T-25 käigukasti probleem.
#1

Tervist.

Esimene postitus foorumis ja selle postituse pühendan oma traktorile. Traktor on siis nagu nimetatud T-25 ühe käigukangiga. Probleem on selles, et üks käigukasti pool ei tööta ehk ei saa panna sisse 2, 4, 6 ja II tigu sisse. Ehk kangi ei saa lülitada teisele reziimile(?), mille pesa asub üleval vasakul. Kas teadjamatel inimestel on ideid, milles võib probleem täpsemalt olla? Probleem on circa 15 vana, vb rohkemgi. Isa jutu järgi, lihtsalt mingi hetk see enam sisse ei läinud ja nii olemegi sõitnud nii-öelda poolikult tükk aega. Ise pole elusees käigukasti parandamisega tegelenud oma nooruse tõttu, kuid arvan, et oleks õige aeg see probleem lagendada.

Ette tänades,
Estlander
Vasta
#2

Olenemata kangide arvust või asetusest on on kasti sisu ikkagi sama. Seega II rida ehk kiiremad käigud on sul puudu. I ja II rea vahetusel liigutatakse kõige tagumist fiksaatorvõlli ja see omakorda liigutab vedava hammasratta otse vastu diffrit. Diffril 2 hammasvööd: suurem ja väiksem ja vastavalt siis kiirem ja aeglasem rida. Esiteks võta käigukang maha ja vaata, äkki on seal midagi kahtlast. Kangi alumine ots oma "soonest" väljas näiteks. Kui muidu ei saa, siis käigukasti kaas maha ja saad kindlasti juba veale jälile. Seal midagi keerulist ei ole.

Päris täpselt enam ei mäleta mis käigule see mõjus, aga kasti kaant peale pannes peab jälgima, et esimese vasaku nurga juures ühte kohta liiga pika polti ei pane, sest siis see ei lase fiksaatorvõllil lõpuni vasakule liikuda ja pärast ei saa aru, et miks mingi käik sisse ei lähe.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#3

Käigukang kahvli vahelt välja hüpanud ehk, võta käigukang koos kopsikuga maha ning vaata korra sisse...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

Käigukang koos kopsikuga maha ja kui midagi targemaks ei saa siis ka käigukasti kaane võtaks maha ja siis juba näha kus ja miks streigib
Vasta
#5

Sissejuhatueks tuleks sellele insenerile, kes selle ühe kangiga käiguvahetuse välja mõtles, anda üks hea keretäis ja siis teemasse.
Kõigile eelpool mainitud diagnoosidele pakuks välja oma nägemuse asjast. Mina harutaks esmalt kasti külje pealt kaane maha ja vaataks kas fiksaatorid töötavad. Võib olla, et purunenud fiksaatori vedru on teema kinni kiilunud. 
Huvitatud lõpplahendusest. Anna teda kuidas keiss lõppes.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne