Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Tõsise tahtmise korral annaks muidugi lääne traktori eeskujul mingite amortide peale asi aretada, aga seljuhul peab panema ka hoovad et kontrolli all hoida ette taha ja külgedele kõikumist, aga see eeldab, et kõik juhthoovad ja kangid tuleb trosside peale ümber teha.
Lihtsam ja mõistlikum on osta õhkpadjal iste.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kes tahab pehmemaks siis tagaots tehakse lehtvedrude peale.
Originaal kabiini kronsad lõigatakse paagi tagumise vitsa juurest maha ja sinna vastav plaat kuhu pooleks lõigatud Uazi vedru kinnitada.
Kabiini külge läheb see vigur mis raami küljes on ja kus padi sees külge nii hästi et paar auku on vaja uut lasta.
Esimene kabiini ots aga Lada 08 mootoripatjadele.
Seal õnnestub ka padja kronsa kinnitada originaalkinnituse külge ja alumisele kinnitusele tuleb teha U-kujuline kahvel mis põhjast läheb poldiga sinna auku kinni kus originaalpadja polt läbi käib.
Jääb selline mõnusalt pehme et kabiin kõigub küljele miski 10cm katuseäärest mõõtes ja tagaots käib kokku ka sinnakanti.
Kui on dosaatoriga rool saab lihtsalt hakkama ja ainuke teema on käsipiduri kang ja käsigaas.
Käsigaas oli lahendatud vedruga, mis käis kõrgsurvepumba hoova külge ja mida teisest otsast tross tõmbas.
Käsipidur oli aga õhuga servokambriga mis Volvo oma ja kui õhk maas oli pidur peal.
Sõita oli auklikku teed väga mugav ja mootori töötamine oli ainult kuulda aga mitte vibratsioonina tunda.
Muidugi õhuga veoka iste oli ka sees.
Aga olgem ausad-kes töötab belarusiga, siis ta on kas palgaline ja ei näe mõtet tööandja traktorit paremaks ehitada ja tööandjal ammugi pole tahtmist sest veeretab iga kopikat.
Kellel ta isiklikuks tarbeks on ei hakka samuti seda tuunima ja kes poeb selle taha et tööd vähe ja kes selle taha et kalliks läheb.
Järele jääb ainult huviline hakkaja noor edasipürgiv inimene, kes omab teadmisi tehnikast ning loovat mõtlemist.
Postitused: 31
Teemad: 0
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Sellest oleks küll huvitav pilte näha
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Jaa neli väiksemat lisapatja kabiini alla ei lähe eriti kalliks ka, kuid efekti on neist küll. Kui lagunevad, siis ei ole ka kahju kuigi suur.
tegelt sai need enda russil pandud sellepärast, et kabiini oli vaja 2-2,5 cm võrra kõrgemaks tõsta (kütuse tagasivoolu vooliku pärast, mis on ühendatud kütusepaagi peale) ja kaks radikapatja oli juba kogemata varuga ostetud, siis saigi kaks juurde ja alla.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Katsetasin nende patjadega. Taha said Lada mootoripadjad ja ette mingid lihtsalt pehmemad padjad. Kabiin liigub katuse äärest ca 4cm. Kui mõistlikul kiirusel sõita, siis on parem ja pehmem ning tühikäigul on isegi võimalik telefoniga rääkida ning teatud rpm juures olnud kumin läks ikka tublisti vaiksemaks. Kui aga kiiresti augulisel teel sõita, siis on nagu hullem kui enne. Justkui lööb mingi padja lõppu ja tambib. Lada padjal tundub, et on omadus küljelt küljele liikuda, aga kokku surudes ei reageeri. On see kabiini jaoks hea või halb, seda ei teagi. Jätkame olemasolevate katsetamist.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Rapsijuurikas võiks ka tulemust kommenteerida. Huvitav töö.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
25-03-2015, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2015, 22:38 PM ja muutjaks oli
autojuht.)
82 esisillas puuduvad vedrud, kas on mingi versioon, et tehasest ei pandudki mingil ajavahemikul neid sinna? Kui vajalikud need vedrud seal on?
traktor ise on aastast 94.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Ei, minu kavane käsi on peale tehasest väljaveeremist esimesena seda lahti võtnud.
Hr. Tift mis ülemisest rõngast on jutt?
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Nu ma ei tea ka täpselt, kuidas neid seal nimetatakse. Terve see kaadervärk kinnitub selle osa külge, kus on sees nurkülekanne, ühe nelja kõrvaga rõngaga. See rõngas on servapidi selle alumise osa külges. (Ärge, lugupeetavad, naerge, eks). Seal on veel üks asi - mõningatel masinatel on kas vedru all või peaL veel üks distantsrõngas. Ma arvan, et need, mis olid varustatud esisahaga vms, sest koormus esisillale oli suurem ja raskus vajutas muidu vedru kokku ja kiilus jällegi selle...no krt, on ta siis käändtelg või...külgülekanne, kinni ja rool muutus raskeks. Tavalisel masinal ei pruukinud neid rõngaid all olla. Varuosade kataloogis igatahes neid näitab.
Postitused: 325
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
2
Kui vedrusid pole, siis käib ju raud rauavastu see pööramine. Selle vältimiseks on ju vedru all spets laager.