Tere! MTZ 572- el rattaid alla keerates paremale juhtub selline asi, nagu pildil näha(rooliots ja kardaan lähevad kokku, kui sillanurk on selleks sobiv, kulumisjälg näha):
http://album.ee/node/28994661/50348455
Kui sild liigub üles, siis ongi tulems käes, pildil veel ei ole sild üles liikunud, aga kui liigub, siis juhtub see, mis esimesel pildil näha oli:
http://album.ee/node/28994665/50348455
Tundub justkui rool keerab liiga palju alla. Termin ei pruugi õige olla, aga see õlak, kuhu rooliots kinnitub, on vist liiga pikk. Rooliots läheb täitsa sirgeks, nn üle surnud nurga:
http://album.ee/node/28994667/50348455
Minu MTZ 572-el on selle õlaku pikkus 26 cm:
http://album.ee/node/28994663/50348455
MTZ 820- el, millel on sama sild, on see õlak 17 cm ümber (pildil näha, et tunduvalt lühem):
http://album.ee/node/28994659/50348455
Konsulteerides MTZ 820 omanikuga, jõudsime järeldusele, et minu õlak on ilmselt sirge sillaga MTZ- i õlak (kui see õlak on õige termin sellele). Sirge silla oma peaks olema pikem ja seetõttu keerab mul rattaid liiga palju alla ja tekib hõõdumine rooliotsa ja kardaani vahel.
Just manööverdamisel kipun nii või naa vahest liialt rooli alla keerama ja see ei mõju nendele kokkupuutuvatele detailidele mitte hästi.
Lisaks tuleb maanteel esiratastelt kohati mingit vibratsiooni, mida läbi rooli tunda on (sild sees ei sõida maanteel). Veidi aega on tunda ja siis jälle kõik korras(seda siis otse sõites). Lõtkusid kardaanides ei ole. Need kaks asja ei pruugi omavahel seotud olla, aga mõlemad probleemid vajavad lahendamist.