Mõistusevastased manöövrid liikluses

No meil on ju mets teest eraldatud suurte kraavidega, kust nagunii läbi ei saa, hea kui üldse eluga pääsed.
Vasta

Indrek Sirk: "Näiteks võiks keelata sõitmise üle 20 aasta vanuste autodega. Ta märkis, et kui 2009. aastal oli Eestis umbes 90 000 alla viie aasta vanust sõidukit, siis tänavu on neid alla 40 000 - üle kahe korra vähem, mis mõjutab samuti liiklusohutust."

Eks vanakooli juhid saavad hakkama igasuguste kolme täheliste abideta, M+S rehvideta. Sõidavad lihtsalt aeglasemalt. Tagumikutunne on see mis teepeal hoiab. See siis kindlasti üle 20 aasta vanuste autode puhul.
Eestis on ajaasustus. Et tavakodanik saaks maalt linna kasvõi tööl käia on vaja sõiduvahendit. Kuni viie aasta vanust Big Grin
Suurega liigeldes libedates oludes lasen juhiistmest õhu välja, et oleks mingigi tunnetus, kuidas auto käitub. Suurel sillad omavad õhkvedrustust, kabiin omakorda õhkpatjadega seotud raamiga. Ja kui iste ka veel omakorda õhkpadjaga seotud kabiiniga siis on see kompott kuidagi "vedel".
Vasta

(01-03-2015, 11:21 AM)Veteran Kirjutas:    Lisaks siia veel teeäärse metsa eraldamist piirdega, et metsloomad teele ei saaks joosta
Kui pead silmas Soomes kasutatavaid võrkaedu kiirteede ääres, siis meil öeldakse kõigepealt et ei ole raha ja kui mõni püsti pannaksegi, siis varastatakse vist võrk öösel ära.  Sad
Abiks oleks kasvõi lage ribagi tee ääres, vähemalt  n ä e k s  elajat sekundit-paar, enne kui see teele ette jõuab. Teelt väljasõit misiganes põhjusel ei oleks nii fataalne. Ka vastassuunavööndis vastu kündva kamikadze eest oleks vähemalt teoreetiline võimalus eluga pääseda, kui oleks kuhu minna. Kui muidugi aega jääb ja teepinna-papude vaheline haare võimaldab selle manöövri äkiliselt läbi viia. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Teen ettepaneku kõik loomad varustada helkuritega! Kulla-auk,kes tahab teenida...... Tehke riigihange ja mingi kunst ei oleks jahipüssist üks helendav värvilarakas põdrale,kitsele või rebasele taguotsale lajatada....  Ikka tore küll,kui näed,et üle tee lonkab põder,helkur küljes.... Ei siis oleks üldse hirmu teedel kihutada pimedas.... Krt. 1 aprill ei ole kaugel...... vast andestate... Big Grin
Vasta

(01-03-2015, 00:21 AM)autojuht Kirjutas:  
(22-02-2015, 14:12 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Need masuudipressid soojendavad oma ...une ka just kaupluse ukse ees, et ikka kõik uksestkäijad saaksid kaifi kätte.
Riik on oma aktsiisid ja muud tasud saanud ja põletan seda kütet kus ja kuidas tahan ja mõnuga. Nii, et härrased ksf-id ei ohi ja pealegi bensuving on mürgisem.
Põletage kütust kaupluse ukse ees või mujal parklas, aga krt, kustutage täistuled sellel ajal ära, neid pole siis vaja! Pimedal ajal jube tüütu, kui asi seisab kohapeal, aga täistuled siravad silmaauku!
Kui seisad, täistuled maha!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

(01-03-2015, 13:52 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Teen ettepaneku kõik loomad varustada helkuritega! Kulla-auk,kes tahab teenida...... Tehke riigihange ja mingi kunst ei oleks jahipüssist üks helendav värvilarakas põdrale,kitsele või rebasele taguotsale lajatada....  Ikka tore küll,kui näed,et üle tee lonkab põder,helkur küljes.... Ei siis oleks üldse hirmu teedel kihutada pimedas.... Krt. 1 aprill ei ole kaugel...... vast andestate... Big Grin

Big Grin OK.Samuti teemast mööda,aga samadel jahimeestel hiljem tüki lihtsam neid nottida. Big Grin
Vasta

(01-03-2015, 16:34 PM)linnuke Kirjutas:  Big Grin OK.Samuti teemast mööda,aga samadel jahimeestel hiljem tüki lihtsam neid nottida. Big Grin

Kuidas?
Vasta

Taskulamp pihku,ja põdra pee särab  vastu.Loogiline ju Big Grin
Vasta

(01-03-2015, 16:48 PM)linnuke Kirjutas:  Taskulamp pihku,ja põdra pee särab  vastu.Loogiline ju Big Grin

Olge rahulikud! Ükski põder ei passi kohapeal,kui te oma taskulambiga peed valgustate. Big Grin
Vasta

(01-03-2015, 16:48 PM)linnuke Kirjutas:  Taskulamp pihku,ja põdra pee särab  vastu.Loogiline ju Big Grin

Lepime nüüd sedasi kokku, et sa ei kirjuta asjadest mida sa ei tea!
Vasta

(01-03-2015, 01:07 AM)autojuht Kirjutas:  
(01-03-2015, 00:41 AM)linnuke Kirjutas:  No püha müristus,makse maksavad ju kõik(ehk),ega sellepärast keegi niisama tossuta,meil ju puurkaeve pole,et tasuta käes.

Tossutan rohkem+kulub rohkem+maksan rohkem= oma raha teen mis tahan.

Sa ei ole vist kõige teravam pliiats pinalis?
Ostan bensiini, valan maha ja panen põlema "sest minu bensiin, teen mis tahan".

Värske õhk ja loodus on ka Sinu oma või? Maja ees või tänaval tossad ilma asjata naabrilastele ja jalakäijatele näkku " sest oma raha, teen mis tahan" ?

Ma saan aru, et vahel on vaja autot soojendada maja ees, kui näiteks väike laps tuleb autosse ja auto võiks enne seda soe olla.
Või on ilmastik selline, et no ei saa klaase enne puhtaks, kui mootorist natuke sooja juba tuleb.
Põhjendusi leiab, kui vaja.

Aga on vaja oma lollust niimoodi rõhutada? Rohkem makse maksad, on maja ees puhtam õhk? Sad
Vasta

Teravam pliiats vast mitte aga arvutamine on selge ja hullupabereid ei ole. Smile Aga see ei ole ka selle teema arutelu.
Kes tahab võib teha arvutused kumb saastab rohkem, kas soe mootor või külm mootor.
Vasta

(01-03-2015, 17:31 PM)autojuht Kirjutas:  Teravam pliiats vast mitte aga arvutamine on selge ja hullupabereid ei ole. Smile Aga see ei ole ka selle teema arutelu.
Kes tahab võib teha arvutused kumb saastab rohkem, kas soe mootor või külm mootor.

Ise diislitega palju sõitnud, ja kui vähe uuema aja masinatest jutt, siis erinevalt 80-ndate lõpu ja 90-ndate alguse masinatest paigal seistes ja salongisoojenduse toimides lahkub seal enamus sooja mootorist. Lihtsalt nii ökod, et üleliigset sooja koormusetta töötavas mootoris ei teki. Nii et sellest soojast mootorist saab mõne minutiga suht külm mootor.
 
Vasta

Ma oman just sellist 20 aastast autot ja tal on saatuse tahtel kolmetäheline nimi.See et ta on nii kauaks mul  kätte jäänud on erinevate asjaolude kokkulangemine.Kunagi oli vaja autot mis jaksaks teist autot vedada ja nüüd pean olulisemaks poja haridustee lõpetada kui raha mingisse plekikolusse kulutada.Paraku vahendite puudusel tuleb valikuid teha.Kuna mul pole mind ümberringi kaitsmas ülitugevat teraskeret ja  hunnikus erinevaid komletähelis abimehi ja õhukotte ,siis pean ma koguaeg  valvel olema ja vaatama ,et ma ise kellelegi ette ei jää  ja eest ära saama kui kui keegi tahab tuppa tulla.Neid ettejääjaid on kus võiks oma auto maha kanda on laias laastus kord kvartalis ,väiksematest asjadest ma ei räägigi aga kuna ma tean kui pehme mu auto avariisituatsioonis on siis  ma pean targemaks füüsilist kontakti vältida.Liikluses tuleb kõik meeled valla hoida ja lollidega maad mitte jagada.
Vasta

(01-03-2015, 17:31 PM)autojuht Kirjutas:  Teravam pliiats vast mitte aga arvutamine on selge ja hullupabereid ei ole. Smile Aga see ei ole ka selle teema arutelu.
Kes tahab võib teha arvutused kumb saastab rohkem, kas soe mootor või külm mootor.

Selle vastu minu autol küljes Webasto eelsoojendus.Enne starti ca.20 minti sees.Putka ja mootor soojad Anna kohe minna. Smile
Vasta

(01-03-2015, 18:35 PM)linnuke Kirjutas:  Selle vastu minu autol küljes Webasto eelsoojendus.Enne starti ca.20 minti sees.Putka ja mootor soojad Anna kohe minna. Smile

Aga mis naabrimees. Või linnuke metsas ütlevad?

Webastol ei ole katti ja tahmafiltrit vahel. Kes meist suurem saastaja on?
Vasta

(01-03-2015, 17:31 PM)autojuht Kirjutas:  Teravam pliiats vast mitte aga arvutamine on selge ja hullupabereid ei ole. Smile Aga see ei ole ka selle teema arutelu.
Kes tahab võib teha arvutused kumb saastab rohkem, kas soe mootor või külm mootor.

Arvutused selle kohta on ammu tehtud ja mitte vähe. Internet pakatab infost ja on ka täiesti erinevaid uurimustöid võimalik lugeda.
Sellepärast ka uued autod vähem saastavad, paremini käivituvad, on ökonoomsemad jne.
Näiteks..   + mustmiljon erinevat mehaanikute isiklikku arvamust.
googel on siin võlusõna nagu ka iga muu asja puhul üldiselt.

Üldiselt ei ole just eriline saladus, et keskkonnale ja naabritele on parem, kui autot koha peal ei soojendata väga kaua.
Koha peal tiksuv auto soojeneb aeglasemalt võrreldes sõitva autoga.

Mina olen seda usku, et lasen 1-2 minutit ikka kohapeal käia autol, kui on väga külm. Aga siis on ka tavaliselt aknad jääs ning see aeg kulub täpselt akende puhastamisele.
Üle nulli ilmadega kohapeal tiksuda ei lase, pole sellist vajadust.
Vasta

(01-03-2015, 19:25 PM)autojuht Kirjutas:  
(01-03-2015, 18:35 PM)linnuke Kirjutas:  Selle vastu minu autol küljes Webasto eelsoojendus.Enne starti ca.20 minti sees.Putka ja mootor soojad Anna kohe minna. Smile

Aga mis naabrimees. Või linnuke metsas ütlevad?

Webastol ei ole katti ja tahmafiltrit vahel. Kes meist suurem saastaja on?

Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 automotolast vastata.. googelda ise ka, mees.

Väidavad ise, et hoopis säästavad keskkonda oma eelsoojendusega.
Otsi vastupidist infot paremast allikast, siis usun sind.
Vasta

(01-03-2015, 19:44 PM)ivo86 Kirjutas:  
(01-03-2015, 19:25 PM)autojuht Kirjutas:  
(01-03-2015, 18:35 PM)linnuke Kirjutas:  Selle vastu minu autol küljes Webasto eelsoojendus.Enne starti ca.20 minti sees.Putka ja mootor soojad Anna kohe minna. Smile

Aga mis naabrimees. Või linnuke metsas ütlevad?

Webastol ei ole katti ja tahmafiltrit vahel. Kes meist suurem saastaja on?

Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 automotolast vastata.. googelda ise ka, mees.

Väidavad ise, et hoopis säästavad keskkonda oma eelsoojendusega.
Otsi vastupidist infot paremast allikast, siis usun sind.
Rumal oled ise kui ei oska irooniat välja lugeda.

Palun moderaatoril see teema jamast puhastada.
Vasta

OK.Webasto tarbib 200 g tunnis.Aga kui palju vana dislapada.Niiet,ehk ikkagi parem alternatiiv.Ja puudub ka dislamootori möla hommikuse akna all.
  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: edvard, tungla, 65 külali(st)ne