Jikovi karbussist
#1

Tere

Mul taastamisel 175 cm3 roller Cezeta 501.
Peal hetkel karbuss Jikov 2926 SBD-17b.
Ei käivitu, sest kütust ei tule peale (küünal kuiv).
Mitu korda karpa lahti võetud ja puhastatud. "Lõõrid" kõik puhtad.
Õhufiltri poolel bensiinist märg.
Andsin dopingut otse silindrisse ja käivitus.
Äkki on vale dosaatornõel vms.
Mida veel teha?
Andke mu rumalus mulle andeks.

Ervin
Vasta
#2

Tüüpiline viga on neil karbussidel, et flants on liiga tugeva kinnipingutamisega kõveraks aetud. Kui mootor tõmbab flantsi vahelt lisaõhku, siis ta eriti käia ei taha.
Vasta
#3

Mul on pakkuda selle masina originaal karbussi:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50812
http://www.erinevadpildid.blogspot.com/2...chive.html
Vasta
#4

Originaalis peaks olema kandilise ujukiruumiga karbuss minu teada...
Aga mis hinnaks?
Ervin
Vasta
#5

Oleneb milline mudel täpsemalt on,

vt. siia: Manuaal

Alla 10€ ei tahaks ära anda.
Kuna ise kasutanud ei ole, siis töökord pole teada.

Narvast Tallinnani saab käest-kätte kaupa teha.
Vasta
#6

(12-04-2015, 21:14 PM)tõnn Kirjutas:  Oleneb milline mudel täpsemalt on,

vt. siia: Manuaal

Alla 10€ ei tahaks ära anda.
Kuna ise kasutanud ei ole, siis töökord pole teada.

Narvast Tallinnani saab käest-kätte kaupa teha.

Olen 10€ nõus andma.
Elan Toilas ja töö ajal Kiviõlis.
Helista ette ja teeme tehingu.
Ervin
5207140
Vasta
#7

Proovisin vanemat tüüpi Jikov karpaga - ikka ei lähe bens silindrisse.
Mootor, mis peal, oli algselt ühe väljalaskeavaga. Panin peale kahe avaga silindri... Äkki selles miski mõju?
Mis materjalist võiks karpa ja silndri vahelise tihendi teha?

Kevad käes ja tahaks setuka sõitma saada Smile

Ervin
Vasta
#8

2t mootoril peavad silindri avad klappima kolviga ning karteril olevate avadega, kuna küttesegu käib läbi karteri, kas silindrid olid altpoolt ühesugused?
Kompressioon on olemas?
Silindri alumise tihendi võib teha kingakarbi papist või spets materjalist, mida võid leida Jõhvis Hüdroscandi kõrval olevast Eemeli poest.
Võib ka ökonoomitada ning teha ühekihilisest kingakarbi papist.
Tihendi abimaterjaliks võib kasutada tavotti või tühimike täitmiseks mootori hermeetikut, Jõhvi Sventli pakub ka musta värvi hermeetikut, tulemus jääb ilusam, kui punase hermeetikuga.
Mina kasutan tavotti ja see lubab tihendeid korduvalt kasutada ning ei kleepu kinni.
Silindripea tihendi matejali leiab vanast crt kineskoobiga telerist või monitorist, selline pehme alumiin plekk, kasutatakse kineskoobi varjestusel.
Võib kasutada ka õllepurgi plekki, kuid see on veidi peenem ja võib jääda lekkima.

Kes liigub Pealinna kandis, saab need asjad poest osta.
Vasta
#9

Tänud.
Aga mis materjalist võiks karpa ja silndri vahelise tihendi teha?
Kummi jaoks vast liig kuum keskkond...

E.
Vasta
#10

Sellel mootoril peaks karbuss käima karteri, mitte silindri külge. Tihendid papist, umbes nii nagu kirjeldati silindri alumist tihendit, lisaks veel tekstoliidist termoisolatsioon "klots". Kas mootorile on lisaks silindri vahetusele midagi remondilaadset ka tehtud enne käivitada üritamist?
Vasta
#11

Mina tegin tihendeid oma Jawa`le sellest:
http://www.eemeli.ee/et/paroniit-ja-tihe...masil.html
Vasta
#12

Originaalmootoril oli vänt õhtal ja sellist ei leidnud. Siis ostsin kasutatud 175 cm3 CZ mootori, millel peal ühe väljalaskega silinder. Teadjamad mehed siin foorumis julgustasid silindrid ära vahetada.
Muud pole näppinud peale geneka.

Proovin siis tihendid teha.

E.
Vasta
#13

Soovitan alustada väntvõlli simmerite kontrollist ja vajadusel vahetusest, viga ei pruugi üldse karburaatoris olla. Samas ma ei loe kuskilt välja pealoleva karbussi seadeid (mitmendas astmes nõel on jne) ja ega kolvigrupi seisukorrast ka just üleliia infot ei ole. Mingigi kompressioon on asjal üldse? Aga võibolla tahab hoopis rohkem uputamist saada?
Vasta
#14

Nõel on kolmandas asendis (keskmine vist).
Kolvigrupp on talutav.
Kompressioon olemas.
Kui vända simmerid oleks läbi, siis ju immitseks geneka poolt õli... Seda aga pole...

E.
Vasta
#15

(29-04-2015, 22:18 PM)loomneinimene Kirjutas:  Nõel on kolmandas asendis (keskmine vist).
Kolvigrupp on talutav.
Kompressioon olemas.
Kui vända simmerid oleks läbi, siis ju immitseks geneka poolt õli... Seda aga pole...

E.

teisel pool  ka kaelustihend, ka sealtkaudu võib küttesegu kaduda ja õli juurde rüübata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne