Selliseid kastikaid on siin Eestiski palju-palju tehtud, mõned kenamad on suisa müügisaitide kaudu uued omanikud leidnud. Ametlikult regatuna pole küll kohanud...
See ju nii lihtne ja loogiline tegevus, kui vähegi kandevkerelise auto ehitusest aru saad ja oled kasvõi huvist lugenud näiteks tehaste kabriote/targade/convertablite ehitamise lugusid! Kui võtad katuse maha, pead ära tugevdama põhja, kui võtad b-piilarist tagantpoolt, siis sealt alates. Kõige lihtsam ja klassikalisem kandevkere jäigastamise lahendus on aga võidusõiduauto turvapuur või sellelaadne torukarkass. Lihtsalt Sa ei pane seda üleni "katuse alla" vaid osaliselt jääb "õue" nagu kastikate kastirauad. B-piilari kohale ja nende +katusepleki külge keevitatuna peakaar koos risttalaga, mis võib ju jääda ka tagaakna aluseks, sealt torud püstakutesse, lisaks pole paha ka tekkiv kastiserv risttoruga lahendada ja selle peakaare külge keevitada. Et eriti hea saaks, siis muidugi ka toast seest kaared A-piilariteni ja sealt alla. Ja eriti-eriti hea, kui kogu puuri alal paned lävekarpide külge keevitatud torude külge.
Hea on see, et sellise masina toru ei pea olema spetsiaalne ja serditud, võid teha peenemast kui FIA/EAL nõuded jne.
Lihtsalt on mul küsimus, et kas mõttetust junnist on sellist asja mõtet teha??? Üks väga vinge oli tehtud sigar-kvadrost, täna on selle aseaine juba C4. Too Eesti sigar oli laiguline, katusetuledega jne, ehe jahilkäigu tööloom aga mõte sarnane:
C4Q, mis paistab ka torulahendusel olevat, näeks välja aga selline: