Parema teema puudumisel küsin siin. Leidus ka eestimaal. Tekkis vajadus teada teerulli mark-mudel mis oli kasutusel vene aja lõpu poole eesti aja alguses. Masin liigendraamiga, esimene pool rull, tagumisel tavalised (ilmselt veoauto) rattad, 4-5 tk järjestikku ühel "teljel". Võimalik, et toodetud mõne sõbraliku riigi poolt.
(27-07-2014, 19:39 PM)cesium Kirjutas: Parema teema puudumisel küsin siin. Leidus ka eestimaal. Tekkis vajadus teada teerulli mark-mudel mis oli kasutusel vene aja lõpu poole eesti aja alguses. Masin liigendraamiga, esimene pool rull, tagumisel tavalised (ilmselt veoauto) rattad, 4-5 tk järjestikku ühel "teljel". Võimalik, et toodetud mõne sõbraliku riigi poolt.
Midagi sellist?
või selline
Üldiselt on neid kombineeritud (õhkrehvid+metallvaltsid) rullide mudelid hunnikukaupa ja oli ka veel tõesti midagi idasakslastelt, kas ka kombirulle, ei mäleta. Liigendraamiga oli vähem ...
(26-07-2014, 21:36 PM)mehhanisaator Kirjutas: Kunagi sõitis Kohtla- Järve rajoonis selle autoga miilits.
Mis pill se on? Esimene ots tundub nagu Ford olevat aga tagumine on vist ise aretatud?
Minu arvates on see Opel, asjatundjad teavad ehk rohkem. Kindlasti on ka nõukogude autoehitajate loov käsi siin mängus olnud ja kerekuju muutunud. Volga mootor oli peale aretatud ja siis tehti selle autoga žigulimeestele - kiiruseületajatele sellega säru.
Aga nüüd seisab maja ees ja on kõigile imetleda.
Polnud tükk aega pildistamas käinud, aga viimasel ajal on olnud aega klõpsutamiseks ja seega on mitmeid unarusse jäetud masinaid saanud jäädvustada. Plaanis seda aegajalt uuendada, kui uusi saab tehtud, seega hoidke silm peal