Küsimused T-40 kohta

Küsimus siis T-40 AM hüdropumba suutlikuse kohta(rõhk ja tootlikus)
Vasta

(26-02-2014, 22:53 PM)tiit1990 Kirjutas:  Küsimus siis T-40 AM hüdropumba suutlikuse kohta(rõhk ja tootlikus)

Võin eksida, eks targemad parandavad, aga minu teadmiste kohapealt, kui on kasutusel NZ-32 pump, siis tootlikus peaks olema 32L/min ja töörõhk peaks olema nii 10 bar-i.

Olen kuulnud hirmu jutte, et vene hüdro pump lööb nii 100 bar-i. No seda juttu ei usu, kuna endal on mul neljakümnel hüdro pea trass vahetatud 26 bar-ise hüdro vooliku vastu (nõrgemat poes ei olnud väidetavalt - eks müüja ei saanud minust aru lihtsalt) ja voolik ei paisu ka kuskilt.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(26-02-2014, 23:59 PM)phyl Kirjutas:  
(26-02-2014, 22:53 PM)tiit1990 Kirjutas:  Küsimus siis T-40 AM hüdropumba suutlikuse kohta(rõhk ja tootlikus)

Võin eksida, eks targemad parandavad, aga minu teadmiste kohapealt, kui on kasutusel NZ-32 pump, siis tootlikus peaks olema 32L/min ja töörõhk peaks olema nii 10 bar-i.

Olen kuulnud hirmu jutte, et vene hüdro pump lööb nii 100 bar-i. No seda juttu ei usu, kuna endal on mul neljakümnel hüdro pea trass vahetatud 26 bar-ise hüdro vooliku vastu (nõrgemat poes ei olnud väidetavalt - eks müüja ei saanud minust aru lihtsalt) ja voolik ei paisu ka kuskilt.

Mul on nagu meeles,kui pump 100 atsi välja ei löö siis on kulunud......
Vasta

Ja minul meeles, et kaitseklapp oli seatud umbes 150 BAR peale...
Vasta

(26-02-2014, 23:59 PM)phyl Kirjutas:  Olen kuulnud hirmu jutte, et vene hüdro pump lööb nii 100 bar-i. No seda juttu ei usu, kuna endal on mul neljakümnel hüdro pea trass vahetatud 26 bar-ise hüdro vooliku vastu (nõrgemat poes ei olnud väidetavalt - eks müüja ei saanud minust aru lihtsalt) ja voolik ei paisu ka kuskilt.

Vaata, äkki on ikka 260 või 160 bar'ine voolik. 32'se töörõhk peaks olema sinna 100+ bar.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Heh - väike mälu auk, silmad hakkavad ka vist nõrgaks jääma. Voolik on ikka 26 Mpa mitte bar-i.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(27-02-2014, 01:45 AM)phyl Kirjutas:  Heh - väike mälu auk, silmad hakkavad ka vist nõrgaks jääma. Voolik on ikka 26 Mpa mitte bar-i.

No sellepärast me siin mälu värskendada aitamegi......Wink
Vasta

Kunagi russile uue pumba ja jagaja peale panin ei saanud kivikorvi tõstmisega ikkagi hakkama, said siis surved ära mõõdetud ning kui ei eksi siis 190 näitas manomeeter. Said silindri otsad lahti lastud ja selgus, et need olid hoopis hõredad, ei tea mismoodi, jutujärgi olevat aasta varem silindrid remonditud...
Vasta

(26-02-2014, 23:59 PM)phyl Kirjutas:  
(26-02-2014, 22:53 PM)tiit1990 Kirjutas:  Küsimus siis T-40 AM hüdropumba suutlikuse kohta(rõhk ja tootlikus)

Võin eksida, eks targemad parandavad, aga minu teadmiste kohapealt, kui on kasutusel NZ-32 pump, siis tootlikus peaks olema 32L/min

Ikka 32 kuupcm ühe pöördega, mis peaks tegema lahja 40 l nimipööretel. P75-3 kaitseklapp peaks olema ikka 160 bar peal
Vasta

Kuidas ühendada genekas? Oskab keegi aidata? Smile

Pori paneb rattad ringlema. Cool
Vasta

(01-03-2014, 21:25 PM)ukfmx Kirjutas:  Kuidas ühendada genekas? Oskab keegi aidata? Smile

