Küsimused T-40 kohta

Ei ole kohanud siiani sellist uuemat mootorit millel vasktihend üleval pea ja hülsi vahel. On küll 50- ndate DVSš-16 mootoril millel malmist plokikaan aga seal kolvimõõt 95 mm. ja plekirõngad väiksema läbimõõduga.
Vasta

(18-11-2014, 17:57 PM)Daff Kirjutas:  aga on veel teine plokikaane tihendmis kujutab endast vaskrõngast  ja markeeringu järgi peab kuuluma mootorile D-37M.

Linki?
Vasta

(18-11-2014, 19:07 PM)tcumen Kirjutas:  
(18-11-2014, 17:57 PM)Daff Kirjutas:  aga on veel teine plokikaane tihendmis kujutab endast vaskrõngast  ja markeeringu järgi peab kuuluma mootorile D-37M.

Linki?

http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Aquila captas non muscas.
Vasta

(18-11-2014, 20:04 PM)Daff Kirjutas:  
(18-11-2014, 19:07 PM)tcumen Kirjutas:  
(18-11-2014, 17:57 PM)Daff Kirjutas:  aga on veel teine plokikaane tihendmis kujutab endast vaskrõngast  ja markeeringu järgi peab kuuluma mootorile D-37M.

Linki?

http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

No selline rõngas paha ei tee,sest vanadel kaantel ja hülssidel pinnad viletsad juba ja selle rõngaga võib päris hea tulemuse saada.
Vasta

millegi pärast t-40am rooli keerates tekivad nagu tühjad kohad või siis nagu võimendi ei tööta. millest see võib tulla?
Vasta

Õli ei tule pumbale peale
Vasta

(14-02-2015, 18:25 PM)tiit1990 Kirjutas:  millegi pärast t-40am rooli keerates tekivad nagu tühjad kohad või siis nagu võimendi ei tööta. millest see võib tulla?

Õli paagis vähe?
õlipumba otsasimmer läbi?

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(14-02-2015, 21:51 PM)Meistrimees Kirjutas:  Õli ei tule pumbale peale

Big Grin kus juures seda sama mõtlesin ise ka.
Vasta

Mis tont ajab esirattad loperdama kui rooliotstes lõtkusi pole ja enne seisma jätmist niisugust tempu ei teind.Rool kerge ja kõik määritavad kohad määritud?
Vasta

Liigne lõtk hammaslati ja sektori vahel võimendajas,see paneb võimendi jagaja pidevalt jagama.
Vasta

Kas  lõtk reguleeritav-tehtav?
Vasta

Kas õnnestub reguleerida või mitte ei tea enne reguleerimist.
Roolikarbi peal keskel on polt sealt saab peale keerata.
Pigem asi võimendi konstruktsioonis ja esisilla geomeetrias ning lihtsam on paigaldada suvaline pikema käiguga amortisaator roolihoova ja sillatala vahele.
Näiteks Ford Scorpio tagumine amort on väga hea sinna.
Ütleme et nii hea juhitavusega pole see masin kunagi olnud kui amordiga.
Vasta

Amordi teema täitsa huvitav.Oleks kinnituste tegu sama huvitav.Katsun esiteks regullida.
Vasta

Pealekeeramisel,st. allapoole,peab vaatama,et sektori alumine ots ei läheks raami kinni.On juhtunud.Selle vastu aitab alt jupi mahavõtmine.Kui sektor hakkab juba hammaslatist mööda minema ,olen isegi keevitusega taastanud.
Vasta

Üritasin pealt polti reg. kuid see lõppu keeratud juba.Selle keermestatud poldi otsas see peavõll vist ripubki.Katalogist vaadatuna nii tundub või saan valesti aru.
Vasta

Ei ripu,vaskseib vahel.Kui allapoole ei lähe,siis on alt raamis kinni või lõtk kadunud.Võll laagrites lobeistuga,ei ole pinguga.
Vasta

Tere!
Tahaksin küsida, et T40AM on kaua seisnud põllu ääres ja nüüd on uuesti ellu äratatud, kuid pööreteregulaator vist jamab. Asi selles, et madalatel pööretel ei taha käia masin ning turtsub, korraks lööb kütte silindrisse ja nii vahetumisi ning kui keerata pöörded rooli juures põhja siis turtsub natuke aega ja siis viskab järsku pöörded põhja. Kas keegi oskaks selle kohta midagi öelda ja suureks abiks oleks ka piltidel näitamine, kuna suht algaja traktorite juures.
Vasta

(18-02-2015, 20:38 PM)SilverA Kirjutas:  ...
Asi selles, et madalatel pööretel ei taha käia masin ning turtsub, korraks lööb kütte silindrisse ja nii vahetumisi ning kui keerata pöörded rooli juures põhja siis turtsub natuke aega ja siis viskab järsku pöörded põhja.
...

Kas pihustid ja KSP on stenditud ja tõdetud korras olevaks? Kas pudistamise ajal ajab hapuka lõhnaga sinist/halli suitsu ka?
Vasta

Kontrolli, et kütusesüsteemis pole õhku, ja ka töötamise ajal ei tõmbaks õhku kütusetrassi sisse. Kütusefilter on puhas?
Kuigi, ega t-40 vabatahtlikult käima ei lähe, kui õhumull pumbas sees...

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(18-02-2015, 22:44 PM)v6sa Kirjutas:  
(18-02-2015, 20:38 PM)SilverA Kirjutas:  ...
Asi selles, et madalatel pööretel ei taha käia masin ning turtsub, korraks lööb kütte silindrisse ja nii vahetumisi ning kui keerata pöörded rooli juures põhja siis turtsub natuke aega ja siis viskab järsku pöörded põhja.
...

Kas pihustid ja KSP on stenditud ja tõdetud korras olevaks? Kas pudistamise ajal ajab hapuka lõhnaga sinist/halli suitsu ka?
Hetkel küll pole stendis käinud, kuid enne seisma jäämist masin töötas laitmatult. Lõhna osas jään vastuse võlgu kuid valget suitsu ajas.
(18-02-2015, 23:20 PM)phyl Kirjutas:  Kontrolli, et kütusesüsteemis pole õhku, ja ka töötamise ajal ei tõmbaks õhku kütusetrassi sisse. Kütusefilter on puhas?
Kuigi, ega t-40 vabatahtlikult käima ei lähe, kui õhumull pumbas sees...
Käima ta läheb aga välja surra no üldse ei taha Big Grin ainult dekompressiooniga ning sedagi vaevaliselt, hetkel ei saa antud isendit käima ka panna, sest puudub starter ja käigukastis vist vesi sees (kangist käik väljas aga vabalt ei veere, vb on ka 2 käiku sees, hetkel ei oska täpselt öelda) Sad 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne