Kasutatud autode ostmise mõtekusest.

 Minumeelest eestlane ka tahab natuke petta saada, lisaks läbisõidu numbrile peab ka aasta hea olema. Ntks kellele tasuks Saksast tuua selline Passat:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-...000&noec=1
 Ma eeldan et Saksas keegi ostab sellise vast?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(21-10-2014, 18:10 PM)Tegelane5 Kirjutas:   Minumeelest eestlane ka tahab natuke petta saada, lisaks läbisõidu numbrile peab ka aasta hea olema. Ntks kellele tasuks Saksast tuua selline Passat:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-...000&noec=1
 Ma eeldan et Saksas keegi ostab sellise vast?

Kui saksas keegi sellist sellise hinnaga ostaks, siis tasuks ju nüüd need siia taritud kaagenid sinna tagasi tarida ja vorstiks teha.

yx ysi ysi ysi otse Eestist, yx omanik (vanem proua Põltsamaalt), hooldusraamat, palju lisasi, keritud pole (psst! lihtsalt odokas kolmanda ringi peal)

Kui juurde maksad saad kaasa suubwuufri, sinised tuled ees, laes, põrandas, põranda all ja veel paaris kohas, samuti kroomist sumpa otsa, sportrooli, turbo kleepeka, samuti äsja paigaldatud spoilaringi ps: drum and bass cd jätan makki.

Müügipõhjus: Elvira sai omale uuema auto Wink
Vasta

(21-10-2014, 17:23 PM)Madlobster Kirjutas:  Nokk kinni saba lahti, saba kinni nokk lahti Big Grin

Kui kerijad ära kaovad siis praegused õnnetud õige läbisõiduga inimesed muutuvad õnnelikuks

Aga praegu õnnelike ja keritud pereemasi ei keri enam keegi ja need muutuvad õnnetuks.

Kui see nokk ühe korraga ja kõvasti kinni lüüa, oleksid ka inimesed ainult ühe korra õnnetud ja edasine probleem lahendatud, ning  tulevikus teeks turg juba oma töö Meie E-riigil oleksid kõik võimalused sellega algust teha, kuid kuna see tegevus riigile sisse ei too, ei hakka sellega ka keegi tegelema. Erasektoril puudub piisav võimsus, et erinevate riikidega riiklikel tasemetel koostööd teha. Kahjuks täna probleemile lahendust ei paista, ning kõik osapooled saavad õnnelikult edasi elada Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(21-10-2014, 16:21 PM)klemm Kirjutas:    Samas olen ka kunagi ostnud ühe coupe millega käisin kontrollis (mootori hääl tundus kahtlane) Korras oli ja ostsin ära. Aasta hiljem ülevaatuse järjekorras oli igav ja lugesin tehnilist passi. Passis krt oli 5 ust  Smile
Juhtub ikka.

mina olen ostnud auto millel oli passis 4 ust aga tegelikult 3, päris tükkaega pidin ark-is viitma, et tüübid mõtleksid välja keretüübi "3 ust ja sedaan" , õnneks oli tegemist unikaalse tehasetoodanguga, mille puhul isegi autotootja ei ole mulle suutnud põhjendada, et kui palju ja miks nad sellist masinat tootsid
aga teemasse ka, siis on suuremalt jaolt ostjate hala, aga mitte müüjate, ehk siis ausad inimesed proovige siis müüa oma 400t km sõitnud autosid turul mõistliku hinnaga
siin aitab vanasõna: kes maksab, see tellib ka muusika
just sellepäeast keritaksegi odomeetreid

preaegu müün auto millel vanust 14a ja õige ls 140t km ning kõik kardavad et on keritud, samas kui müüsin 7a vana masinat millel 200t ees, siis 99% ostjatest viskas toru ära kui kuulis ls-si pidades seda ulme suureks
Vasta

sul oli 7aastaga sama palju kui minu autol mis ostsin 4aasta vanuselt ja oli 204000 ees =)
Vasta

(21-10-2014, 21:53 PM)supp Kirjutas:  siin aitab vanasõna: kes maksab, see tellib ka muusika
just sellepäeast keritaksegi odomeetreid

preaegu müün auto millel vanust 14a ja õige ls 140t km ning kõik kardavad et on keritud, samas kui müüsin 7a vana masinat millel 200t ees, siis 99% ostjatest viskas toru ära kui kuulis ls-si pidades seda ulme suureks

See on ju niigi teada, et enamus Eesti autoostjaid on lihtlabased lollpead. Et mitte veel hullemini öelda... sest enamuse jaoks on aeg seisma jäänud ikak veel KAdaka nädalavahetuse auturu aegadesse, kus Opel = roostehunnik ja halb auto ning läbiussitanud tojoota oli "igikestev". Ja kolksvaagen kui tegelik saasta sünonüüm (eriti too viidatud mahasittuja saksast) on siiani hullult hinnas...