Kooklis: https://www.google.ee/search?q=%D1%8D%D0...08&bih=621

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Vahepeal tekkis mure generaatoriga. Nimelt hakkas tunduvalt kõrgema pingega laadima. Eeldatav viga on pingeregulaatoris. Oma aja kokkuhoiu mõttes uurin ,et kuidas seda kõige mõistlikum vahetada on? Kas saab kuidagi ilma genekat maha võtmata?
Vasta

Ei tiha turuplatsi raamatukogu alla panna, sest müüa ei kavatse - päästsin prügikasti või lõkkesse minekust sellise 392-leheküljese raamatu, helepruunide kunstnahkkaantega ja puhaSmile Väljaandja Maikop ja aasta 1987.
[Pilt: IMG_20140602_215932.jpg]
[Pilt: IMG_20140602_220016.jpg]

Kuna tundub, et neljakümnete fänne ja ka tarbijaid on veel palju, siis äkki keegi vajab seda? Peaks olema viimase kui seibini lahti lammutatud kirillitsas õpetus. Eks nii mõnigi küsimus leikas kiiremini lahenduse Wink
Minu kontaktid peaks olema lihtsalt leitavad. Asub siis kilulinnas, tihtipeale Lennusadamas (võin autosse visata).
Vasta

(27-02-2014, 15:04 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-02-2014, 23:59 PM)phyl Kirjutas:  
(26-02-2014, 22:53 PM)tiit1990 Kirjutas:  Küsimus siis T-40 AM hüdropumba suutlikuse kohta(rõhk ja tootlikus)

Võin eksida, eks targemad parandavad, aga minu teadmiste kohapealt, kui on kasutusel NZ-32 pump, siis tootlikus peaks olema 32L/min

Ikka 32 kuupcm ühe pöördega, mis peaks tegema lahja 40 l nimipööretel. P75-3 kaitseklapp peaks olema ikka 160 bar peal

seega 1000 pumba pöördega tuleb 32 l. Edasi peaks juba uurima, kas pump pöörleb kiirusega 1:1 mootori pööretega.
Vasta

Pump ei käi ringi 1/1 Siin teemas oli ka roolivõimendajast juttu, kui ma tegin arvutusi pumba tootlikuse kohta. Seal on pmst ülekandearvud olemas. Hüdropumba kohta nii palju ,et korras pump lööb niipalju rõhku ,et kui ülerõhuklappi pole ,siis pressib ennast puruks. Ma pakun ,et see rõhk on kuskil 200bar+ juures. Normaalne maksimaalne töörõhk on kuskil 160-175 Bar. Sellisele rõhule reguleeritakse jagaja ülerõhuklapp. Kui vajadust pole siis võib ka madalamale rõhule reguleerida. Kui hüdrosüsteem vajalikku rõhku ei arenda ,siis on viga ,kas kulunud pumbas, kuskil jagajas jookseb läbi (surve ei kasva, kuna osa õli jookseb tagasivoolu kuskilt) Kui tööriist on ühendatud traktoriga ,siis võib ka vastava tööriista tihendid lekkida tagasivoolu poole ja tööriist ei saavuta vajalikku töökiirust ja jõudu. Selleks ,et diagnoosida ,milles viga on tuleb teha erinevates kohtades manomeetiga mõõtmisi. Tüüpiline vanema traktori hüdrosüsteemi viga on ka ummistused ,mis võivad põhjustada erinevaid probleeme näiteks õli liigset kuumenemist. kuumenemise tagajärjel paisuvad liigselt pumba detailid ja jagaja detailid. Tagajärjeks pumba liigne kulumine või riknemine. Jagaja roopide kinnijäämine (jagaja kang võib hakata kinni kiiluma) ja kulumine. Ülerõhuklapi ummistus võib põhjustada lisaks pumba katki minekule ka vooliku või jagaja puruks minekut. Samas kui sodi on klapi vahel ,siis ka liigmadalat rõhku. Tihti on jagaja ja erinevate klappide lekkimise põhjuseks õli tagasivool torustiku või filtri ummistus. Meelde tuletuseks ,et T-40l on roolivõimendi, millel on samuti ülerõhuklapp. Tõpset rõhu ei mäleta ,kas see oli 80 või 130bar. Igastahes on see väikem, kui ülejäänud hüdrosüsteemil , et kui võimendi töötab ,siis ei tasu seal rõhku üles kruvima hakata.
Vasta

Küsimus T-40 kolvigrupi kohta. 

Seletage mulle lahti mille poolest erinevad D-37 kolvid-hülsid D-144 kolbidest-hülssidest?

Samuti leidsin PM kaubamaja varuosade valikust huvitava detaili mille olemasolust ma ennem polnud teadlik ja veneaegne traktoriraamat  ka sellist detaili ei maini. Samuti mootorid mida kunagi ammu näppinud olen, ei ole sellist asja sisaldanud.

Asi on PLOKIKAANE TIHEND.

Peab siis minema hülsi ja silindripea (plokikaane) vahele.

Vanasti oli ainult hülsi tihend, mis on ka praegu kaubavalikus esindatud.

Vaja teha põka mootoril väike remont aga enne kaubandusvõrku sajalisi tuulutama minnes ja internetti uurides tekkisid eelpoolmainitud küsimused. Tean et siin on mehi kes neid mootoreid on lapanud, ehk valgustate mind nendes küsimustes.

Aquila captas non muscas.
Vasta

D-37 ja D-144 on sama silindrimõõduga ja sama kolb käib sisse. Sa ju ostad ikka hülsi koos kolviga, mitte ei hakka ainult ühte neist vahetama? Uuemad kolvid on põlemiskambriga. Vanematel olid kolvid siledad. Varieerub ka rõngaste arv. Mõnel variandil on üks õlirõngas rohkem. Üldiselt vahet ei ole.
Silindri pea vahele tihendit ei käi. Samas äkki on mingi uus süsteem välja mõeldud, et kui pea pinnad on väheke väsinud, siis saab miskit sinna vahele toppida, kuid parema vastuse saab vast poodi helistades.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Olen ka seda tihendit netis näinud,saukos tambet ütles,et ei käi seal midagi,ploki kaane tihend pidi käima põka eelkäija mis vist ühe pütaga ja vesijahutusega.Mina küll pm kaubamaja müügimehi ei usalda enam,nende töö ongi pood tühjaks müüja.
Vasta

(18-11-2014, 09:14 AM)Daff Kirjutas:  Küsimus T-40 kolvigrupi kohta. 

Seletage mulle lahti mille poolest erinevad D-37 kolvid-hülsid D-144 kolbidest-hülssidest?

Samuti leidsin PM kaubamaja varuosade valikust huvitava detaili mille olemasolust ma ennem polnud teadlik ja veneaegne traktoriraamat  ka sellist detaili ei maini. Samuti mootorid mida kunagi ammu näppinud olen, ei ole sellist asja sisaldanud.

Asi on PLOKIKAANE TIHEND.

Peab siis minema hülsi ja silindripea (plokikaane) vahele.

Vanasti oli ainult hülsi tihend, mis on ka praegu kaubavalikus esindatud.

Vaja teha põka mootoril väike remont aga enne kaubandusvõrku sajalisi tuulutama minnes ja internetti uurides tekkisid eelpoolmainitud küsimused. Tean et siin on mehi kes neid mootoreid on lapanud, ehk valgustate mind nendes küsimustes.

Hülsside alla käib vaskplekist rõngas,ega järsku müügimehed seda ei pakkunud....
Vasta

(18-11-2014, 17:15 PM)muska71 Kirjutas:  Olen ka seda tihendit netis näinud,saukos tambet ütles,et ei käi seal midagi,ploki kaane tihend pidi käima põka eelkäija mis vist ühe pütaga ja vesijahutusega.

Seda tihendit ma tean, see kuulub vanale D-20 aga on veel teine plokikaane tihendmis kujutab endast vaskrõngast  ja markeeringu järgi peab kuuluma mootorile D-37M. Mitte segi ajada hülsitihendiga millel on 4 väljalõiget poltide jaoks.
Vot seda vasest plokikaane tihendit polegi varem näinud ja ükski raamat ei tea selle olemasolust midagi.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne