Ohhh kulla Diesel, ära muretse, nüüd siin veel tükimat aega mind materdatakse, julgen ju jätkuvalt edasi vinguda. Autotöökoja omanik hakkas konkreetseks, peale minu käima lükatud protsessi...mitte minu töökoja külastuse eel, ajal.
Müstilisel kombel ilmus seletusse pidurisilindrid, torud mida pidin tõttama hankima, reaalset vahetust vajasid mõned poldid, mutrid ja vedru, mis piduriklotse liikuma annab trumlis. Ja need leidusid imeväel poest. Ja pood asus imekombel lausa Eestiski.
Induktsioonkuumuti muretsetud 800.- euri eest töökotta, mille ülevalpidamine vääga kallis, minule osutatud töö käigus kärssas ots ära, mille hinnaks välja toodud 20.- eurot. Arvan, et arvestades seda, et meie kliimas ka uued autod suudavad paari aastaga kinni roostetada, kulutatud raha leiab tagasitee töökotta. Aga ei, mitmekordselt peab rõhutama, kui ulmeline kallidus käib sellega kaasas.
Järgmine kord pean pöörduma remondisooviga udupeenesse esindusse, et julgesin siin näägutama hakata 167.- arve üle. Loogiliselt mõeldes siis nii peeneid operatsioone nagu tagaratta laagrite vahetus Laureli prognoositava eluea jooksul enam tule, kuna vahetatavad olid originaalid. 28 aastat korralikku tööd teinud. A vot ei pöördu, kuna tramburai algas tõmmitsate puudumisega enamuses autoparandustes.
Kui nii viril olen siis pean hakkama ise remontima. Selleni pole küll kahjuks veel jõudnud, kuid tee peale selle autoga tõenäoliselt väiksemate hädade puhul ei jääks ja pagassis, kindalaekas igasugu abi. Tänapäeva noorsandid ei tea isegi enam, kus aku asub ja puutuda ei tohi midagi, kuna liising-garantii ei luba.
Kiive tn. idanaabri esindajad, ei karda, ei mind, hirmuäratavalt roostes Jaapanlast, ega hakkamasaamist jooksvate asjadega selle auto puhul, ja ega peale õli-rehvi-rihmade, pidurite kulutarvikute vahetuse midagi meenu viimased aastad . Liisinguauto ei tule odavam, kui Laureli pidamine. Ega ma tea, ehk neil seal rahapesu putka ja parandus vaid suitsukatteks
, et hinnad toredad ja ei korrutu mitte tööliste arvuga ning teavad, et varuosad mul endal hõlma all. Ja omanik samamoodi paar korda lipsanud poodi uue kinnituse või rihma järele, bez bazaara, nagu nemad tavatsevad öelda. Nii, et ärge muretsege tulihingelised kaasfoorumlased, selle töökoja tiiva alla jäängi.
Siin hetkel aga püütakse mulle selgeks teha üleolevalt targutades, et naine laevas, laev põhjas.
Ähhhh....(viibutus käega
) las minna...siin seda põhjaminevat laeva küll ei ole.
Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni.