Belarus traktorid.

Tõsise tahtmise korral annaks muidugi lääne traktori eeskujul mingite amortide peale asi aretada, aga seljuhul peab panema ka hoovad et kontrolli all hoida ette taha ja külgedele kõikumist, aga see eeldab, et kõik juhthoovad ja kangid tuleb trosside peale ümber teha. 

Lihtsam ja mõistlikum on osta õhkpadjal iste. 
Vasta

Kes tahab pehmemaks siis tagaots tehakse lehtvedrude peale.
Originaal kabiini kronsad lõigatakse paagi tagumise vitsa juurest maha ja sinna vastav plaat kuhu pooleks lõigatud Uazi vedru kinnitada.
Kabiini külge läheb see vigur mis raami küljes on ja kus padi sees külge nii hästi et paar auku on vaja uut lasta.
Esimene kabiini ots aga Lada 08 mootoripatjadele.
Seal õnnestub ka padja kronsa kinnitada originaalkinnituse külge ja alumisele kinnitusele tuleb teha U-kujuline kahvel mis põhjast läheb poldiga sinna auku kinni kus originaalpadja polt läbi käib.
Jääb selline mõnusalt pehme et kabiin kõigub küljele miski 10cm katuseäärest mõõtes ja tagaots käib kokku ka sinnakanti.
Kui on dosaatoriga rool saab lihtsalt hakkama ja ainuke teema on käsipiduri kang ja käsigaas.
Käsigaas oli lahendatud vedruga, mis käis kõrgsurvepumba hoova külge ja mida teisest otsast tross tõmbas.
Käsipidur oli aga õhuga servokambriga mis Volvo oma ja kui õhk maas oli pidur peal.
Sõita oli auklikku teed väga mugav ja mootori töötamine oli ainult kuulda aga mitte vibratsioonina tunda.
Muidugi õhuga veoka iste oli ka sees.
Aga olgem ausad-kes töötab belarusiga, siis ta on kas palgaline ja ei näe mõtet tööandja traktorit paremaks ehitada ja tööandjal ammugi pole tahtmist sest veeretab iga kopikat.
Kellel ta isiklikuks tarbeks on ei hakka samuti seda tuunima ja kes poeb selle taha et tööd vähe ja kes selle taha et kalliks läheb.
Järele jääb ainult huviline hakkaja noor edasipürgiv inimene, kes omab teadmisi tehnikast ning loovat mõtlemist.
Vasta

Sellest oleks küll huvitav pilte näha
Vasta

Jaa neli väiksemat lisapatja kabiini alla ei lähe eriti kalliks ka, kuid efekti on neist küll. Kui lagunevad, siis ei ole ka kahju kuigi suur.
tegelt sai need enda russil pandud sellepärast, et kabiini oli vaja 2-2,5 cm võrra kõrgemaks tõsta (kütuse tagasivoolu vooliku pärast, mis on ühendatud kütusepaagi peale) ja kaks radikapatja oli juba kogemata varuga ostetud, siis saigi kaks juurde ja alla.
Vasta

Katsetasin nende patjadega. Taha said Lada mootoripadjad ja ette mingid lihtsalt pehmemad padjad. Kabiin liigub katuse äärest ca 4cm. Kui mõistlikul kiirusel sõita, siis on parem ja pehmem ning tühikäigul on isegi võimalik telefoniga rääkida ning teatud rpm juures olnud kumin läks ikka tublisti vaiksemaks. Kui aga kiiresti augulisel teel sõita, siis on nagu hullem kui enne. Justkui lööb mingi padja lõppu ja tambib. Lada padjal tundub, et on omadus küljelt küljele liikuda, aga kokku surudes ei reageeri. On see kabiini jaoks hea või halb, seda ei teagi. Jätkame olemasolevate katsetamist.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Väidetavalt pidi nendega ka hea saama  http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/127789/13801
Ise proovinud ei ole.
Igatahes autopoes jäi silma inimene, kes neid 4 tk küsis ja müüja kohe küsis kas need Belarusi kabiinile lähevad ning vana ütles jah.
Lada omad on aga saast ja pealegi pole mõeldud tõmbejõude vastu võtma.
Kaane all sees on tal vedru ja ilmselt kabiini raskus surub selle kokku jättes alles ainult küljele liikumise võimaluse.
Vasta

Kabiini vedrustus Poola käsitöömeistrite toodangule. Ettepanekud ja pretensioonid esitada konstruktorile isiklikult Ksf Rapsijuurikas´le

http://nagi.ee/photos/EST11/23973225/

http://nagi.ee/photos/EST11/23973217/

http://nagi.ee/photos/EST11/23973219/
Vasta

(18-03-2015, 15:06 PM)2715 Kirjutas:  Väidetavalt pidi nendega ka hea saama  http://alvadi.ee/kataloog/varuosa/127789/13801
Ise proovinud ei ole.
Igatahes autopoes jäi silma inimene, kes neid 4 tk küsis ja müüja kohe küsis kas need Belarusi kabiinile lähevad ning vana ütles jah.
Lada omad on aga saast ja pealegi pole mõeldud tõmbejõude vastu võtma.
Kaane all sees on tal vedru ja ilmselt kabiini raskus surub selle kokku jättes alles ainult küljele liikumise võimaluse.
VW padi võib parem küll olla, aga Lada oma töötab kindlasti ka tõmbele, mootor käib ju ringi ja ühte poolt rebitakse ülespoole
Vasta

