Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Ei võtnud kaasa. Mida mul on peale hakata 10 hammakaga, kui endal korralik komplekt olemas ja üks reservis oma aega ootamas.
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Mure siis selline kõik asjad olemas peaaegu panin hammasratta kodara külge kinni hakkasin ketti peale panema kett läheb natuke viltu +läheb raami pihta,mida teha nüüd?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
no võimalusi mitmeid. riiatehae meesteratastel ,mingist aastast oli raamitorul õige kohapeal toru nõgusaks pressitud, et ketile ruumi jätta . samas on teistele raamidele pandud ju ka . d4 ise kitsam , ning ketiliin jookseb ilmselt rattale lähemalt. originaalkomplektis sisaldus vastav plekkümbris , mis installiti ketikohapealt ümber raamitoru, et lõdva ketiga raami ei kulutaks.
hiinamootori komplektil prosta paksust lehtmaterjalist kronsa , milleküljes pingutusrull , laagripeal. antud moodustis võimaldab mootoriketti pingutada jalgrattal millel taguratas ühes fikseeritud asendis, kuid paraleelse funktsioonina juhib keti alumisest torust mööda. küllaltki pornograafiline lahendus.
kas hammikat kodaratele ligemale sokutada ei õnnestu , kasutades õhemat kummiseibi.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
ei tundu erekas olevat . kuid omalajal oli erekaraami ja desna ratastega punnvõrr nr 1 , kannatas hüpata ja jutud, lagunemist pole täheldatud. ehitus sarnane r5-e ja r7-e raamidega , mis kestvamad punnvõrri raamid läbi aegade .
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Kui mul on kitsam veohammasratas kas siis sinna peale sobib lääne kett,tavaline rattakett?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
sobib küll , hambumise mõttes , kuid sõidujaoks võib nõrgaks osutuda. oleneb muidugi mootori võimekusest. pead jälgima ka laiust , sest tänapäevased käikudega rattad suhteliselt õhukeste hammikatega , millest järelduvalt kett vastav, kuid leidub kindlasti sobivat .
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Mul aina küsimusi tuleb aga kas keegi teab kuidas parandada sellist viga kui sidur ei lahuta võrril.naabrimees ütles tavaliselt kui mõned mootori lahti teevad siis seal on mingi kuul mis kipub ära kaduma
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
ilmselt on võimalik lihtmeetodil leida mõni siduri läbilõike joonis. tegelikult koosneb siduri lahutamiseks vajaminev tõukemehanism vardast , mis omakorda on kolmes osas . kõigeall jupike varrast , mis sisuliselt lühem oma ümbermõõdust . järgneb kuul , ning pikem varras, mis keskeltväbi 30 mm pikk . mingit kindlat mõõtu võimatu anda , kuna kõigil mootoritel individuaalne. kuuli saad sobiva kuullaagri lõhkumisel, varda teed lada klapivarrest. paras pikkus on siis kui kolmnurkse kaane kinnitamisel jääb tõukava võlli ots vardasuhtes risti kuid napilt teda ei puuduta. trossipeal olev vedru peaks hoidma hoova välimises asendis ja seeläbi on tagatud sidurivõlli vaba pöörlemine kui sidur pole lahutatud. kui tahad asja hea saada , teed need asjad sinna ise. relaka olemasolul protseduur väga lihtne , pisut vaja kaasa mõelda ning arusaada , mis kus ja milleks .
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Küsin uuesti kas kellegil on d8mootorile müüa magneetot või veohammasratast?
Postitused: 134
Teemad: 7
Liitus: Sep 2014
Maine:
1
Mul selline mure et mul 2samapikka võrri ketti aga mõlemad lühikesed,kas kuidagi ühte ketti pikendada saab?
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Kui muudmoodi ei oska, siis otsid mitu lukku.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kui need ketid võrdselt kulunud-veninud on, siis jatka, nagu eelpool mainiti ja tulemus on OK
Tervitab Veteran.