Liikluskindlustuse maffia!!!

(26-09-2014, 09:37 AM)diesel Kirjutas:  naaberfoorumis kirjutab vallo niimoodi:

Nagu aru sain siis algul tahtsid kindlustusfirmad kõigile registris olevatele sõidukitele hooga sundarveid hakata saatma aga riik arvas et nii ikka päris ei lähe ja pikalt seisvad ning tegelikkuses kadunud sõidukid liigutatakse passiivsesse registrisse mida kindlustus torkida ei saa.

kas keegi pädevamatest viitsiks kommenteerida? et vastab see väide tõele? see oleks küll kena.

Üldiselt ei vasta see tõele. Kuigi kindlustusseltsid on kasumile orienteeritud, nägid nad seaduse ettevalmistamisel probleemi olematute ja reaalselt liikumisvõimetute autode eest arvete saatmisega - kulu on, aga tulu mitte. Liiklusregistri kande peatamine on tegelikult kompromiss eri huvigruppide (LKF, KSL, AMTEL, MNTA jne) vahel ja mõistlik lahendus, et kaitsta autoomanikke võimalike lisakulude eest. Kuidas registrist nö olematud autod lõplikult välja saada, on tulevikulahendus.
Vasta

Et „surnud hingedest“ lahti saada, olen ka mina kaua oodanud.
Nüüd tekib uus probleem – sellise seisma jäänud auto müümisel - ostmisel pole ju võimalik tema andmeid enam registrist järgi kontrollida. Et kas on üldse legaalne liikur, jne...
Vasta

Olen seda teemat vahelduva eduga ühe silmaga jälginud. Isiklikult minu jaoks midagi keeruliseks ei muutu aga

Ma ei saa absoluutselt aru, mida kuradit on ühist autoregistril ja kindlustusel. Jah nende ühine nimetaja on auto.
Aga muus osas on see sama haige kui kõik kinga ostjad peavad kord aastas külastama kingseppa. Ja kui seda ei tehta siis tuleb e-kingsepa juures teada anda, et see aasta on palju vihma tulnud ja enamasti kummikutega kõnnitud ja seoses sellega kingsepa teenust ei vaja.

Kui autot pole kindlustatud ja üle vaadatud mingi aeg siis on selge, et ta liikluses ei osale ja siirdub automaagiliselt passiivseks ja ongi kõik isegi kui tuhande aasta pärast kõik autod registris kirjas oleks ei oleks see register nii ruumimahukas et laari kombel interneti täis kirjutaks.
Mida te seal korrastate aru ei saa. Kirjutage omale skript või filter, mis näitab liikluses osalevaid autosi (kindlustatud ja üle vaadatud) ja aia ääres mädanevaid autosi (juba jupi aega pole kindlustatud ja üle vaadatud)
Kui kümme aastat pole kindlustatud ja üle vaadatud siirdub registrist välja kuskile statistilisse andmebaasi (arhiivi), mis näitab, et Helduril on olnud kunagi selline auto.
Ja kui peaks juhtuma ime ja see Helduri auto üles leitakse ja korda tehakse siis saaks selle statistilise andmebaasi (arhiivi) abiga auto uuesti registrisse tagasi.

Võibolla ma olen tõesti juhm aga no ei saa aru, miks ma pean iga aasta või kahe tagant aru andma, kui suur protsent mu roostetavast kärust veel alles on, miks ma taga ei sõida ja teda ei kindlusta. Kui selle saaks lahendada paari lihtsa skriptiga.
(Minu copy tikutakust)
Vasta

(26-09-2014, 13:25 PM)Madlobster Kirjutas:  Aga muus osas on see sama haige kui kõik kinga ostjad peavad kord aastas külastama kingseppa. Ja kui seda ei tehta siis tuleb e-kingsepa juures teada anda, et see aasta on palju vihma tulnud ja enamasti kummikutega kõnnitud ja seoses sellega kingsepa teenust ei vaja.
Kann virtuaalset õlut Basilio poolt!
Loodame, et sel juhul ei saadeta kodanikke igas kvartalis sertifitseeritud hoolduspunkti kummikute veekindlust ja tallamustrit kontrollima.
Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

no täna raadio rääkis miskist uuest euro mootorikütuse solkimise nõksust ja muuhulgas oli juttu et eesti autopark on ikka niihirmus vananenud , ning üleviieteistaastaseid autosid pidi olema liikvel lausa, mis sellist solki ei söö.
mumeelest on need autod mis uuemad kui viisteist aastat kõlbmatud kasutada , jällegi. kuid pole täheldatud et ma nende kasutamist kuidagimoodi torpedeerida püüaksin.
riiklik suund paistab ikkagi selline olevat, et korralikku vana autot pidada oleks võimalikult keerukas , üritades sulle igas segmendis soolde panna.
Vasta

