golf 4 probleem paluks abi
#1

Niisiis murelapseks Golf 4 - 1,4 bensiin. Umbes 300km kaob norm õli mootorist, suitseb kergelt, eriti madalatel pööretel. Sõitnud natuke üle 200 000 km. Kas võib olla probleem klapisääre tihendites, või on õlirõngad kinni, kuna viimased pool aastat seisnud. Arvuti näitas EGR probleemi sai vahetatud. Muidu töötab mootor ilusti ja ühtlaselt, ei haki ega jäta vahele, õlil loiku ka alla ei teki. Paluks oletusi millest alustada otsimist. Ette tänades.
Vasta
#2

Kui nii palju võtab siis võib rõngaid jah kahtlustada,karteri tuulutuse võib ka üle vaadata muidugi.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#3

Karteri tuulutus? Kui tuulutus umbes siis..??. Sooja töötava mootoriga õlikork maha - karteris survet ei täheldanud.
 Kui rõngastega probleem, siis kas ei peaks küünlaid tahmama? Eriti kui selline kogus õli läbi põletada. Sama peaks ka klapisääretihendite korral juhtuma vist. Küünlad on korralikud, käivitub poolest pöördest nii külma kui sooja mootoriga. Kas survetele ei mõju kuidagi kui õlirõngad kinni? Vist mitte kuna selleks teised rõngad. Saaks kuidagi järjele millest alustada, et mitte kohe mootorit laiali tõmmata. Kas mingi valemiga ei ole võimalik rõngaid lahti ehmatada - petrool, vesi, kuri sõna, või veel midagi sellist. Kuna esimesena lähen vist klapisääre tihendeid näppima - saab odavamalt - siis oleks võimalus tihendeid vahetades eelpool loetletud asju ka kasutada. Masin ju niikuinii seisab. Big Grin
Vasta
#4

Võid ju veega proovida, midagi hullemaks see ei tee.
Vasta
#5

Kerge toss selle kilometraasi juures tavaline.Vaata peale muu ka radika-paisupaagi vedelikud üle.Kui sees emulsioon,siis lugu tõsisem.
Vasta
#6

(05-04-2015, 14:01 PM)autojuht Kirjutas:  Võid ju veega proovida, midagi hullemaks see ei tee.
Mida Sa soovitad veega proovida Sad
Vasta
#7

Vanasti vene masinatel polnud veetilga või paari silindrisse saamine eriline kunst aga tänapäeva masinatel pead hulga vaeva nägema et töötavale mootorile vett suhu saada. igasuguseid vidinaid igale poole vahele paigaldatud kui puutud sureb mootor välja. Sad  Mitte töötavale mootorile veetilga lisamine ei anna jälle mingit tulemust. Survete mõõtmine välistab muidugi katkise silindri või rõnga, kuid ei pruugi leida katkist õlirõngast.
Vasta
#8

(05-04-2015, 14:10 PM)linnuke Kirjutas:  
(05-04-2015, 14:01 PM)autojuht Kirjutas:  Võid ju veega proovida, midagi hullemaks see ei tee.
Mida Sa soovitad veega proovida Sad

Ma eeldasin, et kui on veest ja kinnistest kolvirongastest jutt siis saab igaüks aru, mida ja kuidas.
Vasta
#9

(05-04-2015, 14:14 PM)klaave Kirjutas:  Vanasti vene masinatel polnud veetilga või paari silindrisse saamine eriline kunst aga tänapäeva masinatel pead hulga vaeva nägema et töötavale mootorile vett suhu saada. igasuguseid vidinaid igale poole vahele paigaldatud kui puutud sureb mootor välja. Sad  Mitte töötavale mootorile veetilga lisamine ei anna jälle mingit tulemust. Survete mõõtmine välistab muidugi katkise silindri või rõnga, kuid ei pruugi leida katkist õlirõngast.
Limpsipudel ja peenike voolik, edasi on su enda fantaasia...
Vasta
#10

see vag-i moto on üli õnnetu, ehk siis 16v 55 kw, sinul soovitaks algatuseks vaadata karteri tuult, aga üldjuhul selle motol lõpevad asjad mootori vahetusega (väiksemgi õlirõhu muutus teeb saaleldele 1:0 jne). üldiselt on see jube katel, mingit remonti ja vea otsimise peale ma ei soovitaks üldse aega raisata, ehk kas leida naiivne ostja või küna ära lammutada ja päästa maailm sellest saastast
Vasta
#11

 KUi Xsaraga sai sõidetud ilma õlimõõte vardata (karteri tuulutus oli jääs) siis oli õlikulu umbe 1l 100km kohta. Peksis siis kogu õliudu õlimõõte varda august välja.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#12

Parandage mind kui eksin kuid karteri tuulutuse eesmärk on (võimaliku surve korral eriti) karteris tekkivate gaaside-suitsude suunamine uuele ringile ja tekkivate gaaside uuesti põletamine. Vanadel vene autodel eemaldati tuulutuse voolik õhupuhastist ja suunati kõhu alla. Hoidis küünlad puhtamad ja töötas paremini. Kui tuulutus oleks umbes siis tekiks ilmselt tugevam surve karteris, ja selle välja päästmiseks oleks kõige lihtsam eemaldada õlimõõte varras, ei pritsi nii palju õli välja. Kuidas on see aga seotud õli kadumisega karterist? aidake järjele
Vasta
#13

(05-04-2015, 11:47 AM)klaave Kirjutas:  Niisiis murelapseks Golf 4 - 1,4 bensiin. Umbes 300km kaob norm õli mootorist, suitseb kergelt, eriti madalatel pööretel. Sõitnud natuke üle 200 000 km. Kas võib olla probleem klapisääre tihendites, või on õlirõngad kinni, kuna viimased pool aastat seisnud. Arvuti näitas EGR probleemi sai vahetatud. Muidu töötab mootor ilusti ja ühtlaselt, ei haki ega jäta vahele, õlil loiku ka alla ei teki. Paluks oletusi millest alustada otsimist. Ette tänades.

