Laadur tuvastamiseks
#1

Tervist
Suvel on plaan soetada laadur, olen juba praegu hakkanud kuulutustel silma peal hoidma, et selgeks saada mida pakutakse ja mis hinnaga. Silma on praegu jäänud selline masin.

http://www.soov.ee/tartumaa/Laadur_kopp_...m?ca=1&w=3

Helistasin ka omanikule, aga tema ei osanud öelda tootja maad, tootmis aastat ega ka marki.
Pidavat käivituma käivitusmootoriga. Oskab keegi öelda, kas sellele masinale on olemas ka võimalus otse starter panna, kui vahetada näiteks hooratas ja midagi veel Rolleyes .
Käivitus mootori varjant endale eriti ei meeldi, kuna soov oleks ette aretada ka sõrad millega erinevaid aluseid ja materjali pakke liigutada. Tihti võib tulla ette, et on vaja käivitada kiiresti näiteks ainult viieks minutiks.

Äkki on hoopis siin kellegil midagi sarnast pakkuda.
Vasta
#2

(13-12-2014, 20:58 PM)Gena Kirjutas:  Tervist
Suvel on plaan soetada laadur, olen juba praegu hakkanud kuulutustel silma peal hoidma, et selgeks saada mida pakutakse ja mis hinnaga. Silma on praegu jäänud selline masin.

http://www.soov.ee/tartumaa/Laadur_kopp_...m?ca=1&w=3

Helistasin ka omanikule, aga tema ei osanud öelda tootja maad, tootmis aastat ega ka marki.
Pidavat käivituma käivitusmootoriga. Oskab keegi öelda, kas sellele masinale on olemas ka võimalus otse starter panna, kui vahetada näiteks hooratas ja midagi veel Rolleyes .
Käivitus mootori varjant endale eriti ei meeldi, kuna soov oleks ette aretada ka sõrad millega erinevaid aluseid ja materjali pakke liigutada. Tihti võib tulla ette, et on vaja käivitada kiiresti näiteks ainult viieks minutiks.

Äkki on hoopis siin kellegil midagi sarnast pakkuda.
Kõrge palaviku kiuste pakun et tegu venelaste toodanguga, mille nimeks TO-6.
Vasta
#3

(13-12-2014, 22:23 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Kõrge palaviku kiuste pakun et tegu venelaste toodanguga, mille nimeks TO-6.

Google kinnitab sinu vastust.
Kui keegi oskab veel vastata, kas  on neid masinaid on olnud ka starterist käivituvaid?
Vasta
#4

Kas mootoriks on smd-14, Nati oma?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#5

(14-12-2014, 04:20 AM)viplala Kirjutas:  Kas mootoriks on smd-14, Nati oma?

 Selle lingi andmetel  on http://stroy-technics.ru/article/pogruzc...okovshovye
Pildi järgi keeruline kohe öelda.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#6

http://www.speczapchast.ru/katalogto30.html  TO6A ja TO30 oleks justkui samad asjad, ei ole selles siiski väga kindel
Vasta
#7

Kui nati mootor siis pole ju lootustki otse starterist käivitada.
Ilmselt see masin siis jääb kõrvale.

Kui kellegil on pakkuda või oskab suunata mõnele sarnasele kuulutusele. Vaja oleks masinat puitmaterjaliga tegeleva tööstuse hoovipeale. Masinat kasutaks hoovi laiendamiseks, pinnast koorida siluda, lund tõrjuda, saepuru vedada ja teinekord ka mõnda materjali pakki liigutada.
Hästi sobiks hind kuni 4000e, aga võib ka pisut rohkem olla.

Tänud.
Vasta
#8

On ikka lootust aga kahte akut vaja.
Vasta
#9

Milleks sulle sinna üldse seda starterit vaja? Timmi käivitusmootor korda ja rohkem polegi vaja. Keerad võtit või teed ühe liigutuse rohkem käivituse jaoks, mis vahet seal on. Ega see mingi käokell ei ole, et muutkui sisse-välja, käima-seisma. Heal juhul hakkad päevas korra paar käivitama teda, ja sedagi mõne korra nädalas. Käivitusmootoriga saad monstrumi vähemalt iga kell käima, olenemata ilmast või külmast. Kaks suurt akut jäävad mingi hetk lahjaks ja ongi probleemid käes. 

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#10

Nii räägi lähemalt selle kahe aku kohta. 

Ma väga palju nendest asjadest ei tea, aga olen kuulnud nagu, et näiteks russil oli vaja vahetada hooratas ja vahe plaat, et saada käivitus mootoriga masinale starter.

Kas siis nati mootorieid on ka tehtud starterist käivituvaid?
Ei ole sellist kooslust kunagi näinud.
Vasta
#11

(14-12-2014, 20:21 PM)Gena Kirjutas:  Nii räägi lähemalt selle kahe aku kohta. 

Ma väga palju nendest asjadest ei tea, aga olen kuulnud nagu, et näiteks russil oli vaja vahetada hooratas ja vahe plaat, et saada käivitus mootoriga masinale starter.

Kas siis nati mootorieid on ka tehtud starterist käivituvaid?
Ei ole sellist kooslust kunagi näinud.

Niva kombaini mootoritel olid starterid peal. Seal on sama td-75'e kone vahel. Starter ise oli 24v, seega sinna vaja siis kahte akut. Midagi tuli ka ümber lapata, kas hooratas või hooratta korpus. eks targemad täpsustavad. Parim variant oleks kogu kupatus mõnelt seisma jäänud Nivalt maha kruvida. 