See on ju loogiline.
Rohelised elavad seljas, et vaja väiksema jalajäljega autosi.
Automüüjad elavad seljas, et eestlane va vaene ei osta uusi autosi ning majandus ei õitse.
Ega eestlane pole ainus. MikiHiire kodus lausa lõhuti vanu autosi, et uus plastisodi kenamini kaubaks läheks.

Teie vanatehnika austajate pärast saab loodus otsa ja autotootjad/müüjad lähevad pankrotti Big Grin
Ja kui te sellest ise vabatahtlikult aru ei saa siis tuleb nimetatud organit natuke sudida.

Mulle meeldivad ka vanad autod, mitte need uued putsunutsude moodi moobiltelefonid ja paraku tuleb selle meeldimise eest ennast aegajalt homode kombel rõhutuna tunda.
Vasta

kas on selle jalajäljega nii , nagu kisakõrid paista lasevad. uue auto tootmine peaks paljuräigema jälje jätma , kui vana korrashoidmine. sama jutt elektriautodega, akutööstus astub ikka kõvasti ja sügavale.
see sama jutt umbes nagu juutide ja genotsiidiga , neid olla notitud kakskorda rohkem , kui neid sündinud , aga proovi eitada .
Vasta

(26-09-2014, 18:26 PM)iceman Kirjutas:  kas on selle jalajäljega nii , nagu kisakõrid paista lasevad. uue auto tootmine peaks paljuräigema jälje jätma , kui vana korrashoidmine. sama jutt elektriautodega, akutööstus astub ikka kõvasti ja sügavale.
see sama jutt umbes nagu juutide ja genotsiidiga , neid olla notitud kakskorda rohkem , kui neid sündinud , aga proovi eitada .

Sinu toodu ei ole oluline.
Oluline on ainult massides olev usk meie jääväljade sulatamisse.
Seda teemat pole mõtet puukallistajale rääkida, et 10 aastat vana corvette pole terve eluaja jooksul nii palju jalajälgi teinud kui seda on juba teinud tehasest välja veerev elektrinööri pidi tangitav, led´ide säras tiluliludega kaunistatud patarei hunnik.

Kui veel mõelda, et kõik autod oleksid sellised siis, kui palju on jalajälgi kõikide nende akude tootmiseks ja veel kui palju nende utiliseerimiseks. Minu 20 aastane suuremootoriga fossiilset rüüpav on lausa käbist tehtud mänguasi selle kõrval.

Aga nagu öeldud see pole oluline. Oluline on tarbimine. Ja seda mitte ainult automaailmas vaid kõikides alades. Olgu selleks arvuti, pesumasin, külmkapp või moobiltelefon. Aasta pärast on ta vana ja hiljemalt kolme pärast tuleb uus osta.

Aga uus on säästlikum, jms kiidulugudega üle külvatud. See, mis sellele eelneb kui ta sinu kätte jõuab ja mis sellel järgneb kui ta sinu käest ära on läinud ei oma lühinägelikule puukallistajale mingit tähtsust.
Vasta

Tervitus kõigile kaasfoorumlastele!
Katsun teha lühidalt. Olen igati selle poolt, et eksisteeriks komplekskindlustus ehk omades rohkem kui ühte sõidukit, kindlustad neist ühe, mis on kõige suurema võimsusega-loe kõige kallima kindlustusmaksega ja automaatselt laieneb poliis ka kõigile sinu omanduses olevatele sõidukitele, muidugi ainult siis, kui just sina neist mõnda kust parasjagu kasutad.Seega komplekskindlustus oleks isikupõhine.Kahe sõidukiga korraga sõita on mul ju võimatu (korduvalt proovitud-ei õnnestu) Selline kindlustus oli kasutusel Hollandis näiteks, kas ka praegu on niimoodi ei tea, ka meil eestis oli komplekskindlustus varem olemas, aga ok see on omaette laiem teema jätame selle praegu.
Uus kehtima hakkav seadus.Kahjuks olen viimasel ajal liiga vähe jälginud meediat, netti, foorumit jne. Kuulsin alles üleeile raadiost, et mingid muutused toimuvad (enda süü muidugi). Süüdi olin ka ca poolteist aastat tagasi kui kohtutäitur mind sms-iga üllatas, nimelt olin endale kunagi mõned sõidukid soetanud (mopeedid nimelt) ja seda ajal kui seadus ei nõudnud nende registreerimist.Hiljem seadus muutus ja hakkasin neid siis registrisse kandma. Olin ka teadlik, et liikluslindlustsleping on vajalik teha, aga polnud kursis tähtaegadega (ikka ise süüdi) ja esialgu tahtsin kõik korralikult arvele võtta ja siis minna lepinguid tegema.Seega aega tiksus täis üleliia ja kindlustuslepingu kohustuse teavitus läks rahvastikuregistrijärgsel elukoha aadressil, kus ma ammu ei ela (kui üldse läks) ja telefoni teel teavitas mind juba täitur.Lõppes mulle see lugu paarisaja euro tasumisega. Tegin siis ka ilusti kohe ruttu kõikidele sõidukitele kehtivad lepingud ja arvasin, et võin nüüd rahulikult eksisteerida, sel põhjusel ei lugenud foorumis ka vastavat teemat (ise süüdi muidugi).Nüüd siis täna lugesin-PAANIKA. Õnneks on teemas siiski mõned kaasfoorumlased palju informatiivset ja asjalikku postitanud.Asja rahulikult uurides saan ehk lõpuks sotti.Pole just suur arvuti-neti kasutaja ka on mu mobiilne nett aeglane kui tigu, aga tänu siin teemas postitatud linkidele jõudsin ka maanteameti lehele ja loomulikult pole mul id kaardilugejat, pole ka kehtivat id kaarti, pole passigi, aga siiski võib tänulik olla, et asjad nii on seatud, et ka läbi panga, paroolikaarti kasutades on võimalik sisse logida. Oma sõidukeid kaedes sai neid seal 28, osadel ülevaatus kehtiv, osadel läbi, osadel ammu läbi, osadel pole olnudki kunagi. Noh saan ehk sotti ja saan ka hakkama lõpuks.
Suur tänu selgitavate postituste eest Hr. Indrek Sirk!
Tänud ka teistele kaasfoorumlastele, kes kasuliku lingi on postitanud või asjalikku infot jaganud!
Vasta

Läbi panga arvelt maha võtta ei saa.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(26-09-2014, 23:20 PM)Marko Kirjutas:  Läbi panga arvelt maha võtta ei saa.

Läbi Türisalu panga saab.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(26-09-2014, 23:20 PM)Marko Kirjutas:  Läbi panga arvelt maha võtta ei saa.

Ajutiselt arvelt maha ikka saab. Alles paar nädalat tagasi võtsin ühe maha.
Vasta

(27-09-2014, 00:07 AM)viplala Kirjutas:  
(26-09-2014, 23:20 PM)Marko Kirjutas:  Läbi panga arvelt maha võtta ei saa.
Läbi Türisalu panga saab.
Big Grin Virtuaalne õlu sm. Viplalale! Kõik geniaalsed asjad on lihtsad!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Lahendasin praegu mõistatuse! Ei pea ennast just kõige tobumaks netikasutajaks (oskan isegi google otsingut kasutada ning oskan eBayst ja mujalt maailma netipoodisest vabalt ostusid teha) aga paberivaba ark püstitas mulle päris paraja katsumuse! Nimelt ei suutnud mina siiani teha ühtegi toimingut paberivabas arkis.
Käitusin nii:
Kirjutasin aadressiribale "mnt.ee", avanevas aknas valisin "MAANTEEAMETI E-TEENINDUS". Seejärel võtsin "vasakult tulbast "SÕIDUK" ja siis paremalt avanenud lahtrist "paberivaba ARK"

   

Seejärel logisin panga kaudu sisse.

   

Avanes minu admetega leht, kus minu sõidukid reas.

   

Valides sealt sõidukiga mõni toiming, suunas pildil olevale lehele.

   

Vajutasin siis all olevale lingile, kuna automaatselt ei suunanud, ning seejärel suunas mind jälle algusesse tagasi, päris esimesele lehele, kust ma alustasin. Järgnes jälle panga kaudu sisselogimine jne. Nii kasvõi 10x järjest, kogu aeg suunab algusesse tagasi.
Käsisin isegi arkis küsimas, nemad arvasid, et ju oli mingi tehniline rike just sel ajal.

Aga niimoodi sisselogimine on LOLLIDE LÕKS!

Lahendus on selline:
Mine mnt lehele ja SEEJÄREL LOHISTA ALUMISEST LEHE NIHUTAMISE RIBAST LEHT PAREMASSE ÄÄRMISESSE ASENDISSE!
Seal paremal üleval nurgataga peidus asub õige sisselogimise koht!

   

   

Sealt panga kaudu (kellel need id kaardi paroolid enam meeles on või ei tööta lugejad juba ammu!) sisse logides saab ilusti arvelt maha võtta või võõrandada vms.
Vasta

No ma sain aru nii,et ilma tehnoülevaatust läbimata ei saa autot arvele uuesti. Teed ülevaatuse ära ja alles siis saab. Ja pidi saama teha ka kindlustust ilma ülevaatuseta ja mittearvel sõidukile. Seda aga mingiks lühikeseks ajaks,vist kuni kuuks. Ja sõita tohtis siis ainult ülevaatusele,remonti ja igale poole sõbra juurde,kes autosid remondib...Big GrinBig GrinBig Grin
Asi pidi veel toores olema ja kõike ei teata...... Info sain kindlustuse tädilt...Wink
Vasta

OK, OK, ma proovisin natuke varem kui paar nädalat tagasi oma autosid ajutiselt arvelt maha võtta. Aga võibolla tõi mu tänitamine selle klubi mõistusele? Võin oma miljonit liigutada aga samal tasemel identimine ei ole nende arvates piisavalt turvaline, et vana romu teise lahtrisse panna? Ju siis parandati ära.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ok, andsin siis liba e-maili. Täitsa lõpp, isegi ajutiselt kustutamise aeg kirjas! Edusammud missugused! Enamuse tehnika embleem puudu, ok, eks nad ole vanaaja autod kaBig Grin

Hakkan siis virtuaalselt lammutamaBig Grin

Kas kellegi sõiduki läbisõidu näidik on teinud ameerika mägesi ka?
Vasta

(27-09-2014, 10:11 AM)Marko Kirjutas:  OK, OK, ma proovisin natuke varem kui paar nädalat tagasi oma autosid ajutiselt arvelt maha võtta. Aga võibolla tõi mu tänitamine selle klubi mõistusele? Võin oma miljonit liigutada aga samal tasemel identimine ei ole nende arvates piisavalt turvaline, et vana romu teise lahtrisse panna? Ju siis parandati ära.

Ilus näide, kuidas "lihtsa inimese algatus altpoolt" pani liikuma suured protsessid ja muutis maailma meie kõigi jaoks "paremaks paigaks"! Cool

Aga konkreetsemalt võttes on see eelnev jutt viisakalt öeldes eksitav, näiteks ise võtsin ca kuu aega tagasi panga kaudu sisenedes nii mõnegi sõiduki ajutiselt registrist. Aga vb olen mina, kui subjekt. lihtsalt ksf! Markoga võrreldes niivõrd turvaline, et mulle tehti erand?
Vasta

E-riigist rääkides.
Jeestiloto lehelt olen mõnikord ostnud bingot. Viimasel ajal nõuab paroolide või tunnussõnade vahetamist, olenemata ID-kaardiga sisselogimise proovimisest, edasi ei luba enne parooli vahetust. Loobusin lollidega võitlemast ja ei kavatse mitte kunagi nende diktaadile alluda. Enne ei suhtle kui saab ainult ID-kaardiga teha asju. Ole nagu I maailmasõja aegu tsaariarmees: kto idjot, parolll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

+1
See lotoleht on tõesti jaburus kuubis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne