Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Mootorit pole meil hektel üldse
No mida, mida - hooaeg läheb ju kohe käima (aprilli algul) ja kahju kui ilust punast stardis ei näe.
Muidu võtame ise paremad kohad
vist
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Õnneks on veel natuke aega. Saaremaal on 24-25 aprill sõit.
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
04.04.`04 jääb siis Teie poolt puudulikuks või?
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Aa sa mõtled sprinti. Pärnusse me jah ei saa tulla. Aga kui saame masina valmis siis esimene start on saaremaal rahvarallil.
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
no jah! ega mul muud üle ei jää, kui jokutada, sest dengi netu.
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Ega kellegil juhuslikult ei ole uut samara radikat???
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
04-04-2004, 20:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2004, 20:49 PM ja muutjaks oli
Seakoot.)
Asi on nüüd siis niikaugel, et vaikselt sai jälle kokku lapitud. Nüüd on kaks nädalat aega muuga ka tegeleda, sest auto sai minema viidud, et veidi arendustööd selle kalla teha. Lisan paar pilti ka, milline ta meil vahepeal oli.
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
PS! Radikas on olemas. Ostsime igaksjuhuks uue, sest jumal teab, mis vanas sees võib olla. Uut keemist me endale lubada ei saa.
Eelmisele postitusele kahte pilti lisada ei saanud. Panen siia ühe juurde. See on siis peale esiotsa keevitust ja kui värv seljas on. Tulemus on väga normaalne.
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Nii nii nii!!!
Nüüd on siis suur samm jälle edasi läinud. Saime eile auto kätte. Muudatus võrreldes eelmiste kommentaaridega on see, et saime nüüd mootori peale, mis on ka veidi võimsam. Peaks nüüd seda puuri ka kaasas jõudma tirida.
Katsun pilte teha (hetkel ei kannata, sest auto vääga tolmune) ja siis üles riputada mõningad.
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
29-04-2004, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2004, 10:38 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
Seakoot Kirjutas:hoorattal tuli hammasvöö lahti. Kuna polnud ise enne sellist asja näinud ja arvamused olid erinevad, siis kulgesime kaks viimast katset lihtsalt läbi. Mingi koht ikka parem, kui katkestamine.
hammasvöö on ringikujuline ja ühes tükis rõngas?
mis ta siis tegi - tuli päris rattalt maha (peaks siis vist kolisema ja ehk ka sidurikorvi+korpust lammutama) või käis lihtsalt ringi (starterivaba masin)? Huvitav igaljuhul...
kaotasite aega kah seetõttu???
teet,
uudishimutseb
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Hammasvöö peaks jah seal ühes tükis ring ümber hooratta olema. Mingit kilinat natuke teeb. Sõitsime viimased kaks katset rahulikult, sest arvamused olid erinevad. Üks ütles, et ei juhtu midagi, teine jälle, et võib käigukasti korpuse ära lõhkuda ja midagi veel. Kuna polnud kindel, siis hoidsime tagasi ja eriti pöördesse ei lasknud. Sellest ka tagajärjed. Kuna masin käib kuskil 4500-8000 rpm, siis alt eriti ei vea. Kaotasime suht palju aega.
Masin oli jah starteri vaba. Starterit andes oli ainult kolin ja muud midagi. Kambakesi aidati meil siis enne starti auto käima lükata.
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Kas keegi oskab öelda, kuidas on kõige targem hammasvööd hooratta külge lõplikult kinni panna?