Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kuna originaalkarburaatoriga ei taha asi eriti puhtalt käia, ikkagi puterdab vahete-vahel ja kütusekulu on liiga kõrge, küsiks, millega seda asendada?
Eriti tähtis oleks kütusekulu minimeerimine. Kohe oleks saadaval mingi väikese fiati ühe lõõriga karbuss ja Datsun Cherry oma.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Mina asendasin Vaz´i karburaatoriga, kõige parem on vanem Weber karburaator millel mõlemad lõõrid mehaaniliselt avatavad, kuid osoonikas on öknoomsem. Vahetada on väga lihtne - istub äpselt peale, kuid minul oli vaja vahetada kollektori küljes tikkpoldid kuna mosse orig jäid tiba lühikeseks, veel on vaja vahetada karbussi küljes olev pöördhoob ja ongi vahetatud! Jälgima peab ka töömahtusid kuna mosse on 1,5 ja vaz´e on 1,2 1,3 1,5 ja 1,6. Järelikult oleks otse vahetades kõige parem vaz 2103 karpa(1,5), kuid kui muu panna siis tuleks düüsid üle vaadata ja õiged panna(tabelid olemas).
Peale vahetust hakkas minu mosse tunduvalt ühtlasemalt ja paremini käima!
Ühest kohast kuulsin et 2106 karpa pidi hea olema mossele lihtne parandada kui mosse orikat
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Olen seda meelt,et originaal on ikka sobivaim.Juhul kui tahetakse tavalist tänavasõidu autot.See nüüd jah minu arvamus.
Muuseas,mossedele paigaldati kaht erinavat karbussi tüüpi ja vastavalt sellele olid erinavad ka õhufiltri korpused.K-126 sari ja DAAZ(nn.ziguli karbuss)Viimane aga polnud identne ühegi VAZ-il kasutatava karburaatoriga,vaid tegu oli modifikatsiooniga mis tehtud spetsiaalselt mossele.Ise olen sõitnud ja palju sõitnud mossedega millel oli K-126 karpa. Mäletamist mööda ei saanud nuriseda ei külmkäivituse,tööstabiilsuse ega auto ökonoomia kohta.Auto pidi vaid timmis olema.Kontaktid (jagajas)väga korras ja karburaator timmitud.Tase ujukiruumis jms.Samas oli selle karpatüübi hädaks just nimelt ujuki nõelklapp.Tavatses teine kinni jääda ja enamasti asendisse mis tekitas liigkõrge kütuse taseme,ka nii kõrge,et auto suri tühikäigul välja.Asenduseks sobivad kõik K-126 (ka Volgadelt ja 53-delt pärinevad)ja sammuti K-125 nõelklapid.K-126 õhufiltri korpusel oli ka oma krutski.Hoolimata seda traadi asendist võis õhuvõtt jääda ikka suvise asendi peale.Mõtekam oli seda sättides eraldada korpus karburaatorist ja asendis oma silmaga veenduda.Vastasel juhul võis juhtuda,et juba 0-lähedastel temperatuuridel hakkas mootor suure kiirusega sõites tempe tegema,sest mootor võttis sooja õhu asemel külma õhku.
Ja veel karteri tuulutus.Selle standard vooliku võiks roheliste õudusunenäoks asendada pikemaga ja suunata mitte õhufiltrisse vaid mootori alla
Tervitades,Flanagan
Postitused: 67
Teemad: 4
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Ja veel karteri tuulutus.Selle standard vooliku võiks roheliste õudusunenäoks asendada pikemaga ja suunata mitte õhufiltrisse vaid mootori alla
No ei ole tegelt vaja mossel seda voolikut sinna mootori alla ka ajada - kui kõik on tipptopp.See ei ole LADA ega VAZ et lisaks õlikanalitele on vaja ka tuulutuse kanalid õliga umbe ajada.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Timmisin siis originaal DAAZ 2140 karpat, leotasin ja puhastasin. Tundub, et nüüd käib küll normaalselt.
Postitused: 11
Teemad: 6
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
ma soovitaks ka ziksa karbussi
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
nagu välja paistab , sis teemaalgataja ilge leiutaja ...
Praegu peaks oelma kysimus , et milline pritse panna , mitte milline karbuss
Pole midagi targemat teha
Postitused: 12
Teemad: 0
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Atsetooniga rõngad lahti leotada, siis kaob surve karterist ja tuulutuse saab õhufiltrisse ühendada. Õli tuleb siis muidugi ära vahetada. Talvel külma mootoriga lühikesi otsi teha, siis tahmavad kinni. Kulunud tavaliselt ei ole. Aknaga karbussil on rõngaga nõel, selle rõngas vajub ära ja uputab. On ka selliseid teravad otsaga ujuki nõelu, millel konks küljes, ujuk tirib tagasi. Pump lööb ka lahti, seda ei ole tegelikult vaja.
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Tekstoliit ja lühemad tikud ning peaks hea olema.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 187
Teemad: 1
Liitus: Jul 2013
Maine:
2
14-07-2014, 21:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2014, 21:18 PM ja muutjaks oli
Kombimiis.)
Volga kauplusest saaks mõlemaid?
Nagu näha võime, on masin sisuliselt vee alt välja toodud, kultuurkiht ja eluvormid on kenakesed.
Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Veerenni tn. lada poest mine osta tekstoliit vahele ja kui vaja siis lühemad tikkpoldid ja käib nagu siidi.
"Kass" vana karpade spets võiks minu VAZ autole peale istutada weeberi 32/36 karpa. (olen nõus ka midagi kompenseerima)