Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Küsimus selline et palju peab olema võrri mähise takistus, ja kuidas seda mõõta tuleb?
Probleem selles et esialgu oli mul süüde auto süütepooli pealt ja tahtsin tuled tööle saada, aga sealt ei tulnud 1v-tigi välja. Ja nüüd panin mähse aga sädet ei ole ja tahaks kontrollida kas see mähis ültse töötab.
Ette tänades h20m.
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
11-03-2015, 11:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2015, 12:06 PM ja muutjaks oli
rainer.)
Ei ole ka minul õnnestunud kusagilt välja otsida seda , eriti just sekundaarmähise ( peenike, kõrgepine oma ) tehase poolt loodud takistuse vahemikku On see äkki kellelgi / kusagil teada ? Nii D6/8 kui D4/5 oma ? Niipalju olen lugenud et 8000 tiiru 0.06 mm traati keritakse ...
R
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Nii mul erinevad isendid ( D4/5 ) näitama kipuvadki ( need mis näitavad midagi ) - primaar on 1,3... 1,4 oomi , sekundaarmähis jah kusagil 3.3 k.oomi . Imelik , et kusgail ära ei leia olema mainitud neid takistuste vahemikke, see oleks ju üheks suht adekvaatseks seisukorra määramise meetodiks - mõõta ja siis tehase nr´ga võrrelda...
Postitused: 219
Teemad: 54
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
13-05-2015, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2015, 19:51 PM ja muutjaks oli
rainer.)
statistiline täiendus :
D6/8 süütemähisel primaarmähis 1.2-1.4 oomi, sekundaarmähis 2.4-2.6 kilo-oomi keskmiselt . Mõõdetud nii , et primaari lugem võetud süütemähise raami ja kontaktile mineva süütemähisest väljutuva juhtmekese ning sekundaar- sellesama juhtmekese ja küünlajuhtme klemmi vahelt