Samas ongi Eesti oludes nii, et pisut tõsisemalt otsides, pisut õnne omades, natuke ka tutvuseid, saab 5-7 aasta vanuseid autosid, millede tegelik-tegelik läbisõit ongi 100-150K. Toosama Avensise näide ja täits atahaks teada, kuida ksf!Tom'i sõber aastake hiljem asjast arvab.

Hetkel kiirotsinguga andis sellise auto: Megane vagun ja selle auto aus/ülipõhjalik ajalugu ning põhjendus vahetuseks margifoorumis. Ja kohe läheb kisaks, et kallis ja läheb kohe katki... kuid tegelikult on see pakkumine üks paremaid, kuigi mõned vähesõitnud on aastaarvult uuemad, siis on varustuse vahe ikka oluline. Miks leiab just seda Megane'i vähesõitnuna: see disain meeldis naistele ja neid osteti päris palju just abikaasadele töölkäimise ja lapsevedamise autodeks. Neil oli moodne disain, hea hind ja selle ajahetke ülim turvalisus heas suhtes. Ja ma nii hästi mäletan ühte Autolehe testi, kus me võrdlesime mitut sama klassi autot ja muidugi oli seal ka Golf. Äkki oli ka Corolla ja midagi veel, 3 vms. Kõik peale minu (ma olin ka siis teistest ju vanem ja elukogenum lapsevanem) rahmasid pihku mõtetu kolhvi peale, õigus - oligi Corolla ja mingi eriline mudel, kas mitet suisa pool-USAversioon oluliselt rikkama varustuse ja paremate materjalidega vms, ja mina nautisin just punast 5-d meganni, selle disaini, lahedaid vigurdusi ja MUGAVAT neutraalset kulgemist. Mul oli siis ja on siiani jumala poohui igasugustest põiketestide tuhandikest ning idiootsest "sportlikusest", PIDURID ja üldturvalisus on Renault'del alati olnud teistes isegi paremad ja see on oluline!
Vasta

Teen siis natuke tasuta reklaami. Juba üle seitsme aasta ja 86 000 km. Üks omanik, naisterahvas ja sõitnud pühapäeviti poodi. Korralised hooldused tehtud esinduses, ülejäänud jama minu poolt. Näiteks karbid krunditud ja kivikaitse. Kriipse ja mõlke igal keredetailil nagu naise autol ikka Smile Müügiga pole kiiret .
http://auto.motors24.ee/vehicles/299189-...-2007.aspx
Et kui kiire oleks peaks hoopis juurde kerima äkki Smile
Vasta

Siit arutlusest kumab välja väide nagu 5 a vana auto läbisõit peakski olema 200-300k. Ei pea! 100k km on täitsa piisav. Mul on 16 a vana auto, mis eestist ostetud ja läbisõit on kontrollitav 240k km. Seepärast ma Saksast toodud peldikutest vaatangi suure kaarega mööda ja otsin pigem Eesti ajalooga auto. Tänapäeval kõik läbisõidunäidud teada ülevaatustelt ja hooldustest ning petta pole mõtet oma kerimisega, kui just viitsimist enne iga hooldust ja ülevaatust kerida pole.

Kui läbisõit on suur, siis ei saagi selle auto väärtus ju samaväärne olla ja peab odavama hinnaga müügis olema. Eeldusel et auto muu seisukord teiste samasugustega sarnane on.
Vasta

Loen ja ei mõista, mis on uuel autol midagi sellist erilist, et AMF-i reakasutaja peaks endale just UUE auto ostma ... no pole neil vanematel autodel ju häda midagi, et neid ise elustada ei suudetaks!!! Pealegi on loodusele ju kasulikum, kui ma ei viska tarbimisväärusega asja minema, vaid kasutan veel mõned aastad.

