Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
uurisin ylepikka aja börsi..ning vaatasin suht lolli pilguga neid hindasi mis on võrridel ja mopeedidel .......minu mäletamise järgi ennem nad olid palju odavamad .........miks nende hinnad nii yles on läinud ? ......kui nad on yldse läind yles .
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Hinnad on üldiselt viimastel aastatel muutumata,kuskil 1500-3500 eeku,asi selles,et mopeedil ju mootorratta ees palju plusse,pole vaja lube,ülevaatust jne.,samas hakkavad KORRALIKUD vene võrrid ja mopeedid suht haruldaseks jääma.
weel kaks aastat tagasi oli moppide hinnad normid aga nüüd :o üx mees tahab yltse siin auto-moto foorumis 6,5k saada. aga noh kui on müüjaid siis ka ostjaid
kle bart sa minu Stellat ei taha ära osta vä?98a pill,välimus nagu uuel.
sest tänapäeval võrreldakse neid hindu jalgratastega
:origa-13 1500.-:o
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Aga kas 3,5 eesti keskmist päevapalka on siis heas korras võrri eest, mida saab arvestada ka liikumisvahendina, palju?
Postitused: 2,124
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Tjahh, ega pooleteise tuhhi eest tänapäeval hääd kondimootoriga ratastki saa, ei näe põhjust, miks sisepõlemisega mot odavam piaks olema. Ei julge väita, et hiinas tehtud 20 või 70 käiguline jalgrattajunn oluliselt parem/mugavam sõiduk oleks.
loll on loll olla.
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Hinna tõustmise põhjus on meie
eurointegratsioon ja (väidetavalt sellega
kaasnev) elatustaseme tõus. Oleks ju imelik
alla paarisaja EUR miskit toimivat ja korras
mopeedi müüa.
Jalgrataste kvaliteedist ja hinnast niipalju
et... 4000 ja alla selle EEK hinnaklassis
saab tihti rämpsu, nt koonused pehmed jms.
Olen ise paar aastat ühe teisemelise
tüdruku pruukimises olnud jalgrattal olnud
hädas tagarattaloksu väljareguleerimisega.
Niipea kui loksu kinni keerasid, poos
laagreid. Võütsin lahti ja mis selgus -
koonus (mis peaks oleka klaaskõva
(pind)karastusega) oli jumala pehme ja oli
sisse söönud.
Ka stagna-aja Vene rataste koonuste materjal
polnud nii nigel.
Olen parandanud/reguleerinud ja 10 KEEK
hinnaklassi jalgrattaid ja seal on asi hoopis
teisest puust...
Selle valguses ei ole ju võrrid nii kallid...
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
moppide hinnad on tõusnud kuna tehas pole üle 10 aasta töötand...hinnad tõusevad kena nüüd pole juppide ega masinate tootmine nii odav kui vene ajal...nagu zid m´is maksis kui ta välja tuli mingi 5000kr. nüüd aga 10000kr.juppe müües on vanamehed võrri uue 100kr. keti juures öelnud et ta ostab selle raha eest uue võrri aaga kui ütled et maksad uue võrri eest talle 300kr ja las toob 100tk korraga siis kõnnib minema...ja tutikat võrri 3500kr. eest müües öeldakse et ostan omale selle raha eest auto...aga autol on vaja ülevaatust,kindlustust,talvekumme,akut,bentsu võtab rohkem ja on veel palju asju...
Mina ostsin oma võrrile peagu uue mootori(noh umbes poll aastat vaoajaia peal olnd) 300 krooniga!