Postitused: 5,833
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
04-02-2015, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2015, 13:14 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Selle uuringu läbiseedimisel tasub meeles pidada, et suurem osa Hiina elektrist tuleb fossiilkütustest. Sellest ka suur saaste hulk.
Euroopa on veidi parem:
Kuigi elektronid silti küljes ei oma, et kas nad on tehtud dinosauruseõlist või tuulest, siis asja iluks öeldakse, et elektriauto tarbib "rohelist" energiat. Seega teoreetiliselt nende tarbitav energia märkimisväärset saastet kaasa ei peaks tooma...
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,895
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
See on juba ammu selge, aga kuni elektrit Narvas tehakse ja Tallinnas sõidetakse ma küll ei nurise. Rohelised saavad ka ennast kiita ja toetuste süsteem toidab iseennast.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(04-02-2015, 12:42 PM)mlsluik Kirjutas: 34-s Hiina linnas läbi viidud reostusuuringust selgus, et elektrijaamades toodetav elekter, mille abil elektrisõidukid liiguvad, põhjustab bensiinimootorite jõul liikuva transpordiga võrreldes rohkem peenosakestest johtuvat reostus
... mis võib näidata hoopis seda, et hiinlased ei ole viitsinud elektrijaama korstna otsa filtrit panna.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Nagu ikka vaadatakse artiklis mööda sellest, kes ja millisel põhjusel valis välja just sellised pisikesed linna mõeldud ostukärud ning jagas kaugetesse maapiirkondadesse. Ja raffal seostub nüüd elektriauto 110% Imevaga nagu teisi elektriautosid polekski.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,300
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Samas minul on vaja linnas sõita selliseid ca 10-15km otsi tööasjus ja selleks on see aimjuu hea küll. Üksi sõitmiseks. Kaksi käib mulle kaassõitja lähedus ja õlatunne närvidele, aga samamoodi häiris see mind näiteks tavalises skoda fabias. Ja ilmselt on era-volvo mind ka ära hellitanud ja aimjuu salongi kostev naelaklõbin, tuulevuhin ja veermikukolin häirivad samamoodi. Aga see pole elektri vaid olematu heliisolatsiooni viga.
Postitused: 183
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
3
Jaanuaris müüdi "ligi 20" elektriautot, sh 5 Teslat. (Ilmselt tegu varasemalt lepingustatud, sh enne km-muudatust ja jaanuaris arvele läinud)
Veebruaris müüdi...... 2.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Riik oleks võinud ju kasvõi KM vabastuse tekitada 100% elektriautodele. Siis sõidaks rohkem autosid kohaliku kütusega.
Aga need mitsu junnid võeti selle pärast vist et need olid ainukesed mis oli võimalik ülepakkumisega turult välja kaubelda. Sama ka need laadijad mis pidid paras rämps olema just tehnoloogja tõttu. See euroopas levitatav versioon pidi parem olema. Kui kellelgil sellealst infot võiks jagada.
Postitused: 3,619
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(08-03-2015, 08:41 AM)nootsii Kirjutas: Sama ka need laadijad mis pidid paras rämps olema just tehnoloogja tõttu. See euroopas levitatav versioon pidi parem olema.
riigihanked. Tihti (kui riik kui hankija hanget välja kuulutades veel eriti pädev ei ole) ostetakse ainult hinda ja kõige odavam ei ole alati kõige parem. On muidugi tingimuste võtmes ka väga professionaalseid riigihankeid.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 443
Teemad: 19
Liitus: Jun 2002
Maine:
9
Küsimus on ehk pigem laadija standardis kui hangetes. Euroopas on sakslaste-prantslaste elektriautodega esile kerkinud Mennekesi Type 2, meil Jaapanis levinum chademo. Aga peab arvestama, et Eesti elektriautode-laadijate projekti läbirääkimise ajal (ca 2010) ei olnud Type 2 veel kaugelti sellel positsioonil, milles see on täna. Ma arvan, et tehti õiged otsused ja kasutati tol hetkel tekkinud võimalus hetke tehnoloogilisel tasemel ära. Chademo süsteemi type 2-le söödavaks tegemine ei ole ka mingi kaelamurdev ülesanne.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
04-04-2015, 09:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2015, 09:43 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Miskipärast on selle särtsuveoka kabiin kangesti Multicari nägu ja ka muu disain kirvega tehtud. Ega see juhuslikult esimese aprilli uudis olnud? Või on Baieri MööbliWabrik disainerid päevapealt lahti lasknud?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Tuli ka endale kuidagi tuttav ette seoke kompositsioon, arvatavasti Helsinki Läänesadamast, kus sarnane apastraat rekka haagiseid teisaldas. OK, aga siis ei ole tegemist elektriveokaga vaid lihtsalt sadamapuksiiriga, mis liigub aeglaselt ega vaja eriti võimsat mootorit. Hollandist sellega Luunja kurki Eestisse ei vea.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.