Leiunurk

(14-10-2014, 13:52 PM)Aspelund Kirjutas:  Ka näiteks teemast, kas mootor on originaal või mitte, minnakse kaarega mööda. Osa selle auto eksklusiivsusest on ju seotud tema ainulaadse jõuallikaga.


A.

Nujah kuid see on oluline vaid ja ainult Musta Numbri ekperdile ning niisama puritaanidele Big Grin Reaalselt kõigi teiste ehk tavakodanike jaoks piisab korrasolekust (sinan on vaja investeerida) ja teada-tuntud faktide rõhutamisest näiteks mingil näitusel/kruiisil/kokkusaamisel tutvustava stendikese peal, et inimesed ahhetama panna. Ja see on ju igasuguse vanatehnika puhul peaaegu et esmatähtis! Piisab nii selles kuulutuses ja Varjupaiga tekstis olevate "faktide" ja ka faktidele rõhumisest, et omada 99% iniemste silmis "päris haruldast autot". Mis veel: sellisega võid minna nii veokate kui maasturite kui niisama vanatehnika aga ka nostalgiaüritustele. Aint raua-omadele pole asja. Oleks veel bussilaadne kah... mille sarnase kuudi saab ju kastile ka ehitada!... võid ka bussi mängida. Ja otseloomulikult oled teretulnud ju kõigil miltaarüritustel, sest auto on suisa füüsiliselt selle taustaga. Ning peaagu iga inimene saab aru, kui pildid on kõrvuti, et tegu on täiesti teistsuguse kabiiniga uaazikuga. Miksid seda veel puritaane hulluks ajavate ajastuvidinatega (mis ju originaalis ei pruukinud kunagi selliste autode küljes olla), torkad veel rohkem silma ja saad veel rohkem kiidusõnu! 2005 Ümber Eesti sõidul oli RedBaronil Viljandis täiesti võimatu mingile taadile "tõestada", et Tema 21.sajandi Wrangler ei ole ehe ilmasõjaaegne Willys. Piisas vaid autentsetest kleepsudest täiesti vale taustavärvi peal ja oligi kõik. 

Ma panin kah seda autot tähele, kui see vähe maksis aga lihtsalt pole enam huvi niimoodi "mängimise" vastu. See ei tähenda, et mõtted ikka veel sellistes suundades ei liiguks  Rolleyes 
Vasta

(14-10-2014, 11:33 AM)k2rpman Kirjutas:  Midagi haruldast.
1 põlvkonna uazik
http://www.osta.ee/uaz-450d-1-polvkonna-...04322.html
Uurisin enne postitamist järgi, mul kogemus veidi noorema isendiga aastatest 1971-72. Nimelt murdus sellel väga kergelt käigukangi kahvel mingist tsingi või muust sulamist. Teiseks pärast järsust savisest mäest paarisaja meetrist tõusu, murdus järgmisel päeval tagasillas teo vedava hammasratta laager, õigemini laagrikorpus purunes. See auto polnud raskete teeolude jaoks. Võibolla kasvuraskused või muidu lohakas töö. Pilt ka konkreetsest autost, millest jutt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(14-10-2014, 13:52 PM)Aspelund Kirjutas:  Ka näiteks teemast, kas mootor on originaal või mitte, minnakse kaarega mööda. Osa selle auto eksklusiivsusest on ju seotud tema ainulaadse jõuallikaga.


A.

Lisaks on ka kabiin ära ratsitud (katus). Eelmises kuulutuses oli see kenasti välja toodud ja selgitatud (kabiin lõigati garaazhiukse järgi parajaks).
Vasta

Paravoss Big Grin

http://www.osta.ee/teplovoz-tgm-6a-1617-...78605.html
Vasta

http://www.soov.ee/viljandimaa/Kulgkorv_3083955.htm?ca=1&w=3
Vasta

http://www.soov.ee/parnumaa/Uaz_4x4_kastiga__aeglusti__dok_puudu_3084491.htm?ca=1&w=3
Vasta

GAZ 63 pika kabiiniga

http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...d=44804541&pob_action=show_post&pob_cat_id=10698&mec_lang_override=et&srid=kb834168_ee

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(16-10-2014, 09:36 AM)mlsluik Kirjutas:  GAZ 63 pika kabiiniga

http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...d=44804541&pob_action=show_post&pob_cat_id=10698&mec_lang_override=et&srid=kb834168_ee

Juba ülbe asja saaks kui tagavedrude kinniusest saadik lühemaks- ja neliveoliseks teha Smile...
Vasta

63 peakski olema 4x4. Aga pisikeste muudatustega saaks päris mõnusa aparaadi tõesti.

   

   

   

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Viljandi Cronimetis oli Ural krossiratta tehasekorvi jäänus (vahetas juba omanikku).

[Pilt: 1]

Pildid: http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/390933/

Ei tasu enam otsida.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

http://www.soov.ee/laanevirumaa/K_750_mo...1.htm?ca=1&w=3
Huvitav mootor sundjahutusega
Vasta

Raudpats
http://www.soov.ee/laanevirumaa/K_750_mo...1.htm?ca=1&w=3

Huvitav mootor sundjahutusega

Esimestel katsetustel sapakal oli M-i mootor ja võibolla ET 1,5 või mis ta oli sellel ka.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kui seal palju plommitud polte, siis sõjardite mingilt miinipilduja või kahuri edasitirijalt.
Vasta

Ei ole Sapaka mootor. Sellist jõuallikat kasutati ühel iseliikuval haubitsal. Mudeliteks siis СД-44 ja СД-57



http://histomil.com/viewtopic.php?p=81312

Lafetil:

[Pilt: df4361u-960.jpg]

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Taksovolga
http://www.auto24.ee/used/1861813

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta

Tutikas nõukaaegne keregrill Smile
http://www.soov.ee/harjumaa/Tosteseade_V...4.htm?ca=1&w=3
Vasta

http://www.soov.ee/tartumaa/Vana_mootorratas_30__aastatest_3083730.htm?ca=13&w=1

Kas keegi teab millega tegu? 
Vasta

http://www.soov.ee/laanevirumaa/Lada_ja_Moskvitsi_varuosad_3017783.htm?ca=1&w=3


http://www.soov.ee/viljandimaa/Volga_21_22_uued_osad_3092326.htm?ca=1&w=3
Vasta

http://www.soov.ee/polvamaa/GAZ_24__Volga_varuosad_2788221.htm?ca=1&w=3
Vasta

(22-10-2014, 19:06 PM)karpaadid Kirjutas:  http://www.soov.ee/tartumaa/Vana_mootorratas_30__aastatest_3083730.htm?ca=13&w=1

Kas keegi teab millega tegu? 

Vana mootorrattaga ehk? 

Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 34 külali(st)ne