Ise ei tohi enam autot lammutada.

Tekkis selline huvitav küsimus, et kuidas võidusõidu/rallikrossi autosid ehitatakse? Antud alal ju ka omal käel vabanetakse salogist, plastikutest vms. üleligset kaalust ning dokumente pole ühelgi masinal näinud, mis treila peal krossile veetakse ja pärast tagasi.

Mäletan, et Erki sport-is vähemalt ehitati ca. 7-8 aastat tagasi niimoodi autosi krossi jaoks ümber. Sel ajal sai arvelt maha lihtsalt avaldusega.

Kuidas selline asi üldse käib, et lähen ARK-i ja kirjutan avalduse, et palun arvelt maha võtta selline ja selline auto kuna ehitan selle ümber rallikrossiks? Kas sellist asja saab üldsegi teha, samas rallihuvilisele väikesele poisile või tüdrukule olenemata päritolust (vanemate rahakotist) tundub utoopiline, et rallisõidu harrastamiseks/alustamiseks pead 100 K euri eest ostma omale tehase rallimasina, sest ise ehitada ei saa ega tohi.

Ise pole rallikrossi tagamaadega kokku puutunud, aga kui endal oleks romu hoovis, mida muidu arvelt maha ei saaks siis ehitaks selle rallikrossi autoks. Või peavad ka rallimehed/naised sarnaselt vanaraua haigetega mööda halle radu käima ja seadusi väänama?
Vasta

(04-12-2013, 15:17 PM)mossepower Kirjutas:  Tekkis selline huvitav küsimus, et kuidas võidusõidu/rallikrossi autosid ehitatakse? Antud alal ju ka omal käel vabanetakse salogist, plastikutest vms. üleligset kaalust ning dokumente pole ühelgi masinal näinud, mis treila peal krossile veetakse ja pärast tagasi.

Mäletan, et Erki sport-is vähemalt ehitati ca. 7-8 aastat tagasi niimoodi autosi krossi jaoks ümber. Sel ajal sai arvelt maha lihtsalt avaldusega.

Kuidas selline asi üldse käib, et lähen ARK-i ja kirjutan avalduse, et palun arvelt maha võtta selline ja selline auto kuna ehitan selle ümber rallikrossiks? Kas sellist asja saab üldsegi teha, samas rallihuvilisele väikesele poisile või tüdrukule olenemata päritolust (vanemate rahakotist) tundub utoopiline, et rallisõidu harrastamiseks/alustamiseks pead 100 K euri eest ostma omale tehase rallimasina, sest ise ehitada ei saa ega tohi.

Ise pole rallikrossi tagamaadega kokku puutunud, aga kui endal oleks romu hoovis, mida muidu arvelt maha ei saaks siis ehitaks selle rallikrossi autoks. Või peavad ka rallimehed/naised sarnaselt vanaraua haigetega mööda halle radu käima ja seadusi väänama?

Hea variant on see, et auto pole enam arvel, kehvemal juhul on lihtsalt kõigil pohh, et auto arvel, aga ülevaatust ja kindlustust netu.

Tavaline juhtum on see, et arkist võetakse ümberehitus luba.

Aga enamus pillid on arvel ja heal juhul tehakse kindlustus, et sõita jääradade ja rahva ralli sprinte.

Rallikrossi pillidega - arvan, et enamusel on ikkagi ümberehitus luba. Muidugi kui läti registris pill, siis on ümberehitustest ikka jumala ükskõik, kuna lätis on nõuded väga madalad, mida autoga teha ei või.

Riik mis toetab rallimehi (naisi) - on Läti. Eestis ei või varsti enam peerugi lasta, kui luba ei ole.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Ausalt öeldes üsna naljakas on lugeda, kuidas viimasel kahel postitajal fantaasia lippab - postitustega on pikalt ja põhjalikult vaeva nähtud, samas need ei sisalda mitte ühtegi tõele vastavat infokübet.

Võidusõidukite puhul ei ole mingit "ümberehitus luba" olemas, kuna neil peab nagunii olema tehniline kaart, siis sellega koos võtad ka EAL-ist kaaskirja kas sportautoregistrisse kandmiseks või arvelt maha võtmiseks ja vormistad ARKis muudatused. Ja ongi kogu lugu. Huvitav oleks teada, mis osa sellest protsessist veel kodanik phyl-i jaoks liiga raske on, kas hr. Pallo peaks tulema isiklikult su ukse taha kraapima ja dokumente pakkuma?

Ma isiklikult soovitaks romudest võidusõiduautosid mitte ehitada, läheb kallimaks ja kulutab vastikult palju kauem aega kui korraliku kerega autost alustamine.
Vasta

Mis seis nüüd sellega on?
Tahaks sõbra käest osta ühte eelmisel aastal seisma jäänud TÜV ja kindlustuseta autot varuosadeks omale. Dokumente oma nimele ümber teha ei taha, kuna tehingu hind on niivõrd madal. Kuidas käituda, et temal probleeme ei tekiks, et autot pole maha kantud vms. Kerelt võtan vajalikud jupid ja siis relakas sisse ja tükkidena vanarauda.
Vasta

(14-02-2015, 00:55 AM)Sten Kirjutas:  Mis seis nüüd sellega on?
Tahaks sõbra käest osta ühte eelmisel aastal seisma jäänud TÜV ja kindlustuseta autot varuosadeks omale. Dokumente oma nimele ümber teha ei taha, kuna tehingu hind on niivõrd madal. Kuidas käituda, et temal probleeme ei tekiks, et autot pole maha kantud vms. Kerelt võtan vajalikud jupid ja siis relakas sisse ja tükkidena vanarauda.

Siin hiljaaegu viisin ühe 2000 aasta civiku kuusakoskisse. võtsin omad jubinad maha ning ülejäänud veeretasin üle kaalu. Dokumendid ja ostu-müügilepingu andsin sinna. auto võiks enamvähem auto moodi olla. võimalusel veereda ja mingi mootori ja kasti moodi asi võiks ka vahel olla et nad saaksid asja "komplektseks" pidada.

Diisel jäägu küttmiseks. Bensiiniga tehakse jõudu ja veega sõidetakse...
Vasta

Tartus viisin mosse emeksisse, millel olid paberid. Kuid ühtegi muud juppi peale kere polnud. Vötsid maha, ilma dokudeta viies peab tükeldama.



Vasta

Aga kui tahan 20 aastaks romu aianurka vedelema jätta ja vajadusel juppe võtmas käia? Kas kindlustus või Liiklusregister omanikule ajudele ei hakka käima mingil põhjusel?
Vasta

No kahe aastaga ju kustub registrist kui üv ja kindlustust ei teki, pärast seda ei käi enam keegi ajudele. Hakatuseks lased eelmisel omaniku ajutiselt kaheks aastaks kustutada ja pärast teeb juba aeg oma töö
Loe seda kindlustsmaffia teemat korra, saad aru.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

No aga mis juhtub pärijatega,kes saavad kaela olematud sõidukid....mida reaalselt keegi näinud pole, mida need vaesekesed peavad tegema.....oleks huvitav teada. Kadunuke näiteks on teinud peeneks ja mida iganes....

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta

Kui selle sihiga elada, et mis saab ühe vöi teise stsenaariumi korral, siis ei oleks mötetki ennast liigutada, ainult ahjupeal lebada ja körrega sularasva imeda.
Kui on olukord, siis on lahendus(töstamaa vs)
Ja mingit vahet pole kelle nimel ja kui kaua on seisnud ja kas keegi näinud on, hiljemalt kahe aasta pärast ju kustub niikuinii ära. Ning reeglina sellised mittenähtud asjad juba ongi ammu kustunud....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Üle ühe aasta kindlustamata sõidukile tehakse automaatkindlustus
Kui vana seaduse järgi võis liiklusregistris olev sõiduk liikluskindlustuseta olla 24 kuud, siis uue seadusega on seda aega lühendatud 12-le kuule. See tähendab, et kui sõidukile ei ole üle ühe aasta tehtud liikluskindlustust, teeb Liikluskindlustuse Fond sõidukile sundkindlustuse.

Soovitame sõidukid, mida ei kasutata rohkem kui aasta, liiklusregistrist kustutada või nende registrikanne ajutiselt peatada. Automaatkindlustust ei tehta seisvatele sõidukitele, mis on üle kahe aasta kindlustamata ning tehnoülevaatuseta. Nende registrikanne liiklusregistris peatatakse uue tehnoülevaatuse läbimiseni. Automaatkindlustus ei rakendu ka uunikumidele.
Vasta

Täiesti pekkis, lihtsalt tambid tuimalt edasi ilma lugemata vöi?
Loe see kindlustusmaffia teema vabateema all läbi ja katsu aru saada
Vötad ajutiselt arvelt maha, ntx kaheks aastaks-pole kindlustust vaja
Selle ajaga on autol viimasest üv ja kindlustusest möödas 2a ja need ei teki enam arvele tagasi ja kindlustust pole vaja 
Need mille pole kindlustust ja üv juba ammu, vöttis register ise maha juba
Ennetamaks järgmist küsimust, siis jah, need saad arvele tagasi kui käid ülevaatusel ära

dziisus fcking kraist

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Jäle bürokraatia meil siin ikka...  Euroopa värk või asi Wink , vennasvabariigis soomes just käisin sõidukit registrist kustutamas ja selleks sooviti ainult dokumente ja numbreid. Nii lihtne see ongi, aga meil...

Põhjapool maksab sõiduki omanikuvahetus ca 20 euri... Aga selle korvavad muud maksud...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Igal pool on asi veidi erinev, aga kindlasti pole meil siin köige halvem.
Rootsis ei maksa ka omanikuvahetus midagi, see-eest on aastane registris hoidmise tasu 65seki, seda ka siis kui on arvelt maas ajutiselt
Kui ei maksa, siis viie aastaga kukub välja registrist ja number antakse uuele söidukile, muidugi mitte makstes vöid sattuda inkasso-tüüpi asutuse huviorbiiti
Ise söidukit sealgi lammutada ei tohi, peab olema ametlik töend romulast nagu meilgi
Aga veel on seal olemas autodel teemaks, kui meil siin selline asi ja sama hinnatasemega kehtestataks siis siin ei jaksaks seda kisa keegi ära kuulata.
Kindlustus ka enamasti kallim, va nö kaskokindlustus vanasöidukile mis on väga möistliku hinnatasemega

Mu eelnevaid kirjutisi pole mötet vötta kui kaitsekönet eesti süsteemile, ma pole selle fänn, ja minuarust oli köik piisavalt hea ennegi, aga midagi katastroofilist ja ülemöistuse raha nöudvat selles pole(kui ise veidi oma asjadel silma peal hoiad siis ei kaasne ju mingeid kulusid)

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Seaduse tegemine tagatoas on õilsa mõttega (isegi natuke mõnus Smile ). Kui nüüd seadus avalikuse ette tuua algab sünnivalu.
Pole vahet kas tehakse sind või seadust algul on mõnus siis on fekaal ja veri. Absoluutselt iga seadusega on nii, et on tegelasi, kes sellest kasu saavad ja on tegelasi, kes sellest piirangut tunnevad. Eesmärk metsaalused rämpsust puhastada ja nõmme mändide all asuvale naabrile selgeks teha, et siin pole romula on ju õilis. Talupoeg, kes aiatraktorit ja põllurallikat oma 50 ha maal ehitab tunneb ennast ahistatuna. Tegelikult on asi palju palju lihtsam. Kirume siin, et ametnikud sveitsi täpsusega nõmeseadusi sehkendavad. Ise oleme ju samasugused nõmeseaduste täpsed täitjad??? Ma ei imesta kui tegelased oma vana peldiku teeninduses korda lasevad teha enne romulasse viimist. Sama nõme kui on seadus sama nõmedaid vastumeetmeid saab kasutada oma elu olu oluliselt häirimatult jätkates. Pole ühegi seadusega viin kunagi joomata jäänud. Keelati peale kümmet viina müük, tekkis viina rent. Samamoodi nõme seadus ja nõme vastumeede Big Grin

Autode kohapealt siis, et kellel on palju Z tähte sisaldavaid kolmetähelisi rappeid kuuri taga saab need eduliselt iga kahe aasta tagant arvele võtta ja jälle maha võtta või mis iganes. (Aega kulub tuhandik sellest ajast, mis siin foorumis vingudes)
Kui aga autot enam tõesti pole võid ametniku omale külla kutsuda ja viia ta põlev küünal käes kuuri taha, kus on väike küngas ja puidust rist. Ristil kiri 


PUHKA RAHUS ARMAS SÕBER
ZaZ 968
1964-2001


Küsimuse peale, kus on aku, mootor ja elektrooniline juhtblokk saab alati leida vastuse. On see siis, et poisikesed tassisid aku kalakonksu tina tegemiseks oma kuuris asuvasse ümbersulatus töökotta, mootori ilmselt on kaasa haaranud metallikollid ja elektrooniline juhtblokk vist on näriliste või tigude töö. Ning kui konstaablilt nõu küsisin, et mis teha, et kadunud on kõik see ajal kui mina ebiktuses päikest võtsin siis konstaabel võttis juba vihiku ning tindipulga ja valmistus avaldust vastu võtma. Kui küsimusega jõuti kahju suuruse juurde kehitasin mina õlgu ja vastasin, et kahju on null kuna aku oli väsinud, mootor katki ja elektroonikat mina ei tunne nagunii. Konstaabel kahju puudumise tõttu menetlust ei alustanud ja saatis mu koju tagasi. 

Vanade rapete utiliseerimise seaduse pärast kümmekond hangude ja tõrvikutega talupega Toompeal??? Lubage naerada Big Grin
Leidke omale lahendus kuidas sapakast aiatraktor teha ilma trahvi maksmata ja ongi kõik.
Kõiki asju on võimalik üle reguleerida ja kõiki asju on võimalik omalt poolt vastavalt vajadusele vastu reguleerida.

Selge on see, et kõiki autosi, mis kunagi on toodetud ei saa kuuri taga igaks juhuks alles hoida. Samuti ei ole Nõmme mändide all ja ka metsatalu heinaküüni taga asuv õlidest ja muudest mahladest tilkuvate korjuste ladu normaalne. Vaata endale otsa ja kui sa pole kunagi aega leidnud, et seda korjust kasvõi natukenegi kohendada siis leia see lahendus ja utiliseeri ta ära. Kui pea ei jaga kuidas siis vii jah enne utiliseerimist teenindusse ja lase korda teha Smile
Kui aga oled tõsine fänn ja ehitaja siis saad ka sina neid ilusti registris tasuta loksutada.

Toompeale kisama minna on täiesti mõttetu tegevus. Käidi seal plakatid "pepu pole panemiseks" pihus pröökamas, polnud sellest tolku midagi.

Ühiskond on pidevas arengus ja masside ohjamiseks on alati vaja meetmeid. Sest inimeseloom oma "tarkuses" on väga leidlik igasugu sigadusi korraldama. Ohjamiseks on tänapäeval jumalate (neid enam nii palju ei kardeta kui omal ajal) asemel google. Kas tekib talle (ning ka konkureerivatele FB jms) vajadus oma pühakojad ehitada, kus pühapäeviti austust avaldamas käia või piisab taskupeeglis kord päevas +1 ja Like vajutamisest veel ei tea.

Igas asjas on midagi head ja midagi halba. Kunagised härjaga kündjad sajatasid visionääre, kes traktroist unistasid maapõhja.
Et kasvab põlvkond lupardeid, kes ei oska hobesele päitsid pähe panna ja rauda alla lüüa.

Kaapelaud pihus väikeses Iirimaa äärelinna ühiskorteris (10 pead 12 ruutu) oma nurka vajuda ja vastu võtta soe jõulutervitus koos vastvalminud piparkoogi ja kapsa pildiga mulgimaa memmelt peale väsitavat tööpäeva kalkuni kitkumise tehases on tore küll. Paraku on selle hind eelpool mainitud tänapäeva jumalale sõrme andmine. Samuti sarnane hala, mis traktori sünniga "tänapäeva noor ei oska ilma kaapelauata ka kakal käia. Vajalik äpp annab taga taskus tule ja vilega märku find the toilet at 10 min ja suurte nr countdown algab 10 minutist." Tegelikult ei juhtu midagi erilist nagu ei juhtunud traktori tulekuga.

Inimesi on nii nii palju erinevaid. Kes kilkab rõõmust kui linnast maale kolis ja nüüd saab palja kellaga õues oma trepi pealt oma pisut umbrohusesse peenrasse seal päikest nautivale konnale pähe kusta. 
Kes tänab taevast linna kolides, et pääses pidevast heina niitmisest ja lume rookimisest. 

Kokkuvõtte: Ei juhtu selle seaduse tulekuga nüüd midagi kohutavat.
Jah esimeste seadusesünnivalude käes vaeveldes tekib tahtmine ametniku peal, kes ninaga kadunukese kääbast sorgib ja elektroonilist juhtblokki otsib proovida, kas kääpa kõrval kasvava kuuse käbid on ka kadunukese elumahladest natuke libedamaks muutunud. Kuid kui hingamise jälle korda saad (nagu sünnitusel) on õieti hingates valu väiksem tuleb uue ilmakodanikuga lihtsalt harjuda ja kohaneda. Hiljem avastad, et polnud see asi nii hull midagi. Aiatraktor põriseb ja naabri hoov näeb täitsa kena välja.

Minu viis kopkat siis selle jutu peale Smile
Vasta

Oh jah Smile Smile Smile .

Vaatasin mina ja lugesin et maailm ikka puhta hukas aga, kulla inimesed soovitaks teil natuke kodutööd teha ja  vähem vinguda. Kuna juuresolev artikkel on aastast 2013 ,siis võin julgelt öelda et ei ole mingit probleemi autot vanarauda viia ja seda ka arvelt maha võtta. Lugupeetud ettevõte Tallinnas betooni tänaval võtab täiesti ametlkult vastu arvelolevat sõidukit ja seda sai ise proovitud 2014 aasta lõpul. Autost ei olnud muud järgi kui puhastatud kere ja mõned klaasid. Läksin dokumentide,ühe reg numbriga ning ostu-müügi lepinguga kohale,firma võtab auto ise arvelt maha.Tund hiljem oli raha arvel ja ei mingit muret.
   Olen ise ka olnud olukorras kus autost ei ole midagi järgi peale paberite,siis seadsin sammud Maanteeametisse, rääkisin loo, et autot põle jne,algul keelduti viisakalt aga kui ikkagi rääkisin et autot EI OLE , kõik on maha müüdud et mis siis NÜÜD saab siis võeti ka see auto arvelt maha, ainult pidi pühalikult ja allkirjaga tõendama et auto enam iiiiialgi teepeale ei tule. 

Soovitaks natuke loovat mõtlemist. Tehnika ju vajabki motivatsiooni ja inspiratsiooni.


Meenutades ühte vana anekdooti viina hinnast,vahet ei ole mis see viina hind on, see vidin maksis ja jääb maksma pooliku.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(15-02-2015, 16:59 PM)zurik Kirjutas:  Olen ise ka olnud olukorras kus autost ei ole midagi järgi peale paberite,siis seadsin sammud Maanteeametisse, rääkisin loo, et autot põle jne,algul keelduti viisakalt aga kui ikkagi rääkisin et autot EI OLE , kõik on maha müüdud et mis siis NÜÜD saab siis võeti ka see auto arvelt maha, ainult pidi pühalikult ja allkirjaga tõendama et auto enam iiiiialgi teepeale ei tule. 
Nii see asi käibki, sest Auto on vallasvara ja mitte kuidagi mitte ühegi seadusega ei saa Riik KEELDUDA kunagi inimese AVALDUSE alusel arvele võetavat samasuguse avalduse alusel ka igavesti maha võtmast! Lihtsalt tuleb kirjutada korralik avaldus ja põhjendus ja selleks ei pea isegi autot ära lammutama. See on Riigi Kodaniku vara ja kodanikul on ainuõigus oma varaga toimuvat "käsutada". Lihsaim näide oleks mingist autost kunstiteose või statsionaarse näituseobjekti tegemine. Isegi see pole Maanteeameti voli nõuda kinnitust "iial" - see ei ole nende ega Riigi asi! 
Veel üks näide selle kohta: müüakse auto välismaale maha ja sellega toimub "lõplik kustutamine" Liiklusregistrist. Kolme aasta pärast ostab keegi teine eestlane selle auto kusagilt tagasi ja auto võetakse jälle "esmakordselt" arvele. Ja isegi see pole oluline, oli see auto vahepeal mingi suvalise riigi sarnases registris, muuseumi eksponaatide registris jne: kui on alusdokumendid auto kui sellise ja omandiõiguse kohta olemas, on esmane ülevaatus, teeliikluskõlblikuse kontroll ja saab jälle avalkel teedel sõita. 

Kaudselt on see praegune värk puhas riiklik omavoli ja põhiseadusvastane tegevus, mille põhjustest me ju aru saame AGA... pättide pärast, kes jätavad autod suvaliselt vedelema  ja reostavad keskkonda ei tohi korralikud kodanikud kannatada. 

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta

(14-02-2015, 15:03 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No aga mis juhtub pärijatega,kes saavad kaela olematud sõidukid....mida reaalselt keegi näinud pole, mida need vaesekesed peavad tegema.....oleks huvitav teada. Kadunuke näiteks on teinud peeneks ja mida iganes....

 Teoreetiliselt ju peaks politseisse minema kui varandus kaduma läinud?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(16-02-2015, 14:53 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(14-02-2015, 15:03 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No aga mis juhtub pärijatega,kes saavad kaela olematud sõidukid....mida reaalselt keegi näinud pole, mida need vaesekesed peavad tegema.....oleks huvitav teada. Kadunuke näiteks on teinud peeneks ja mida iganes....

 Teoreetiliselt ju peaks politseisse minema kui varandus kaduma läinud?

Politseisse minnakse ikka põhjendatud kuriteokahtlusega.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(16-02-2015, 14:53 PM)Tegelane5 Kirjutas:   Teoreetiliselt ju peaks politseisse minema kui varandus kaduma läinud?

Praktiliselt, kui on kolmel korral tulnud vaid kiri, et ....   Menetlus lõpetatud seoses.....
Mida sinna enam minna oma ja teiste närve rikkuma.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne