Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Lihtsalt uitmõte: kui sidur on ka õli sees, peab kasutama tsikliõli, tavamootori omaga hakkab see ka libisema, miks mitte ka vabajooksusidur.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Selline sidur on igas hüdromuhvis, diagnoosimine teinekord suht keeruline. Uuri süvenenult kutsikate otsi, need peavad olema läikivad, peegelpinnad sisuliselt, mingeid kriime ei tohi olla.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,496
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kas see on üldisem probleem, või libiseb see mööda vaid pärisatikatest?
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Devil, saad ehk täpsustada?
Donn, selle teooria järgi ei tohiks automaatkastiga autol gaasipedaaliga ülesalla üldse mängida
Kardetavasti on ikkagi ühesuunasidur kahjustatud, viletsamate määrimisomadustega pesuvedelik võtab viimast.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
10-03-2015, 02:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2015, 02:49 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Onon
oleneb tootjast ka mudugist
Edit: selle juhtumi võib vast taandada lülituste arvule
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Kui kutsikatel viga ei paista, siis aitab mõneks ajaks kutsikate vedru pingutamine. Vahest!
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Mul on selliste siduritega rohkem kogemusi, paar aastat tagasi lasin ühel Taiwani firmal isegi eriseeria toota. Tegemist on Borg Warneri tüüpi vabajooksusiduriga, millele kehtis 1970-ndatel veel patent, mistõttu kasutati tolleaegsetel Jaapani tsiklitel starterisidurina 3 rulliga vabajooksusidurit. Viimased on aga võrdlemisi õrnakesed ja silindri töömahu suhtes tundlikud - kui R4 750cc peal peavad nad kaua vastu, siis R2 750cc puhul ehk paar hooaega.
Pildil olev ATV sidur tundub olevat standardne välismõõtudega 94,50x13,10mm, välisrõnga siseläbimõõt 58,90mm.
Ette nähtud tööpinna läbimõõdule 42,20-42,25mm.
Asi on vähemalt Borg Warneri nõuete kohaselt õli suhtes täiesti tundetu, st ette nähtud töötama õlivannis igat liiki õlidega.
Kui tööpinnad on visuaalselt korras ja vastavad mõõtudele, siis tasuks lehtvedru üle kontrollida. Lehtvedru eelpinge peab olema võrdlemisi tugev, st starterisidur peab pöörlema ka vabajooksu suunas tuntava takistusega. Vajaduse korral saab lehtvedru keelekesi - kui vabajooksulaager üksikosadeks lahti võtta - peenikeste näpitsatega üles painutada. Keelekestele ette nähtud nurk on 25 kraadi.
Kui välisrõngas ja tööpind hammasrattal on veel kõlblikud ning asendada tuleks ainult vabajooksulaager, siis ma leiaks oma varudest, kui ülalnimetatud mõõdud sobivad.
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kutsikate kuju on siiski arvestatud mingite läbimõõtudega, ehk annad algsed mõõdud ja ma vaatan oma kuhjasid?
Arvan miskipärast, et mõne kümnendiku/sajandiku erinevus rikub algse idee...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.