Kuna tegemist on vag grupi mootoriga, läbisõit on kellal 200K km. Reaalsuses ikka rohkem. 1.4 mootor on nii väikese varuga, et mootor on lihtsalt otsas.
Karter on ka masinal väike, seega normi vahe on arvatavasti umbes 0,4-0,5L. Seega õli kulu on umbes 1l/1000 km kohta. 

Mootor on lihtsalt läbi omadega. Säärekate vahetus võib reaalsuses kujuneda klappide, juhtpukside ja säärekate vahetuseks. (kui teha asi korralikult).
Õli kulu kindlasti väheneb, kuid probleem on arvatavasti ka alumises otsas juba.

Mõõda kompressioonid ära. Mõõda kuivalt ja siis märjalt. Märg mõõtmine käib nii, et lisa umbes 15-20ml õli silindrisse ja mõõda uuesti kompressiooni.
Kui märja mõõtmisega lähevad kompressioonid alla 5 bar-i üless, siis on rõngad otsas.
Kui mõõdad juba nii sama väga kõrged kompressioonid, siis on mootor õlitihe ja jällegi rõngad on otsas.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#14

Kui märja mõõtmisega lähevad kompressioonid alla 5 bar-i üless, siis on rõngad otsas.

Kui mõõdad juba nii sama väga kõrged kompressioonid, siis on mootor õlitihe ja jällegi rõngad on otsas.

Ühesõnaga rõngad igatpidi otsas Sad .  Natuke segadusse ajav. Uuel, vähesõitnud mootoril on kompressioon korras. Kui rõngad kuluvad siis kompressioon väheneb kuna osa kompressioonist pääseb silindri ja rõnga vahelt kuhu? Pakun et ainuke tee on (tinglikult korralike klappidega) karterisse ja tekib karteris ka surve. Uute rõngastega saab teoorias natuke päästa aga kuna ka silinder on kulunud siis uued rõngad palju juurde ei anna kuna algul on ka rõngaste ja silindri omavaheline kulumine erinev, ja tihedus ei ole korralik vajades sisse töötamist.
Vasta
#15

Siis pole muud,kui remontmõõdus rõngad hülsid(kui on vahetatavad),või hoonimine.Sellise töömahu juures juba vaataks saaled kah üle,Niikui nii pada laiali ju.
PS.Kui auto ei oma mingit emotsionaalset tausta,kas on asjal mõtet,selle tööraha eest ostad ehk samaväärse,liikuva.
Vasta
#16

Mina ei usu, et 200000km läbisõidu juures on golf kuusakoski kandidaat.
Vasta
#17

(05-04-2015, 14:49 PM)supp Kirjutas:  see vag-i moto on üli õnnetu, ehk siis 16v 55 kw, sinul soovitaks algatuseks vaadata karteri tuult, aga üldjuhul selle motol lõpevad asjad mootori vahetusega (väiksemgi õlirõhu muutus teeb saaleldele 1:0 jne). üldiselt on see jube katel, mingit remonti ja vea otsimise peale ma ei soovitaks üldse aega raisata, ehk kas leida naiivne ostja või küna ära lammutada ja päästa maailm sellest saastast

Arvamusi on erinevaid ja kui need kõik kokku liita siis VAG autod on kõik õnnetuse hunnikud. Ja parem oleks kui kauplusest otse kuusakoski väravasse sõidetaks, et saaks Kiale ja hundayle ka võimaluse anda Big Grin .
Vasta
#18

Mitte seda ,aga kogu selle ragamendi lappamine enne suvehooaega,lahja rahakotiga,jne.... Sad
Vasta
#19

(05-04-2015, 16:37 PM)autojuht Kirjutas:  
(05-04-2015, 14:49 PM)supp Kirjutas:  see vag-i moto on üli õnnetu, ehk siis 16v 55 kw, sinul soovitaks algatuseks vaadata karteri tuult, aga üldjuhul selle motol lõpevad asjad mootori vahetusega (väiksemgi õlirõhu muutus teeb saaleldele 1:0 jne). üldiselt on see jube katel, mingit remonti ja vea otsimise peale ma ei soovitaks üldse aega raisata, ehk kas leida naiivne ostja või küna ära lammutada ja päästa maailm sellest saastast

Arvamusi on erinevaid ja kui need kõik kokku liita siis VAG autod on kõik õnnetuse hunnikud. Ja parem oleks kui kauplusest otse kuusakoski väravasse sõidetaks, et saaks Kiale ja hundayle ka võimaluse anda Big Grin .

Pean supp-iga nõustuma ja nii mõnigi hyndai ja kia on golfist üle,samas sõidan ise ka golf 4-jaga aga kapoti all on õige pada. Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#20

(05-04-2015, 17:09 PM)hundu615 Kirjutas:  samas sõidan ise ka golf 4-jaga aga kapoti all on õige pada. Big Grin

Mis on õige pada?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne