19-01-2015, 18:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2015, 18:22 PM ja muutjaks oli vootele.)
Minsk müüdud, uueks projektiks sai sugulaselt ostetud KTM 85 SX, 2005a. väljalase. Masin oli suht armetus seisus, osaliselt roostetav raam, mootor kokku lastud ja lahtisena õue roostetama jäetud. Juhuse saabudes ostsin selle ära plaaniga krossi minsk välja vahetada uuema ja korralikuma tehnika vastu.
Alguses oli ka idee teha sellest elektri-sikkel, kasutada ära originaal karterit koos käimariga ja väntvõlli asemele istutada elektrimootor. Panga-arvet üle kontrollides tuli kahjuks reaalsusesse tagasi maabuda, akud oleks sellele maksma läinud ca. 1200€
Pealegi üks juba sündides elektri ratas on juba peres olemas.
Pärnust tõin ära 150cc PitPro mootori, tegelesin veidi raami lõikumisega ja vahele ta saigi
Edasi järgneb siis kõige mittetöötava parandamine või asendamine ning neid asju ikka jagub: Nii ees kui taga piduriklotsid, tagumise piduri peasilinder, tagakiige laagrid, natuke välimusega tegeleda - liivaprits, pulbervärv jne.
Alguses oli ka idee teha sellest elektri-sikkel, kasutada ära originaal karterit koos käimariga ja väntvõlli asemele istutada elektrimootor. Panga-arvet üle kontrollides tuli kahjuks reaalsusesse tagasi maabuda, akud oleks sellele maksma läinud ca. 1200€
Pealegi üks juba sündides elektri ratas on juba peres olemas.
Pärnust tõin ära 150cc PitPro mootori, tegelesin veidi raami lõikumisega ja vahele ta saigi
Edasi järgneb siis kõige mittetöötava parandamine või asendamine ning neid asju ikka jagub: Nii ees kui taga piduriklotsid, tagumise piduri peasilinder, tagakiige laagrid, natuke välimusega tegeleda - liivaprits, pulbervärv jne.