

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#12

lõpuks saabusid sellised munakoored - loodame, et ka sobivad külge ja ümber rataste
tehtud siis klaasplastist ja tulid inglismannide maalt
tegu üldiselt päris kena tööga aga samas alles toorkutega s.t. , et mõlemad küljed on täis küljed ja väljalõige tuleb ise teha nii nagu vaja kui üldse teha.

nüüd saab siis ka käru tagumist poolt hakata tühjaks lõikama 

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#13

esimene testimine
ehk isegi sobivad

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ja siis sai hakatud jälle augustama

esmalt võtsin lahti katuse sealt kus peaks tulevikus olema luuk

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ja siis veel palju auke külgedele Toungue

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#14

köögi riiulite test käepäraste vahenditega

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ja juba õige paigaldus
koos salongis oleva kapi põhjaga
ehk siis õnnestus veel välja pigistada väike panipaik jalutsisse

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#15

köögi osa sai siis omale küljed ja luugi hinge alla sai pandud alumiiniumist L profiil

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#16

jätkem võtmed väljapoole kui ....
ehk uksed, uksed, uksed,

kapi esisein sai omale uksed külge

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

kapp ise

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ja uksed ees

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]

ustega jätkates sai välja joonistatud välisukse uus kuju

[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
[Pilt: %255BUNSET%255D.jpg]
Vasta
#17

Väga sehv. Aga kas eesti plastikumehed sulle koobaste tegemisega ei saanud abiks olla? Nii palju kui mina sellist teenust ostnud olen, on hind ja tulemus alati mu ootusi ületanud.
Kui saladus ei ole, siis umbes mis hinnaga see lõpus müüki peaks minema?
Vasta
#18

Plasti mehi ei tunne
eelmine kord tegime ise tiivad aga seekord tahtsin teistsuguseid ja ei viitsinud

hind vot see on hea küsimus
kuna pole selget plaani ja visiooni siis pole veel ka hinda
veel hiljuti ei teadnud ma kuidas köök välja hakkab tulema jne.
Ehk siis hind lõpuks tuleb selle pealt kuidas asi välja tuli
aga suures plaanjs on hind ehk ikka 4kohaline euronumber
Vasta
#19

Kobe projektike! Mul oleks selle tarbeks mõned väljatõmmatavad sahtli siinid annetada(umbes sellised nagu su teisel projektil sellel tõstetaval tagaluugil olid). Tahavad teised muidugi natuke tolmust puhastamist ja laagrid määrimist (kolme liigendiga).
Kui huvi võta ps-i kaudu ühendust!

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#20

täname juba ette
kiri on saadetud (mitte kohe saamiseks aga täpsustamiseks)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne