Olen teemapüstitusega juba lootusetult hiljaks jäänud:
01-11-2013, 01:56 AM
Taaskord aastake täistiksunud, sobilik kopipeist eelmise aasta teemast:
Niih, nüüd võiks juba uus talveralli peale tulla - saaks selle tehtud, oleks kohe põhjust kevadet oodata...
Sedapuhku pole veel selge mis masinaga peale trügib aga püüaks ikkagi ennast mitte korrata.
Sellegipoolest peab otsa lahti tegema, ja teatama, et luksussportsedaan Kimäär on ürituseks peaaegu valmis, puuduvad vaid talverehvid, mida pole raatsinud ostelda. Sellest ka idee, et keegi võiks laenutada mõõduka tasu eest kolmeks päevaks komplektseid rattaid kolhvi vms alt, millel auguvahe 5x100.
Tõesti...on juba viimane aeg mõni uus polt ja mutter raketile külge kruvida...aga igatahes...ootel ja valmistumas, ehk hakkan nüüd autot lahti võtma, et mõni kena uus plekijupp külge keevitada.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2014, 12:42 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(07-11-2014, 11:51 AM)wax Kirjutas: Traditsiooniline küsimus - kas Sierraga rajale saab?
Traditsiooniline vastus: vaid erimudelite (1986 vl leedigaaga)ja ülikorralike algusaastete isenditega 1982 (Anne Hathaway) ja 1992 (Cara Delevingne) sünniaastaga "Sirjel" on ju ka vahe sees? Autoks valid vanema, kaardilugejaks uuema väljalaske.
(07-11-2014, 11:51 AM)wax Kirjutas: Traditsiooniline küsimus - kas Sierraga rajale saab?
Traditsiooniline vastus: vaid erimudelite (1986 vl leedigaaga)ja ülikorralike algusaastete isenditega 1982 (Anne Hathaway) ja 1992 (Cara Delevingne) sünniaastaga "Sirjel" on ju ka vahe sees? Autoks valid vanema, kaardilugejaks uuema väljalaske.
Minuarust on too viimasel lingil olev erimudel Sirje jummala kõver ja ära lintsitud püss,midagi ülikorralikku seal küll pole.
Tänavu peaks Mazda laibaveomasinaga rajale tulema et raskema vanatehnika lippu kõrgel hoida. Ettevalmistused käivad täies hoos, tehnoabi masinaid pole kunagi liiga palju
talveralliga on lihtne - kui ma mingit muud huvitavat liikurit vahepeal ei osta, siis läheb käiku vana hea alfa, tösi see ei käi ei peast ega p.rsest, aga alati sõidab ja on huvitav liikur, mingeid olulisi remonte selle tegema ei pea, vast küünlajuhtmed panen uued, igaljuhul panen talle kile peale ja nädal enne rallit annan starterit. itaalia kvaliteet
Jah kui AStrossi poolt mainitud sitavikat liikuma ei hakka GTI vääriliselt siis eelmise aastal lendstardi võtnud IHC on poole pöörde pill hoovis. Ja nüüd saadval 6 toimiva silindriga
Väljalaske kollet pole küll ära parandanud aga ega see karastunud meestele midagi tee kui 60% väljalaske gaasidest läbi salongi lähevad
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
alfal murdus ka eelmine aasta malmkolle pooleks, aga see pole mul ometi häirind masinaga hiiumaa ja sügise rallil käia ning suvel masinat tööautona kasutada - heitgaasiga salongis harjub kiiresti ja on lõbusam päev ka
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2014, 10:52 AM ja muutjaks oli stern100.)
Aga meil sai rahvaralli ja talveralli auto juba mõni aeg tagasi valmis, täpsemalt siis ekipaaž nr 45.
Läbis totaalse uuenduse, mille käigus said autole külge pea kõik uued jupid mida vähegi vahetada annab, kuna vahepeal juhtus üks äpardus. Panen pildi siis eelmisest aastast, video äpardusest ja pildi hetkeseisust. Noh, välimusele tuleb lisada veel sponsorite klepsud ka. Vasakpoolne pilt siis enne uuendamist.
Jettale on ka juba riiulisse valmis ostetud täielik esisilla remontkomplekt 12 euro eest juhuks kui Taunusele käigukasti ja tagasilda uut ei leia. Aga muidu ikkagest poolepöördepille juba peaks aida all olema küll, mis rallile kibelevad.