(25-03-2015, 09:36 AM)tiit Kirjutas:  VW padi võib parem küll olla, aga Lada oma töötab kindlasti ka tõmbele, mootor käib ju ringi ja ühte poolt rebitakse ülespoole

Kindlasti saab Lada patja ka tõmmata niipalju kui kumm venib.
Küsimus pigem selles, et kabiin on raskem kui Lada mootor ja padi on lõpuni koos.
Teatavasti kuna venelased korralikku kummi teha ei osanud on sinna sisse vedru pandud mis mootorit üleval hoiab ning kui see vedru lõpuni koos on ei vetru enam.
Üldse on tegemist sellise kummitootega, millest korralik inimene eemale hoiab.
Bemari patjadega on ka Lada sama vaikne kui suvaline lääne auto.
Mis aga eelnevat Poola kabiini lahendust puudutab, siis väga hea.
Niipalju ehk, et see varras mis kabiini tagaotsa küljele liikumist hoiab võiks minu nägemuses olla võimalikult suurte ja pehmete puksidega teostatud.
Märksa mugavam on sõita, kui ka küljele annab pisut liikuda.
Golfi kiige tagumised puksid näiteks oleks variant.
Vasta

Rapsijuurikas võiks ka tulemust kommenteerida. Huvitav töö.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

82 esisillas puuduvad vedrud, kas on mingi versioon, et tehasest ei pandudki mingil ajavahemikul neid sinna? Kui vajalikud need vedrud seal on?
traktor ise on aastast 94.
Vasta

(25-03-2015, 22:37 PM)autojuht Kirjutas:  82 esisillas puuduvad vedrud, kas on mingi versioon, et tehasest ei pandudki mingil ajavahemikul neid sinna? Kui vajalikud need vedrud seal on?
traktor ise on aastast 94.

Eks sama vajalikud, kui teistel sõidukitel. Aeglaselt liikudes saab ilma hakkama küll.

Üheksakümendate alul tuli tehasest igasuguseid huvitavaid mudeleid. Big Grin
Vasta

(25-03-2015, 22:37 PM)autojuht Kirjutas:  82 esisillas puuduvad vedrud, kas on mingi versioon, et tehasest ei pandudki mingil ajavahemikul neid sinna? Kui vajalikud need vedrud seal on?
traktor ise on aastast 94.

Äkki on mingi remodi käigus lihtsalt mingil põhjusel eemaldatud? Pole kuulnud, et tehases nad panemata oleks jäänud...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(25-03-2015, 22:37 PM)autojuht Kirjutas:  82 esisillas puuduvad vedrud, kas on mingi versioon, et tehasest ei pandudki mingil ajavahemikul neid sinna? Kui vajalikud need vedrud seal on?
traktor ise on aastast 94.

Kui kõik muu on muutmata kujul, siis on tõenäoliselt peetis ka ülemine rõngas, sest ilma vedrudeta vajub see rõngas oma alumise äärega vastu seda jurakat, kus vedru ja võll koos laagritega sees on. 


Vasta

Ei, minu kavane käsi on peale tehasest väljaveeremist esimesena seda lahti võtnud.
Hr. Tift mis ülemisest rõngast on jutt?
Vasta

(25-03-2015, 23:27 PM)autojuht Kirjutas:  Ei, minu kavane käsi on peale tehasest väljaveeremist esimesena seda lahti võtnud.

Kui sul see asi seal lahti, siis ole hea tee mõni pilt. Veenduks, kas kõik on samamoodi, nagu vedrudega sillal. Iseenesest üsna omapärane lahedus, metsas või muidu keerulisel maastikul tunda ei olnud, et peksab kuidagi kõvasti?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Pilti hetkel keeruline teha aga kõik muud asjad paistavad olema nagu kataloogi joonisel .
Eks ta ikka raputas aga eks ma arvasin, et vene värk peabki raputama Big Grin (tegelikult kahtlustasin, et vedrud on katki).
Vasta

(26-03-2015, 00:05 AM)autojuht Kirjutas:  Pilti hetkel keeruline teha aga kõik muud asjad paistavad olema nagu kataloogi joonisel .
Eks ta ikka raputas aga eks ma arvasin, et vene värk peabki raputama Big Grin (tegelikult kahtlustasin, et vedrud on katki).

Siis ilmselt on panemata jäetud jah. Aga soovitan siiski uued sisse panna, enne kui kokku laod, on pisutki pehmem ja lõhub mujalt vähem.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Nu ma ei tea ka täpselt, kuidas neid seal nimetatakse. Terve see kaadervärk kinnitub selle osa külge, kus on sees nurkülekanne, ühe nelja kõrvaga rõngaga. See rõngas on servapidi selle alumise osa külges. (Ärge, lugupeetavad, naerge, eks). Seal on veel üks asi - mõningatel masinatel on kas vedru all või peaL veel üks distantsrõngas. Ma arvan, et need, mis olid varustatud esisahaga vms, sest koormus esisillale oli suurem ja raskus vajutas muidu vedru kokku ja kiilus jällegi selle...no krt, on ta siis käändtelg või...külgülekanne, kinni ja rool muutus raskeks. Tavalisel masinal ei pruukinud neid rõngaid all olla. Varuosade kataloogis igatahes neid näitab.


Vasta

Kui vedrusid pole, siis käib ju raud rauavastu see pööramine. Selle vältimiseks on ju vedru all spets laager.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne