28-02-2015, 15:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2015, 15:57 PM ja muutjaks oli morse.)
Ekipaaz Jawa-uuem tänab korraldajaid. Kõik neli tsikliekipaaži paistsid sõidujärgsetel päevadel ülevas meeleolus.
Minu Jaff on küll parimas sõidukorras alates kümne aasta tagusest ajast, mil ma temaga esimesed ringid tegin. Eks see ole ka üks laiematest ralli eesmärkidest ja hoolimata hävitavast soolast, on sel aastal jälle hulk vanatehnikat paremas seisus, kui varem.
Tänud kogu rajal viibinud seltskonnale meeldiva õhkkonna eest!
Tänud kaasekipaažidele ja korvimehele. (Veel täna on mul kaks sõrme otsast tundetud. Põhjus enne rallit kehvasti seatud korvi kokkujooksus, millest kahekesi sõitmiseks sugugi ei piisanud. Pidin 11,5h jõuliselt vastu juhtima.)
Erilised tänud 1:
Kasutaja Isandpauk ja tema ettevõte Vajalik OÜ varustas (edit: sponsorluse korras) kolm tsikliseltskonda Cardo sideseadmetega. Ralli FUN osa oli tänu sellele oluliselt suurem (hõlbustatud kaardilugemine, ristsõna lahendamine ja huumor).
Erilised tänud 2:
Ekipaaž "Tuletõrjeauto-vanem" tankis mu paagi tasuta täis paar minutit pärast seda, kui olin tee ääres aru saanud, et mu tsikli küttekraani reservasendisse keeramine jätab mulle ainult ühe kilomeeteri, et bensiinijaama jõuda. Et ma siis ei jõudnud tookord bensiinijaama:
PS! Asun õhtul Jawaga 150km distantsile ja tänu rallikogemusele tundub see tänase ilmaga väga lihtne ettevõtmine.
PPS! Seltskond RAFIga numbri 153 all, kes, nagu välja tuleb, kiiruskatsel meist väledamad olid: bussiga ei ole turvaline niimoodi kihutada
PPPS! Rada ja legend olid viimase peal!
Minu Jaff on küll parimas sõidukorras alates kümne aasta tagusest ajast, mil ma temaga esimesed ringid tegin. Eks see ole ka üks laiematest ralli eesmärkidest ja hoolimata hävitavast soolast, on sel aastal jälle hulk vanatehnikat paremas seisus, kui varem.
Tänud kogu rajal viibinud seltskonnale meeldiva õhkkonna eest!
Tänud kaasekipaažidele ja korvimehele. (Veel täna on mul kaks sõrme otsast tundetud. Põhjus enne rallit kehvasti seatud korvi kokkujooksus, millest kahekesi sõitmiseks sugugi ei piisanud. Pidin 11,5h jõuliselt vastu juhtima.)
Erilised tänud 1:
Kasutaja Isandpauk ja tema ettevõte Vajalik OÜ varustas (edit: sponsorluse korras) kolm tsikliseltskonda Cardo sideseadmetega. Ralli FUN osa oli tänu sellele oluliselt suurem (hõlbustatud kaardilugemine, ristsõna lahendamine ja huumor).
Erilised tänud 2:
Ekipaaž "Tuletõrjeauto-vanem" tankis mu paagi tasuta täis paar minutit pärast seda, kui olin tee ääres aru saanud, et mu tsikli küttekraani reservasendisse keeramine jätab mulle ainult ühe kilomeeteri, et bensiinijaama jõuda. Et ma siis ei jõudnud tookord bensiinijaama:
PS! Asun õhtul Jawaga 150km distantsile ja tänu rallikogemusele tundub see tänase ilmaga väga lihtne ettevõtmine.
PPS! Seltskond RAFIga numbri 153 all, kes, nagu välja tuleb, kiiruskatsel meist väledamad olid: bussiga ei ole turvaline niimoodi kihutada

PPPS! Rada ja legend olid viimase peal!

Eks ootame siis tulemusi.)

KIIRUSED on aga kohati samad ja kõrgemadki regulaarsusrallis, kui jääda hobi"spordi" juurde. Samas endisaegsetest talvistest sport-autorallidest, kus piikrehv oli keelatud, sõidetakse isegi Uunikute Talverallil absoluutnumbrilt kiiremini - rehvide, veermike ja teekatete areng on olnud lihtsalt meeletu. NIIŠP'idega Vihuri laadad ei sõitnud klaasjääl kiiruskatsetel kaugeltki 40 keskmiseks aastat 30-40 tagasi... kui HKPl5'ega w123 Mersuga oli see pigem kruiisimine. Ehk mõiste "sport" ning tehnika on ka nii meeletult muutunud, et rahulikult saab isegi meie FUN-sõidul ennast ette kujutada rallisportlasena 60'te-70'te Suurajol. Vast ainult tehasetiimide tervaim tipp a'la Mikkola oli kiirem.
Nüüd siis teate, 1p on Priidu jaoks pikalt peksa saamine.