Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kõige suurem keskmise "rikkuja" on suitsu-, pissi- ja kohvipausid.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,172
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
hulgus kribas:
"Pigem minnakse 2+1 reale üle. Ja ikka trossid vahele."
Aga kas teate, mis on tegelik põhjus?
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Eks ikka selleks, et tee ehitusele vähem raha panna ja et oleks võimalik aeglasematest mööda saada. Rootsis suusatamas käies sai mööda sellist teed sõidetud ja päris mõnus oli. Ka kiiruse piiranguid ei olnud keegi maha võtnud võis vabalt sõita 110kmh mitte nagu meil. Igaüks valis omale sobiva kiiruse ja ei pidanud kellegi sabas rohkem tolknema kui järgmise möödasõidu kohani. Kuidagi sujuvalt kulges kogu see liiklus.Tee oli aga sile talvetee, korralikult hooldatud, kuid ilma soola-liivata. Ei näinud selle 800km juures ühtegi masinat kraavis. Meil kui esimesed lumehelbed langevad on esimesed paugud käes. Asi ikkagi kultuuris kinni.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Selle "Sitapea" lugemisega tuli hommikune juhtum meelde, kui Tõdvalt läbi sõitsin. Tee muidu hea, lihtsalt märg, aga peale Tõdvat kurv metsatuka ääres, mis alati libedam on. Ei hakanudki kohe gaasi põhja või poolepeale suruma, sest tee läikiski kahtlaselt. Peeglist vaatasin, kuidas tagumine "Mittesitapea" tahtis kohe tagaluugist sisse sõita, ime et signaalitama ei kukkunud. Siis vaatasin ette ja teine "Mittesitapea" oligi juba kraavis rattad taevapoole.
3D modeleerimine.
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Liikluses peame olema mõistvad,abivalmis ja kannatlikud kaasliiklejate suhtes.Hiljaaegu tahtsin inimesele ulatada abistava käe kuid tema oma sportliku maasturiga lihtselt tegi minekut hoolimatta punakast foori tulest.Auto kuulub ettevõttele TREV-2.Lugu siis lühidalt järgmine. Sõitsin Tallinna sisse Laagri kaudu 70km.tunnis(seitsmemümne alas)linna piirini.Selle maa vältel üritasin ümber reastuda vasakusse ritta et keerata sisse Statoili jaama.Sadas vihma ja nähtavus polnud kuigi kena.Kahjuks aga vasakus reas lendasid ainult sprinterid kes raskeveokit oma ees näha iial ei soovi kuid siis enne viiekümne ala kui olin juba pikalt reastumist üritanud,vilgutati tagant tulesi.Reastusin ümber.Vat siis läks lahti.See sama maastur pani nüüd paremalt mööde tulesi vilgutades ja signaalitades keeras mulle ette ,alles siis nägin et inimesel on äda ja kiire.Käsi oli aknast väljas ja näpud püsti.Kohe taipasin et käsi vast teerulli alla jäänud ja vihmakäes jahutab teda.Samal hetkel süttis fooris punane tuli nii olime sunnitud peatuma .Tema esimene mina teisena. Kohe otsustsin inimesele ulatada ehk käe lahaseks vajaliku pulgakese.Välk kiirelt väljusin ,haarates pulgakese näpuvahele,kuid ikkagi jäin hiljaks.Lootustandev sprinter oli juba läinud.Loodan et jõudis ise regionaal haiglasse ja sai vajaliku abi. Aga võib -olla läks Trev -2 te pissile! Kuna mulle süttis kollane tuli pidin liikuma edasi.Muidugi sain hiljem aru et meeil ju vilgutatakse sellepärast et kao eest raisk,mitte et palun sõber.Neid sportlike maastureid tundub TREV-2 -mitmeid olema.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
21-02-2015, 10:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2015, 11:18 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Sm. Autojuhi eepiline teos passiks hästi mõne suuretiraažilise ajalehe huumorinurka, saaks laiem ring seda lugeda. Täitsa tummine kirjatükk!
Alternatiivne lõpp võiks olla laenatud anekdoodist: "Tundsin teie pärast muret, koputan ja koputan akendele, aga keegi lahti ei tee!"
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Sm.Autojuhi eepilises teoses lahatud teema on tuttav ka endale. Just nii millegipärast Tallinnas liigeldakse. Ümberreastumine suure autoga, eriti peale viit on võimalik vaid jõudu kasutades, pärast mida tuleb arvestada kottisurutud džiibimehe või mõne kiilaspäise mersumehe "tänuga" mis seisneb heli, valgus ja viipesignaalide andmises ning kui aken lahti hoida kuuled ka üht-teist verbaalset.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Kas tõesti on nii kehvad kaasliiklejad ümberringi , muudkui võtavad karpi ja lausa kiusavad ? Kahtlemata on igasugu " ässasi " kes nõeluvad ja tõmblevad sõidurajalt paremale ja vasemale vaba ruumi olemasolul , samas minule teeb selline tõmblus nalja , sest keelava punase foori juures seisame praktiliselt kõrvuti . Sellised " ässad " ilmselt käivad teedel ja tänavatel omi pere ja tööelu vajakajäämisi ( naine peab armukest , sest oma mehest pole asja + tööl ei saa hakkama - alluvad saadavad puu taha ja ülemused kiusavad jne ) välja elamas , on ikka reod , rsk.
Tegelikult on ju nii lihtne ja lahe lasta peatusest välja ühissõiduk , lubada sõidurada vahetada kaasliiklejal andes sellest märku lülitades sisse parktuled , mina teen nii ja vahest on mind isegi tänatud . Peamine on siiski meie üleüldise tormamise ja kõvatamise juures tervelt punktist A punkti B jõuda , tühja sest kulunud lisaminutist.
Postitused: 6,887
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mõte hea aga pea teostamatu, nimelt jään alati parklas kohale või kohalt ära manööverdavast autost delikaatselt 10 - 15 meetri kaugusele ja tulemuseks on arutu tuututamine. Rohkem arusaajaid ei paista kusagilt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.