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#12

(14-12-2014, 21:01 PM)viplala Kirjutas:  
(14-12-2014, 20:21 PM)Gena Kirjutas:  Nii räägi lähemalt selle kahe aku kohta. 

Ma väga palju nendest asjadest ei tea, aga olen kuulnud nagu, et näiteks russil oli vaja vahetada hooratas ja vahe plaat, et saada käivitus mootoriga masinale starter.

Kas siis nati mootorieid on ka tehtud starterist käivituvaid?
Ei ole sellist kooslust kunagi näinud.

Niva kombaini mootoritel olid starterid peal. Seal on sama td-75'e kone vahel. Starter ise oli 24v, seega sinna vaja siis kahte akut. Midagi tuli ka ümber lapata, kas hooratas või hooratta korpus. eks targemad täpsustavad. Parim variant oleks kogu kupatus mõnelt seisma jäänud Nivalt maha kruvida. 

Õigem oleks jah Niva mootor panna, sest nt minu lindil on käivitusmootor teisel pool, st seda et nival on starter väljalaske kollektoripoolsel küljel.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta
#13

Või pannagi sinna siis kas russi mootor või mingi Volvo veoka oma.
Vasta
#14

(14-12-2014, 23:57 PM)uko Kirjutas:  Või pannagi sinna siis kas russi mootor või mingi Volvo veoka oma.

Eeldusel, et selle  reduktori  selle teise mootori külge poogite, siis teostatav. Tal ju pumpade ajami reduktor hoorattakoja otsas ja vedu sealt kardaaniga kastile. Noh-jah, saaks sinna vaheplaadiga kindlasti kuidagi pookida. Aga möödaminnes see ei käi ja kui ise ei tee/tööriistu ei oma, läheb täitsa arvestatava summa maksma.
Kuigi samas ei saa selle moto vahetuse vajadusest aru. Kui käivitusmootor korda teha, siis käivitub sõiduka aku pealt nagu naksti ja suurele hinge sisse saamine erilist aega ei võta. Paar lisaliigutust ja max paar sekundit lisaks käivitamisel korras tehnikaga. Sugulasel käivitusmootoriga masinaid hulgi ja pole neil ühelgi erilist käivitustseremooniat vaja.
Vasta
#15

Russi mootor meeldiks muidugi rohkem, aga kas sellel vahetamisel mõtet on. Parem siis juba mingi muu masin vaadata.

Käivitus mootoritega kokkupuuted on seni olnud ainult negatiivsed. Enamus masinatel on käivitamine olnud ikka tubli ettevõtmine.
Kõigepelalt kerid seda nööri sinna seivi peale ja sikutad pool päeva. Sellest poolest päevast pool arvad et ei saa kätte ja teine pool, et vist on täis. Lõpuks kui sädet vaatad selgub, et magneeto on hoopis niiskust saand ja tuleb ööseks ahju otsa visata Big Grin .

Tean et on ka starteriga käivitus mootoreid, aga endal pole olnud au proovida.

Küll on aga palju kogemusi starteriga masinatega kus ronid kabiini, keerad võtit ja hakkad tööle.
Vasta
#16

(15-12-2014, 19:11 PM)Gena Kirjutas:  Käivitus mootoritega kokkupuuted on seni olnud ainult negatiivsed. Enamus masinatel on käivitamine olnud ikka tubli ettevõtmine.
Kõigepelalt kerid seda nööri sinna seivi peale ja sikutad pool päeva. Sellest poolest päevast pool arvad et ei saa kätte ja teine pool, et vist on täis. Lõpuks kui sädet vaatad selgub, et magneeto on hoopis niiskust saand ja tuleb ööseks ahju otsa visata Big Grin .

Tuttav 52 läheb nöörist ka esimesest tõmbest. Eks küsimus ole ikka mootori ja abiseadmete seisundis ja häälestuses.
Enda kunagistest töömasinatest said kõik peale ühe käivitusmootoritele starterid peale. Kui mootor tihe ja süüted/segud paika said, siis kapoti alla karbussi assisteerima minna polnud vaja. Mass sisse, bensukraan lahti, vastavalt vajadusele(temperatuurile) õhuklappi ja max paari sekundi pärast väike käis. Kui kolme sekundiga ei läinud, siis oli vaja asjale läheneda. Tavaliselt väsis küünal. Ja käivitatud sai mõni päev ka paarkümmend korda kindlasti... Tavaliselt ikka vähem.
Muidugi eelmisel aastakümnel(ja ka praegu) on käivitusmootori ikalduste põhjuseks mingi tootja karburaatori membraanid, mis meie bensiini ei talu ja kontaktivabad magneetod, millel säde võrreldes korras klassikalisega täielik nali ja mis tihti ka lollitama või hoopis surema kipuvad.

Kindlasti on liigutusi vaja rohkem teha, kui starterikäivitusega mootoriga, aga kes ütles, et elu peab (liiga) lihtne olema. 
Ja ühes olen ma täiesti kindel. Käivitusmootoriga masina saab käima igasuguse meie mail esineva ilmaga ja ka siis kui aku või starter saba annavad. Starteriga masina äratamine korralike miinuskraadidega on hulka piinarikkam, eriti veel vanema mootoriga.
Ei ole käivitusmootori järele haige, aga kui peal selline mootor, siis ise küll ei viitsiks asja ainult selle pärast molekulideks võtta, et sinna starter peale aretada. Pigem panustaks mõne tunni olemasoleva süsteemi korrastusele/remondile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne