19-01-2015, 19:22 PM
Teatan kurbusega, et see aasta jääb üritus vahele- töögraafik on kahjuks paindumatu.
Golf numbriga 93
Golf numbriga 93
Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
(26-01-2015, 01:03 AM)zazik Kirjutas: Vägisi kisub 200 poole
(28-01-2015, 14:11 PM)koterman Kirjutas:See on juba Tegija! Sellisega saaks raja tegemiseta hakkama: ralli oleks "tulge meie järel" Vahet pole, mis ilm on... Aga herr Kotermanil on ju võimalus sest kuigi esimene startija kell 8:00 on teada, siis "Null-auto" koht 7:45 minekuajaga on "saadaval" 2010 sõidul oleks sellest palju abi olnud nii võiduajajatele kui Eestimaa kaugeltnurkade elanikelegi(26-01-2015, 01:03 AM)zazik Kirjutas: Vägisi kisub 200 pooleMul on hea mõte, mida selleks 200-ndaks üritusele võtta. Midagi kollast, midagi suutlikku Ja mis pea-asi, jätkab foorumlaste aegumatut armastust koledate masinate vastu!
Sellega võib sõita ka mõnest teele jäävast maja-tüüpi kuurist otse läbi...
(28-01-2015, 15:03 PM)PlyVal64 Kirjutas:(28-01-2015, 14:11 PM)koterman Kirjutas:See on juba Tegija! Sellisega saaks raja tegemiseta hakkama: ralli oleks "tulge meie järel" :D Vahet pole, mis ilm on... Aga herr Kotermanil on ju võimalus sest kuigi esimene startija kell 8:00 on teada, siis "Null-auto" koht 7:45 minekuajaga on "saadaval" :D 2010 sõidul oleks sellest palju abi olnud nii võiduajajatele kui Eestimaa kaugeltnurkade elanikelegi :cool:(26-01-2015, 01:03 AM)zazik Kirjutas: Vägisi kisub 200 poole :DMul on hea mõte, mida selleks 200-ndaks üritusele võtta. Midagi kollast, midagi suutlikku :D Ja mis pea-asi, jätkab foorumlaste aegumatut armastust koledate masinate vastu!
Sellega võib sõita ka mõnest teele jäävast maja-tüüpi kuurist otse läbi...
(28-01-2015, 15:30 PM)IIIFFFAR Kirjutas:Sellise pulli peale võiks juba kaaluda mõne kütusefirma-nimelisekski nimetamist aga siis peaks ikka korralik tuisuilm ka olema et efekt täiuslik oleks!(28-01-2015, 15:03 PM)PlyVal64 Kirjutas: See on juba Tegija! Sellisega saaks raja tegemiseta hakkama: ralli oleks "tulge meie järel" Vahet pole, mis ilm on... Aga herr Kotermanil on ju võimalus sest kuigi esimene startija kell 8:00 on teada, siis "Null-auto" koht 7:45 minekuajaga on "saadaval" 2010 sõidul oleks sellest palju abi olnud nii võiduajajatele kui Eestimaa kaugeltnurkade elanikelegi
7:45 "null-auto" ja 7:50 kohe "null üks" järel, täistangitud paakauto mõne tonni diisliga.
(28-01-2015, 18:17 PM)PlyVal64 Kirjutas:(28-01-2015, 15:30 PM)IIIFFFAR Kirjutas:Sellise pulli peale võiks juba kaaluda mõne kütusefirma-nimelisekski nimetamist aga siis peaks ikka korralik tuisuilm ka olema et efekt täiuslik oleks!(28-01-2015, 15:03 PM)PlyVal64 Kirjutas: See on juba Tegija! Sellisega saaks raja tegemiseta hakkama: ralli oleks "tulge meie järel" Vahet pole, mis ilm on... Aga herr Kotermanil on ju võimalus sest kuigi esimene startija kell 8:00 on teada, siis "Null-auto" koht 7:45 minekuajaga on "saadaval" 2010 sõidul oleks sellest palju abi olnud nii võiduajajatele kui Eestimaa kaugeltnurkade elanikelegi
7:45 "null-auto" ja 7:50 kohe "null üks" järel, täistangitud paakauto mõne tonni diisliga.
Aga tundub, et need puhurid ei vajagi erilist suurt võimu ehk siis ka ulmeliselt põlevainet, kui käivad ka trakatsi pealt:
(28-01-2015, 20:42 PM)Jossu Kirjutas: ot ja mu loll pea, aga mida need ümmargused luugid esiaknal teevad, viimasest müüdavast objektist räägin siis