Postitused: 6,996
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
98
Energeetiliselt läks nüüd tiba puusse vist... Isegi mitte tiba aga pakun, et umbes sada korda. Kapoti alt läbivoolava õhu kogus on sõites ikka meeletu, üks soojustatud plekitükk seda tasakaalustada ei suuda. Isolatsiooni efektiivsus avaldub seisu ajal. Hommikuse ettekütmise sulamisest ilmselt pääseks küll.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
09-01-2015, 09:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2015, 09:41 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
(09-01-2015, 00:47 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Kõige rohkem häirib praegu see, et kapoti alt laseb soe läbi pleki jalga suht kiiresti. Panen plokisoojenduse järgi, salongipuhuri ka, ja siis esimene sulamise koht on kapotil olev lumi. Sulab, voolab alla ja jäätub tuledele/ stangele. Ja sinna jäätub.
Üks lihtne võimalus oleks katta kapott ja miks mitte ka esiklaas seisu ajal tekiga. Hoiab sooja ning klaasi ja kapoti puhta. Mul naabril seisab tööauto kogu aeg õues ja tema seda vaeva ei pelga. Kuna ta peab tihti sõitu minema enne kukke ja koitu, siis hea alternatiiv veelgi varasemale tõusmisele, kohapeal mootori soojendamisele ja klaasi kraapimisele. Rabab teki pealt ja annab kohe tuld.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 148
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mul kah Calixi keedupulk alumise lõdviku vahel. Hoia seinas palju tahad, üle 40C vesi ei lähe. Aga -10 juures kapoti peal lumi sulab ägedalt ja jookseb üle nina alla, moodustades lahedaid jääpurikaid.
Klaasi jaoks ostsin miskisuguse kummidega kile, mis on külmununa päris hästi eemaldatav, siiani pole häda olnud igastahes.
Postitused: 1,296
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Teki varianti isegi proovinud ja töötab küll. Ainuke häda see, et kutsub kasse ligi. Neid sigudikke ümbruses nii et vähe ei ole. Ja neil eriti mõnus kõva pleki asemel pehmemal materjalil lamada, seal küüsi teritada ja mõnel ilmselt ka oma teatud vedelikku maha jätta...
Esiklaasi pärast lumest /jäitest puhtaks saamisega muret pole. Elektriline soojendus klaasis aitab alati kui salongipuhuri soe pole juba hakkama saanud.
Endal see mõte, et kui kapoti alla soojustus paigaldada, siis jääks seisva masina soojus kauemaks kapoti alla, plokisoojenduse kasutaks kuigipalju efektiivsemalt ära kui see läbi pleki otse vehkat ei tee, linna vahel väiksema kiirusega sõites aeglaselt soojeneva mootori soojenemist aitaks ka kiirendada kuigipalju ja jääks ära nende jääkamakatega tegelemine mis aknapesu düüsid ja tuled katavad. Ja kui mingi osa diisli surinast ka sinna taha jääb on ka juba progress.