Majandusele see muidugi tuge ei paku ja lisatootmst pole vaja ning ka pangaliising elik kindlustus minu raha ei näe ...

Dad.
Vasta

(22-10-2014, 13:18 PM)Oliverk Kirjutas:  Siit arutlusest kumab välja väide nagu 5 a vana auto läbisõit peakski olema 200-300k. Ei pea! 100k km on täitsa piisav

Kindlasti ei pea, aga ... pole ju mõtet autot seisma osta, veelvähem liisida ja nii ju enamik inimesi teebki. Kuna omal ikka mitu autot ja kaasa sõidab minimaalselt, siis tõesti ei tule ühe auto kohta 5 a/250k, aga kahe auto peale minu sõitude osas tuleb seda rohkem, ca 300kkm.
A kui vähe sõitmist, siis järelikult pole vajadust igapäevaste sõitude järgi ja võib tõesti pruugit autot pidada, jõuab vahepeal remontida.
Vasta

(22-10-2014, 15:57 PM)dad Kirjutas:  Loen ja ei mõista, mis on uuel autol midagi sellist erilist, et AMF-i reakasutaja peaks endale just UUE auto ostma ... no pole neil vanematel autodel ju häda midagi, et neid ise elustada ei suudetaks!!! Pealegi on loodusele ju kasulikum, kui ma ei viska tarbimisväärusega asja minema, vaid kasutan veel mõned aastad.

Majandusele see muidugi tuge ei paku ja lisatootmst pole vaja ning ka pangaliising elik kindlustus minu raha ei näe ...

Dad.

UUE auto soetamise ühest ja vaat et olulisimast aspektist oleme ju "jahunud" küll ja enamgi: moodsad vidinad, mis on pigem subjektiivne aga oluliselt kasvanud üldine turvalisus on küll objektiivne ja mõjuv põhjus. Selle vastu ei saa ega vist keegi väga tahagi vaielda, et iga uuem põlvkond pakub veel suuremat võimalust ka pisemast "matsust" täiesti mittevalutavate kontide/lihastega pääseda. Kolmas pool on veel ka garantii aga selelga endal kogemused puuduvad: Sitikas ei vajanud seda esimese 3 aasta ja/või 100K ls juures Big Grin Uskumatu, onju...
Kes nüüd vähe sügavamalt ja põhjalikumalt kaaluvad, siis need vaatavadki vähe sõitnud võimalikult moodsaid "teise ringi" autosid - kasutatud autosid. Kui mistahes eelarve on kindel sissemakse ja kuumakse summa, siis täpselt sama turvalisusega auto on ühel puhul küll tuliuus aga paras "ikaldus" sõita aga seda koos garantiiga, teisel juhul ja õnne korral saad oluliselt mugavama ja mitmeotstarbelisema aga mõned ajad sõitnud isendi. Midagi juhtub, tuleb ettearvamatuid väljaminekuid teha. 

Aga näiteks asi, mille peale väga tihti uute autode ostjad ei tule või ei tea, et need garantii-remondid võivad ajaliselt väga pikaks ja piinarikkaks kujuneda. Kuid ikka on põhjendus see, et "ma tean, et mul on auto kogu aeg olemas". Sittagi! Garantiita autoga helistad sõbrale, lohsitad kohale, see toob vajalikud jupid ja tööpäeva lõpul sõidad. Jah, maksad... aga "garantiikeisi" puhul maksad ka - kas kindlustuse eest või autorendifirmale või taksoarveid. Tõesti, selle auto varuosade ja töö eest ei maksa kuid summa võib isegi suurem tulla...
Vasta

(22-10-2014, 13:18 PM)Oliverk Kirjutas:  Siit arutlusest kumab välja väide nagu 5 a vana auto läbisõit peakski olema 200-300k. Ei pea! 100k km on täitsa piisav. Mul on 16 a vana auto, mis eestist ostetud ja läbisõit on kontrollitav 240k km. Seepärast ma Saksast toodud peldikutest vaatangi suure kaarega mööda ja otsin pigem Eesti ajalooga auto. Tänapäeval kõik läbisõidunäidud teada ülevaatustelt ja hooldustest ning petta pole mõtet oma kerimisega, kui just viitsimist enne iga hooldust ja ülevaatust kerida pole.

Kui läbisõit on suur, siis ei saagi selle auto väärtus ju samaväärne olla ja peab odavama hinnaga müügis olema. Eeldusel et auto muu seisukord teiste samasugustega sarnane on.

Eraisiku autod eesti tingimustes ikka 200-300 tuhat kilomeetrit 4-5 aastaga ära ei sõida .Küll aga saksamaal kus igal hommikul võidakse mööda kiirteid uhada mitusada kilomeetrit tööle ja tagasi ja nii iga päev sest palk seda seal kannatab. Eks eestis leidub ka autodega Tallinna ja Tartu vahel  igapäevaseid pendeldajaid kuid enamusel maksab selle lõbu riik või firma kinni.  

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Lisan ka ühe hoiatava näite kasutatud autode turul toimuvast.
enne
ja pärast
Vasta

mis siin imelikku on, inimene ostis avariilise auto, tegi selle kord ja nüüd müüb - ilmselt 50% selle foorumi kasutajatest on sama asjaga kungi tegelenud
Vasta

(18-12-2014, 22:53 PM)supp Kirjutas:  mis siin imelikku on, inimene ostis avariilise auto, tegi selle kord ja nüüd müüb - ilmselt 50% selle foorumi kasutajatest on sama asjaga kungi tegelenud
Jah aga minu andmetel kanti maha see auto.
Vasta

(19-12-2014, 00:27 AM)autojuht Kirjutas:  
(18-12-2014, 22:53 PM)supp Kirjutas:  mis siin imelikku on, inimene ostis avariilise auto, tegi selle kord ja nüüd müüb - ilmselt 50% selle foorumi kasutajatest on sama asjaga kungi tegelenud
Jah aga minu andmetel kanti maha see auto.

Ju su andmed ei ole täpsed siis. Isegi reg nr on sama. 

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

See kindlustusfirma mahakandmine ei tähenda alati et autoga midagi ülemäära hullu juhtunud oleks. Lihtsalt kindlustusfirma leiab ,et odavam oleks auto välja maksta kui avariieelsesse olukorda taastada. Omal on olnud liikluskindlustusjuhtum, kus autole sõideti tagant sisse. Reaalselt oli tagastange pisut rikutud, seda kusjuures nii, et väljast vaadates oli üldse raske aru saada, et õnnetus on toimunud. Kuna auto turuväärtus oli väike ja kindlustusfirma remontida ei soovinud ning tegi mulle väga sobiva pakkumise jäigi auto neile. Mina sain hiljem koju kirja, et auto reg nr xxx xxx on liiklusõnnetuses täielikult hävinud.
Vasta

Hiiul toimetab tänaseni firma,mis kolmest avariilisest ühe kokku keevitab ja turgu paneb.
Vasta

(19-12-2014, 12:31 PM)stennadi Kirjutas:  See kindlustusfirma mahakandmine ei tähenda alati et autoga midagi ülemäära hullu juhtunud oleks. Lihtsalt kindlustusfirma leiab ,et odavam oleks auto välja maksta kui avariieelsesse olukorda taastada. Omal on olnud liikluskindlustusjuhtum, kus autole sõideti tagant sisse. Reaalselt oli tagastange pisut rikutud, seda kusjuures nii, et väljast vaadates oli üldse raske aru saada, et õnnetus on toimunud. Kuna auto turuväärtus oli väike ja kindlustusfirma remontida ei soovinud ning tegi mulle väga sobiva pakkumise jäigi auto neile. Mina sain hiljem koju kirja, et auto reg nr xxx xxx on liiklusõnnetuses täielikult hävinud.
Vot täpselt nii ongi, kui kindlustusel taastamine ei tasu ära siis see tähendab seda, et auto kostruktsioon on taastamatult kannatada saanud aga ikka keegi idioot kes klopsib selle auto kuidagi kokku ja lükkab turgu.
Turvavarustuse saab ju takistitega ära petta ja kõvera raami ka kuidagi paigatud ning tuledki kipsikruviga külge, jne..
Vasta

no vähemasti nende piltide järgi ja minu võhikliku arvamuse kohaselt, ei olnud selle masina vigastused küll eriti eluohtlikud. ja julgeksin arvata, et antud kontekstis on see kipskruvi jutt küll rohkem uue auto müüja lobiloba moodi.
aga nagu öeldud, ei jaga ma asjast ööd ega mütsi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne