Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
20-02-2015, 20:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2015, 22:22 PM ja muutjaks oli
huvi5.)
Mnjaa, ma tahan korpusega saada, sain tänu nõuandele pendiksi kätte, ja pääsesin ligi kahele poldile. Üks polt jääb tõesti nii lollisti hooratta taha et lahti ei keera tee mis tahad. Õnneks on tegu vrakiga, niiet mootori küljestsikutamine raske pole, kuid murelikuks teeb teine masin millele vaja külge panna. Ühesõnaga tükk tööd.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(20-02-2015, 20:34 PM)huvi5 Kirjutas: Ühesõnaga tükk tööd.
Ära karda tööd!
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kuidas ja kuipalju tuleks Mtz jvv linte reguleerida. Asi on selles kui vedu läheb raskemaks jääb jvv seisma sel juhul tuleb hoob välja lülitada ja uuesti sisse siis töötab jälle. Seda just söödajagajaga töötades kui ummistub tekib. Kas tuleb veolinti peale keerata. Milline reguleeringu polt on veolindi oma ja milline piduri oma.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Keera poole ringi kaupa peale, võid mõlemat ühtlaselt pingutada, pool ringi üks siis teine, tõenäoliselt pidur ka kulunud, kui veolint on. Kui palju pingutada pead ise vaatama, väga palju pole ka mõtet, siis hakkab lihtsalt mujalt ummistuse korral tükke lendama.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(01-03-2015, 14:22 PM)umm Kirjutas: igasugu tehnikamehi koos kes traktorid valmis teevad. Kas tõesti ei ole ühtegi kes suudaks sinna jvv käraka sisse mahutada läänemasina siduripaketti? hüdrost reg. surve taha ja võiks nagu toimida. Puhtalt kasutamata teenistus on toota neid üksikkorras!
Miks sa arvad, et seda juba tehtud ei ole. (kas just Eestis, aga tehtud on kindlasti) eestlane lihtsalt nii ihnuskoi, et peamine asi on palk ja jook. Tehnika võib tervist rikkuda, sest siis hea hiljem invaliidsuspensioni nõuda raskete töö tingimuste juures.
Kõiksugu kallimate juppide kasutamine on vaesele mtzi mehele ju välistatud täielikult.
Mtzi on toodetud miljoneid ja maailmas palju foorumeid, kus on masinat siit sealt kõvasti parandatud.
Jõuvõtuvõlliga on jällegi leiutatud ju lailint süsteem mida ka metsamehed kasutavad.
Võrdlusena võib ju tuua ka näiteks mtzi esirippsüsteemi. Asi ammu tehase poolt disainitud tehtud, kuid vähesed ostavad selle kuna hind tal risu traktoriga võrdväärne.
Lääne masinatel enamikul esiripp ees juba tehase poolt kuigi.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(01-03-2015, 16:01 PM)2715 Kirjutas: Pigem oleks teema teha õhuga lülitamise komplekte.
Kas mitte mingi uuema otsa russil juba polnud hüdrauliliselt lülitatav jvv.
Piisaks isegi variandist kui saaks lülituse lahendada samal viisil kui vanal 50 oli. Päevapealt oleks mured kadunud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ei, ma mõtlesin just 50 tüüpi masinaid. Nendel on küll jah lindisüsteem sama kui 80 aga lülitus on teistmoodi. 50 lülitus süsteem ju jäik, pole seda vedrut vahel nagu 80 mis ei lase linti "surnuks" keerata.
Kui ikka 50 lindid korralikult peale keerad ja jõuga kangi sisse lülitad siis ennem kooleb russ ette ära aga lint järgi ei anna. Samas on need masinad nii jõuetud, et nad pole võimelised surnuks keeratud lindiga midagi puruks ka keerama.
Mul isa vana russ õue peal mis on 65 aastast alates tööd teinud ja üks kord on linti vahetatud selle aja jooksul.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
söödamikseriga on jõuetu isegi uued lääne traktorid. Omal kogemused miksri ees nii Fergusson, türgi HTT, Valtra kui Fendt ja suurte koormuste puhul on võlusõnaks viskosidur ja sujuv käivitus, mis väänavad mikseri uuesti käima, teistel juhtudel hakkab isegi lääne masinal sidur kärssama
Postitused: 48
Teemad: 0
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Russi jaoks on olemas kõik variandid,tuleb lihtsalt küsida ja papp välja käia.
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
03-03-2015, 21:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2015, 22:11 PM ja muutjaks oli
saarrand.)
Kabiinis olev hoob peab olema KESKMISES asendis, seda saab sinna fikseerida tagasillal. Tagasillal taga otsas paremal on hooval auk sees, paned sealt poldi, vist M12 või oli M10 läbi ja fikseerid tagasilla korpuses olevas avas, siis on hoob fikseeritud keskmisse asendisse. Ja siis teed selle reguleeringu läbi nii, et keerad mõlemad vardad käega kinni ja siis 2 tiiru tagasi. Edasi võid teha juba peenhäälestust, kui ei saanud hea. Ise suvel hooldusiidukiga nii tegin ja sai väga hea.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Selline uitmõte, et ega keegi pole kabiini patjade asemele midagi pehmemat ehitanud, et kogu seda värki nö pehmemaks ja võibolla vaiksemaks ning vähem kumisevaks saada. Või kui on, siis kas annab efekti ja mida on kasutatud.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 325
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
2
Need padjad pole sellel kabiinil ju pehmenduseks, vaid vibratsiooni edasikandumise vähendamiseks. Kui padjad on vedelad, siis hakkab kabiin ka külgepidi loksuma ja see pole üldse mõnus. Lahendus paremuse suunas on korraliku vedrustusega(Õhk) iste.