13-12-2014, 19:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2016, 18:49 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Minu saaga jumzidega jätkub ning jättes vahele paar lihtsamalt varianti tooks nüüd teieni midagi tõsisemat, selle masina ehituslugu kannatab juba projektiteemana ehk kirja panna sest ega suurt tast enam alles pole. Võib öelda et masin tuleb nullist üles ehitada, aga see lisab ainult asjale vürtsi juurde, seda hinnalisem on lõpptulemus... vähemalt minu jaoks
Mingi kuu aega tagasi viskasin foorumisse kuulutuse kus otsisin jumzile pooleraame, ehk siis on mul mõni tagasild ja mootor üle ning mõtlesin ühe jumzi nullist kokku laduda, siis aga laekus huvitav pakkumine otepää mägede vahelt ning täna käisin siis asja üle vaatamas, tegelikult juba enne masina nägemist olin mõttes juba käed löönud ja jäigi ainult järgiminemise vaev. Hind oli selline asjakohane, vanaraua hind... ega tegelikult sellises seisus masin ju polegi rohkem väärt. Siia tuleb hulga tööd, higi, raha ja vaeva sisse panna et sellest ilusa ja soliidse jumzi saaks.
Masin ise on aastast 1971 ehk siis üks esimesi tõelisi jumz tüüpi masinaid, toodetud Dnepropetrovski sõjatehases Jumz seeria 4130nda traktorina, orginaalis oli tegu EO kopaga kuid see on ajajooksul kaduma läinud Nüüd on alles vaid soolo...
Kapoted saab see jumz ümara esiotsaga nagu tehasest tulles, mootorile piilun kõigepeal sisse ja siis laon kokku tagasi, aja jooksul on kadunud küttepump ja muud pudinad. Selle aasta sees tahaks veel tule kolvipeale saada ja järgmiseks suveks peaks siis näitusevalmiduses masin olema.
Antud masina eluloost peaks ksf Naabrivana teadma ehk rohkem pajatada.
Mingi kuu aega tagasi viskasin foorumisse kuulutuse kus otsisin jumzile pooleraame, ehk siis on mul mõni tagasild ja mootor üle ning mõtlesin ühe jumzi nullist kokku laduda, siis aga laekus huvitav pakkumine otepää mägede vahelt ning täna käisin siis asja üle vaatamas, tegelikult juba enne masina nägemist olin mõttes juba käed löönud ja jäigi ainult järgiminemise vaev. Hind oli selline asjakohane, vanaraua hind... ega tegelikult sellises seisus masin ju polegi rohkem väärt. Siia tuleb hulga tööd, higi, raha ja vaeva sisse panna et sellest ilusa ja soliidse jumzi saaks.
Masin ise on aastast 1971 ehk siis üks esimesi tõelisi jumz tüüpi masinaid, toodetud Dnepropetrovski sõjatehases Jumz seeria 4130nda traktorina, orginaalis oli tegu EO kopaga kuid see on ajajooksul kaduma läinud Nüüd on alles vaid soolo...
Kapoted saab see jumz ümara esiotsaga nagu tehasest tulles, mootorile piilun kõigepeal sisse ja siis laon kokku tagasi, aja jooksul on kadunud küttepump ja muud pudinad. Selle aasta sees tahaks veel tule kolvipeale saada ja järgmiseks suveks peaks siis näitusevalmiduses masin olema.
Antud masina eluloost peaks ksf Naabrivana teadma ehk rohkem pajatada.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB