Mõistusevastased manöövrid liikluses

(08-02-2015, 18:22 PM)aavu Kirjutas:  Üks pisiasi, mulle meeldib sõita eesliikujast nii kaugel, et tema tõstetud vesi, liiv ja muu sodi on enne mind maha vajunud. ... 
Ei mahu pealuu sisse need mitmesaja kW-se mootoriga auto omanikud, kes üksi ilma raske pagasita peavad mõne auto stangest meetri-kahe kaugusel oma möödasõidu võimalust passima. Aga see stiil on valdavaks saanud meie teedel ja siis on teedevalitsus, rahvusvaheline imperialism ja savikas süüdi kui miskit juhtub. 
Sama arvamus siin, aga see on vist meie nõuka-põlvkonna eripära. Peale teiste ohutusest hoolimise oleme nooremana sõitnud autodega, millega tuli enne möödasõiduks vastassuunavööndisse minekut hoogu koguda. Tuli täpselt arvestada, kui kaugele eesliikujast jääda ja millal kiirendama hakata, et möödasõiduvõimaluse tekkimise momendiks olla õiges kohas ja vajaliku kiirusega. Ning arvestada ka seda, et ootamatu takistuse tekkimisel jõuaks piisavalt maha pidurdada, et teisel autol pagassi laiaks ei sõidaks. Tänapäevaste võimsate ja erksate autodega on manööver lihtsam, aga samas kogemusteta juhile ohtlikum, sest kolme tähega abimehed aitavad ainult teatud maani, edasi on pizdets. Kui sinna lisandub liigne enesekindlus või lausa pohuism, on õnnetus käes.
Pohuismi kohta värske näide: Sõber tuli mulle appi autot remontima. Lülitas varakult sisse vasaku suuna ja soovis mulle õue keerata, kuna kedagi vastu ei tulnud. Õnneks piisavalt kaua siin ilmas elanud ja sõitnud, et mitu korda tahavaatepeeglisse vaadata ja veenduda et keegi teda ribadeks sõita ei soovi. Sabas sõitnud paar autot võtsid tempo maha ja valmistusid vajadusel paremalt mööduma. Siis tuli kusagilt tagant rakett, lõikas vastassuunavööndisse ja kimas kõigist vasakult mööda. Rallitriip külje peal ja ei ühtegi tuld küljes. Mingi järjekordne "noor lootustandev rallisõitja" kellest varsti seitungist lugeda saab, kui on mitu inimest surnuks sõitnud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Nende liiga ligi tükkijatega on huvitavaid kogemusi.

Üks neist oli see kui kits ette hüppas ja tagant tulija minu pidurdamise peale vastassuuna vööndisse keeras(jäi mulje, et ta muud ei teinud kui keeras) ja tänu vastutulija piisavale reageerimis kiirusele ja eelnevale hoo mahavõtule kitse pärast ning tee laiusele ei juhtunud muud midagi kui minust osava möödasõidu teinud isik tegi tulede ja kätte abil mingit veidrat tantsu. Ilmselt tahtis öelda, et ma jobu olen.

Järgmisele samasugusele, kes sõitis nii lähedal, et ma tema esitulesid enam peeglist ei näinud, Reageeris minu piduritulede näitamisele sellega, et pidurdas vist niipalju kui auto kuival teel suutis. Käitus järgnevalt. Tuli mulle hirmsa pasaga uuesti  järgi, vilgutas tulesi, lasi pikalt signaali ja keeras teeäärde. Ilmselt siis oma autos juhtunud segadust korda seadma.

Aeglase sõiduga olen igati päri. Ilmselt ajan isegi teisi liiklejaid närvi sellega, kui jäisel teel liigun 80km/h. Küll aga ei sobi mulle eriti kui aeglane sõitja kiirust koguaeg niipalju muudab, et ta vahepeal eest kaob ja siis jälle temapärast pidurdama peab. Igasugune eel kõnelejate poolt mainitud ootamatu käitumine sellele veel lisaks ja kütuse säästu huvides püüan tast mööda saada, sest maha jäämine on oluliselt keerulisem, kuna eesliikuja kiirus langeb vahepeal ikka sellele tasemele, et sa talle järgi jõuad.

Olen ka ühele sellisele ootamatusi teinud autole politsei kutsunud. Kui vajalik organ kohale jõudis ja auto kinni peatas, siis nägin veel niipalju kui tädi autost välja pudenes enne kui politseinikud üldse autost välja jõudis tulla. Üldiselt seekord peaks mainima, et töö oli kiire ja korralik. Muidugi ma ei tea kas tädi oli purjus või mõni muu häda, aga ohtlik oli ta igal juhul.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

(09-02-2015, 04:32 AM)karvik Kirjutas:  Küll aga ei sobi mulle eriti kui aeglane sõitja kiirust koguaeg niipalju muudab, et ta vahepeal eest kaob ja siis jälle temapärast pidurdama peab. 
Seesuguseid "õõtsujaid" isegi kohanud ja suht arusaamatuks on nad mullegi jäänud. Mingi protsendi puhul on aimatav muster - võtavad hoo maha enne neile vähegi järsemana tunduvat kurvi, teeoludest sõltumata. Talvel kiilakaga saaks isegi aru, aga sama sõidustiil jaanipäeval kuiva asfaldiga...? Lauges kurvis 80 ka palju, et peab 60-le alla võtma? Mööda ka ei saa, ei näe kurvi taha. Sirgel tallab jälle parasjagu eest minema, et ilma rullnoka moodi kihutamata mööda ei saa. Järgmises kurvis kõik kordub. Kui siis lõpuks kuidagi mööda saad ja roolis olevat organismi takseerid, on seal ootuspärase tudiseva vanatädi asemel teinekord üsna adekvaatse välimusega meesterahvas. Sakummikõrvane? Pulber? Seened?
"Tagumendi-entusiastidest" on selles teemas juba juttu olnud.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(09-02-2015, 10:15 AM)Basilio Kirjutas:  
(09-02-2015, 04:32 AM)karvik Kirjutas:  Küll aga ei sobi mulle eriti kui aeglane sõitja kiirust koguaeg niipalju muudab, et ta vahepeal eest kaob ja siis jälle temapärast pidurdama peab. 
... on seal ootuspärase tudiseva vanatädi asemel teinekord üsna adekvaatse välimusega meesterahvas..
Tavaliselt tähendab see absoluutselt adekvaatset Inimest, kes on aru saanud, et iga ajahetk igas kurvis ei pea maksimum lubatuga sõitma ja et absoluutselt ohutult liigeldes "kaotatud" minut pika tee peale ei tähenda elus mitte midagi. 
Mind häirivad nad ka aga siis, kui sõit on suurel trassil ja järjekord sellise taga meeletu. Tühjal teel ei sega see mind grammivõrdki ja olen ka ise hakanud täpselt niimoodi sõitma ning mõnikord kulged kummipaelaga sellise sabas pikalt-pikalt. Ja seda väikestel maanteedel ,mida ma olen sõitnud aastakümneid ja sadu kordi, kus on iga metsast vaatav põder ka tere-tuttav... Neid teid, kus 15 aastat tagasi tuli keskmiseks 110-120 saab nüüd keskmiseks äkki 80 ja seda oluliselt paremate uuemate autode ja tihtipeale uute rehvidega. Vanasti tegin kodu-suvemaja enamasti ajavahemikus 1:15-1:20, seda ka Mossega, siis praegu silestatud Haapsalu trassiga, lapitud-uuendatud kõrvalteedega, uue Vabakaga etc ei tule kuidagi alla 1:30 see aeg. Ma olen lihtsalt Täiskasvanuks saanud! See ei tähenda, et tahtmisel ei saaks ma tunniga hakkama... või et mingitel teatud meeleoluhetkedel on mul kõik bemmid, arbuusid ja audid risuks jalus, tüütud liikuvad šikaanid teepeal, nii linnas kui maanteel. Lihtsalt sellist meeleolu on nüüd kord-paar aastas...
Vasta

Kui nüüd meenutada siis on vist ka liikluseskirjades kuskil midagi sellist kirjas et oma sõiduga ei tohi põhjustada teistele liiklejatele peavalu sundides neid ootamatult suunda muutma või pidurdama jne.. Muidugi teiste sõnadega ja konkreetsemalt, aga ikkagi. Kui ükski juht ei segaks oma sõiduga teist siis olekski kõik mured vist liikluses likvideeritud.

OT:  Olen minagi vilgutanud pimedal ajal tuledega, et anda vastutulijale märku kurvi taga passivatest pollaritest, Aga pagan- see oli teine brigaad pollareid, kes kohe mulle end sappa haakisid ja tulede vale kasutuse eest noomima hakkasid. Vedas, et tuttavad mehed pääsesin noomitusega. 
Vasta

(08-02-2015, 12:57 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ...
 Aga paljudel reaalselt muud instinktid tööle ei hakka? Ikka püüad mööda tüürida või hoogu maha saada.
...
Milline inimene keerab instinktiivselt vasakule, vastutulija poole? Sad

Väga-väga kole tegu. Ühelt poolt sellelt oinalt, kes mööda sõita üritas seal, kus mitte poleks vaja olnud. Aga süütud tappis siiski veoautojuht, kes kas oskamatusest või tahtmatusest valis üliloogilise paremalehoidmise asemel otsasõidu vastusõitjale.

Usutavasti leiavad pädevad juristid tellimuse korral võimaluse näidata õnnetuse tegeliku süüdlasena hoopis tapetut, kes sõitis lubatud kiirusest 0,2 km/h aeglasemalt. Aga olgu või 20, Sa ei lähe mööda, kui ei mahu tagasi! Eesti on nii kuradi väike ja liiklus nii hõre, et nii võidetakse sekundeid, selmet oodata mõni minut ohutu möödasõiduvõimaluse tekkimiseks.

Ennetamaks mõningate kodanike vihapurskeid: ma TEAN, kui raske on valida, kellele otsa sõita. Ma TEAN, kuidas kord suuna võtnud veokas ei pöördu juba valitud teelt... Ja ma olen näinud piisavalt neid "läks õnneks" videosid, kus just vasakule hoidmine on avariist päästnud.

Aga seekord ei päästnud... Sad  Ja kahe inimese vigade eest maksid hoopis süütud.

Ma vähemalt loodan, et mõlemad õnnetusest pääsenud juhid aduvad, millega nad kahepeal hakkama said. Sad Et nemad peavad otsima sõnu vaadates lapse veekalkvel silmadesse, vastamaks hukkunud lapse venna (või õe) küsimusele: "Miks mu õde tagasi ei tule..."

Võidetud sekund ei ole seda valu väärt.

Jah, ma olengi täiega paha inimene, sest vingun mõttetult võetava riski üle. Toungue  Aga enne ei muutu midagi, kui ühiskond lõpetab ajudeta tegelaste lolluste tolereerimise.

Kuri olen seetõttu, et igapäevaselt Pärnu maanteed mõõtes näen ikka ja jälle sama stsenaariumi: oma ja teiste eludega riskides pressitakse veoauto veetavast ~80 km/h sõitvast (ligikaudu seetõttu, et mäest üles langeb alla ja mäest alla veeredes tõuseb üle) kolonnist mööda vaid selleks, et kaheniidilisel kulgeda 88 km/h.

Olen korduvalt mõõtnud: ma kaotan 93 km/h (igapäevaauto spidomeetri näit 100) asemel kolonnis ~84 km/h sõites (ehk piirajaga veoka taga õõtsuva kolonni taga) sekundi kilomeetrile. Minu puhul siis 12 sekundit Pärnusse sõitja kaotab 2 minutit...
Vasta

(09-02-2015, 13:05 PM)klaave Kirjutas:  Kui nüüd meenutada siis on vist ka liikluseskirjades kuskil midagi sellist kirjas et oma sõiduga ei tohi põhjustada teistele liiklejatele peavalu sundides neid ootamatult suunda muutma või pidurdama jne.. Muidugi teiste sõnadega ja konkreetsemalt, aga ikkagi. Kui ükski juht ei segaks oma sõiduga teist siis olekski kõik mured vist liikluses likvideeritud.

OT:  Olen minagi vilgutanud pimedal ajal tuledega, et anda vastutulijale märku kurvi taga passivatest pollaritest, Aga pagan- see oli teine brigaad pollareid, kes kohe mulle end sappa haakisid ja tulede vale kasutuse eest noomima hakkasid. Vedas, et tuttavad mehed pääsesin noomitusega. 

Pole üldse OT aga selle vastu aitab alati väide, et äsja jooksis mul ninaeest üle tee "kummaliselt käituv" seakari... Ja mitte üksainsam Kohtunik ka ei jäta mingit pastakast imetud trahvi ümber lükkamata. 

Mis aga teiste segamist puudutab, siis need, kes jõuliselt pidurdavad iga kurviekse ees ja/või töllerdavad jõulude eel a'la Tartu maanteel Ussisoo kandis, see on hoopis teine teema. Sellistega peaks jah "midagi ette võtma". Aga ühte asja olen ma ise kogenud: väiksemal teel VÕIB olla see juhus, et seesinane ees sõitev auto tuli teistpidi 10 minutit tagasi ja teab, et mingi kurv on klaasjääs. Ehk enne vihastamist ja närvilist möödauhamist tasuks korraks mõelda, MIKS see auto ees nii teeb/käitub? Sest tiheda liiklusega trassil ja hõreda autohulgaga kõrvalmaanteel liiklemine on erinevad tegevused. Eriti veel pimedal ja/või libedaohuga ajal. 
Vasta

(09-02-2015, 15:01 PM)v6sa Kirjutas:  Aga enne ei muutu midagi, kui ühiskond lõpetab ajudeta tegelaste lolluste tolereerimise.
Tegelikult on sellise suhtumise algusaeg ka peaaegu täpselt teada: kui noorsand Laiksoo kaks vanainimest surnuks sõitis ja kolmas loll LE'd räigelt rikkudes sinna otsa ennast umbeväsinuna detailideks uhas!! Käib siiani jutt, kuidas Laiksoo tappis KOLM - ei, ta tappis nooruse rumalusest ja väsinuna KAKS ja kolmas viiulikääksutaja tegi enesetapu. 
Ei hoidnud õiget kiirusega kooskõlas olevat pikivahet ja ei suutnud teha seda, mida sel ajahetkel kohustas teda tegema kehtiv Liiklsueeskiri:
§129. Juht peab vastavalt kiirusele hoidma sellist pikivahet, mis võimaldab vältida otsasõitu ees ootamatult pidurdanud või peatunud sõidukile.

Küsimus Laiksoo osalises süüs kolmanda isiku surmas oleks tulnud kõnealla siis, kui see Seati mees oleks keeranud kraavi, käinud üle katuse ja tabanud näiteks teetruupi. Ehk oleks suutnud VÄLTIDA otsasõitu ootamatult peatunud sõidukile põigates kõrvale... 

Muuseas, siis rõhuti sellele paragrahvile: 
§123. Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse selliseks, mis arvestab tema sõidukogemusi, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks peatada sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel etteaimatava mis tahes takistuse ees. Juht peab vähendama kiirust ning vajaduse korral peatuma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb. 

Mängiti sellele, et avarii ei saa olla etteaimatav. Aga edasi ei loetud, sest avarii tagajärjel peatusid kaks autot ootamatult... kuhu üks loll ennast ka veel otsa surnuks sõitis. 

Edit: julgen meelde tuletada, et selles avariis osales veel neljaski auto, naisterahvas Triinu juhitud Renault, mis justnimelt keeras kraavi otsasõidu vältimiseks ja keegi oluliselt viga ei saanud peale auto. Aga miskipärast ei tehtud täna 33-aastasest Triinust positiivset meediakangelannat, kes tegi sel ajahetkel liikluses kõik õigesti!
Vasta

Avarii ei ole sama mis peatunud sõiduk.Kuna avariid ei pea ja ei ole ka võimalik ettenäha. Nt. ahelkokkupõrkes peaks seaduse järgi süüdi olema ainult teise auto juht. Nii räägiti 2011 autokoolis ja ka veoautojuhi koolitusel. 
Vasta

Lihtne küsimus: kas Sa tohid otsa sõita teepeal katki läinud sõidukile? Ei tohi. Rääkimata sellest, et sa ennast sinna otsa SODIKS sõidad! Kuigi Cordoba pole mingi turvaetalon, siis pidi olema pikivahe ikka null ja kiirus väga suur. Isegi jääkkiirusega 30 km/h ei saa suurima tõenäosusega surma. See on siis eriti halb õnn või pigem Saatus. Selleks ONGI pikivahe!!! Aga ka tuledest ette sõitmine, mis seal küll teemaks polnud. Kuna too seati-mees tuli ka otse kusagilt kaugelt, siis arvata on, et magas samamoodi kettas nagu Laiksoo ja jalg muudkui vajus ja vajus... Tütarlaps aga oli värske ja reageeris ära. Kusjuures asi oli sirgel, mitte järsu kurvi taga!!! Ja polnud ka musta jääd maas, tavaline märg detsembri teekate. 

Ja ongi jätkuv lollide õigustamine: sõida surmväsinuna, maga roolis, ära mingil juhul pikivahet hoia, kihuta maksimum lubatuga, saa surma ja oled ikka õige mees! Kõik teised on süüdi. Aga selle peale ei tule, et on olemas autod, mis maanteekiiruselt (90 km/h) saavad pidama ka alla 30 meetrise distantsiga! Mida uuemad, seda paremini pidama saavad. Kuid sellisel kiirusel, mäletan Autolehe testidest kahte, on 100 km/h pealt pidurdusteekond 33 meetrit samahea kui avarii. Need olid siis WRX'i ja SLK tulemused 10 aastat tagasi. 
Vasta

(09-02-2015, 13:05 PM)klaave Kirjutas:  /---/Olen minagi vilgutanud pimedal ajal tuledega, et anda vastutulijale märku kurvi taga passivatest pollaritest /---/
Miks?
Vasta

(09-02-2015, 19:41 PM)41Degree Kirjutas:  
(09-02-2015, 13:05 PM)klaave Kirjutas:  /---/Olen minagi vilgutanud pimedal ajal tuledega, et anda vastutulijale märku kurvi taga passivatest pollaritest /---/
Miks?

Miks mitte?
Vasta

Miks? Miks hoiatada teist liiklejat tee äres passiva politsei eest?
Ise sõidad kogu aeg 89km/h?

Mina küll ei sõida. Vaatan teeolude järgi. Suvel tühja teega sõidan tugevalt üle 90. Suurel trassil hoian liiklusvoolu kiirust mõistuse piires.
Ja  väga halbade teeolude korral vajadusel kasvõi 30ga.

A vot heade olude korral saan 90+ eest ikka trahvi, mis siis, et kaine mõistusega inimesed aru saavad probleemi olematusest.
Pfff..
Vasta

(09-02-2015, 19:56 PM)ivo86 Kirjutas:  Miks? Miks hoiatada teist liiklejat tee äres passiva politsei eest?
Ise sõidad kogu aeg 89km/h?

Mina küll ei sõida. Vaatan teeolude järgi. Suvel tühja teega sõidan tugevalt üle 90. Suurel trassil hoian liiklusvoolu kiirust mõistuse piires.
Ja  väga halbade teeolude korral vajadusel kasvõi 30ga.

A vot heade olude korral saan 90+ eest ikka trahvi, mis siis, et kaine mõistusega inimesed aru saavad probleemi olematusest.
Pfff..

Ei sõida 89 kmh, sõidan 92, 95 ning möödasõidu lõpus ka rohkem, harju keskmine taks on hoida spidomeetri järgi 100km/h ehk GPSi järgi 93. Lihtsalt kui julgeda hoida korralikku plussi (vahet pole, mis teeoludes), peaks nii palju mune püksis olema, et õigel hetkel öelda läbi avatud autoakna "Jah, tegin." Või mis siin see hea põhjendus nüüd on, et kas "mendid n***ivad ja täidavad riigieelarvet", kui kirjutavad selle "tugevalt üle 90" eest arve välja? Või on väljaspool foorumit ikkagi jutuks "oih, ma ei pannud üldse tähele ja täitsa kogemata oli tugevalt üle 90"?
Vasta

(09-02-2015, 19:56 PM)ivo86 Kirjutas:  Ise sõidad kogu aeg 89km/h?

Jah sõidan, sellest ajast saati pole kiirust ületanud kui ostsin autopiloodiga auto. Minu silmis ei ole need sõelujad ja nõelujad midagi väärt.
Vasta

(09-02-2015, 20:14 PM)41Degree Kirjutas:  
(09-02-2015, 19:56 PM)ivo86 Kirjutas:  Miks? Miks hoiatada teist liiklejat tee äres passiva politsei eest?
Ise sõidad kogu aeg 89km/h?

Mina küll ei sõida. Vaatan teeolude järgi. Suvel tühja teega sõidan tugevalt üle 90. Suurel trassil hoian liiklusvoolu kiirust mõistuse piires.
Ja  väga halbade teeolude korral vajadusel kasvõi 30ga.

A vot heade olude korral saan 90+ eest ikka trahvi, mis siis, et kaine mõistusega inimesed aru saavad probleemi olematusest.
Pfff..

Ei sõida 89 kmh, sõidan 92, 95 ning möödasõidu lõpus ka rohkem, harju keskmine taks on hoida spidomeetri järgi 100km/h ehk GPSi järgi 93. Lihtsalt kui julgeda hoida korralikku plussi (vahet pole, mis teeoludes), peaks nii palju mune püksis olema, et õigel hetkel öelda läbi avatud autoakna "Jah, tegin." Või mis siin see hea põhjendus nüüd on, et kas "mendid n***ivad ja täidavad riigieelarvet", kui kirjutavad selle "tugevalt üle 90" eest arve välja? Või on väljaspool foorumit ikkagi jutuks "oih, ma ei pannud üldse tähele ja täitsa kogemata oli tugevalt üle 90"?

Minul ei ole küll mingit isu rahulikult maanteel 100-110ga tiksudes selle eest trahvi maksta. Ei juhtu sellest kiirusest kellelegi halba ja ma olen tänulik vilgutajatele ja vilgutan ise ka, eriti kui mendid kuskil põõsas passivad. Mingu mõõtku koolide ja lasteaedade juures, mitte 70 ja asula märkide taga.

Õnneks vilgutajaid jagub, paar korda üsna õnnelikult läinud tänu sellele aga jah, olen ka tahvi saanud. Õnneks mitte mitte midagi hullu, viimane kord sai paberile lõpuks 127 km/h. Suvel kell 11 õhtul tühjal Tartu-Tallinn trassil. Ideaalne nähtavus ja teeolud. Maksin ära, munade olemasolu ja suurus asjasse ei puutunud.

Vilgutajad on mind vähemalt 5 korda päästnud 150+ km/h radarisse sõitmisest. Pole tekkinud selle tempoga liikudes ühtegi ohtlikku olukorda ega avariid. Valin kohta ja aega ja tõepoolest, ise vastutan ka.

Seeeest kandis eelmisel nädalal linnakiiruse juures Tartus paremakäe ristmiku peal üks noor neiu mu auto maha, kuna otsustas mulle mitte teed anda. Sõitis terve auto ninaotsa eest viltu. Peale avariid küsisin "Paremakäe reeglist ei tea midagi?"
Vastas:" Ma nii kaua juba seisin seal.."
Mõistusevastane manööver



(09-02-2015, 20:37 PM)autojuht Kirjutas:  
(09-02-2015, 19:56 PM)ivo86 Kirjutas:  Ise sõidad kogu aeg 89km/h?

Jah sõidan, sellest ajast saati pole kiirust ületanud kui ostsin autopiloodiga auto. Minu silmis ei ole need sõelujad ja nõelujad midagi väärt.

Autopiloot= püsikiirusehoidja? Vaata, et magama ei jää püsikaga 89 km/h tunnis tiksudes. Tegelik kiirus on seega 85 kanti?
Tekitad oma aeglase tempoga hulgaliselt ebavajalikke möödasõidu manöövreid. Sellised pole minu silmis miskit väärt.
Vasta

(10-02-2015, 01:42 AM)ivo86 Kirjutas:  Vilgutajad on mind vähemalt 5 korda päästnud 150+ km/h radarisse sõitmisest. Pole tekkinud selle tempoga liikudes ühtegi ohtlikku olukorda ega avariid. Valin kohta ja aega ja tõepoolest, ise vastutan ka.

Sittagi sa vastutad, kui pauk käes siis istud suu mnnni täis kraavipervel ja ei oska oma teo eest mingitki selgitust anda! Säänseid põmmpäid on ennemgi nähtud.
Vasta

(10-02-2015, 02:54 AM)autojuht Kirjutas:  
(10-02-2015, 01:42 AM)ivo86 Kirjutas:  Vilgutajad on mind vähemalt 5 korda päästnud 150+ km/h radarisse sõitmisest. Pole tekkinud selle tempoga liikudes ühtegi ohtlikku olukorda ega avariid. Valin kohta ja aega ja tõepoolest, ise vastutan ka.

Sittagi sa vastutad, kui pauk käes siis istud suu mnnni täis kraavipervel ja ei oska oma teo eest mingitki selgitust anda! Säänseid põmmpäid on ennemgi nähtud.

Võta kähku oma rohud sisse, muidu saad veel infarkti suure vihastamise peale. Big Grin
Kui sa mind ei tunne, pole mõtet pläriseda, mida mina oskan või ei oska. Tiksu oma 89ga rahumeeli edasi, küll ma mööda saan.
Ma olen ammu kadunud, aga sa ikka veel vihaga tatistad oma rooli peale.

Arvestades, et ma täiesti ausalt kirjutan, mis kiirusega ma aegajalt liiklen, siis on kummaline, et minust minnakse veel pidevalt mööda. Kust need veel kiiremad tulevad siis? Siin on ainult 80ga sõitjad? Ei usu mina.

Reaalne olukord suurtel maanteedel on ikka hoopis midagi muud, kui 89 km/h. Isegi talvel peab ikka väga halb ilm olema, et 90 oleks autode keskmine kiirus.
Vasta

ei ole mina ka patust puhas.
aga ksf ivo86 nime järgi võiks ehk eeldada sünniaastat.
seega suht arusaadav.
kui õnneks läheb, siis ajapikku rahuneb maha.
kui ei lähe, siis on sitemini muidugi, hea kui saab oma vigadest õppida, kehvemal juhul kannatavad kõrvalised.
Vasta

Viimane hullem mõistusevastane manööver, mis võinuks minu, mu abikaasa ja vastussõitnud autos viibinute jaoks eriti halval juhul kalmistul lõppeda, tõi vähemalt mulle küll mõistuse koju tagasi. Tegemist oli aastate eest Tallinn-Pärnu maanteel olukorraga, kui hakkasin esialgu ohutuna tunduvas olukorras pikas lauges kurvis eessõitjast mööda minema, aga 5. käiguga oli see kiirendus nagu ta oli ja möödasõit jäi venima. Millegipärast ei olnud oidu käiku allapoole ka vahetada. Pauk jäi ülinapilt olemata, kui vastutulevad autod juba väga lähedal olid...

Tänaseni olen möödasõitudel seetõttu pigem "jänes", kui hurraaga peale lendaja. Kiirust ikka ületan aeg-ajalt, seda juhtub ilmselt kõikidel. Mis seal salata- mehe toob maa peale tihti järeletuleva põlve tekkimine, nii olen minagi viimased 5-6 aastat üsna eeskujulik liikleja olnud.
Ei kipu enam kupatama kui lapsed autos on või kodus papsi elusalt ja tervelt koju ootavad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: ddig, 53 külali(st)ne