(30-03-2015, 10:28 AM)ahtos Kirjutas: Kasutasin aastaid Pannonial ja Jawwal segu tegemiseks Ikaruse mootoriõli oli GFL vist,kui varud lõppesid ostsin Järvelt Addinoli ja Pannil jooksis kepsulaager kokku.Izuzu Trooperil jooksis 4kepsusaale kinni peale Addinoli sisse kallamist-peale seda kasutanud seda marki ainult saeketi määrimiseks ja muudes vastusrikastes kohtades.
Sorry, lugupeetud ksf-id, aga teen nüid ühe off topicu siia. Pange vangi, kui tahate, a ärge näkku lööge
. Ma ei taha laulda oode kiituseks, räägin, nagu asi on. Olen Addinoli kasutanud erinevates kohtades (rasked tingimused ja kerged tingimused, bensiinimootorid ja diiselmootorid, käigukastid, hüdraulika jne.) juba mitu head aastat, alates 1998 aastast alates. Eks vahel ka midagi muud - kui masinal on eelnevalt sees old Mobil vms, siis ikka sama sort sisse tagasi, kui klient on soovind. Olen ka kliendi soovil laboriproove lasknud teha, et olla kindel, milles on viga olnud. Mitte ühelgi korral pole saanud kaevata õli kvaliteedi pärast. Seepärast on väga häiriv lugeda selliseid postitusi, kus aetakse süü lihtsalt õli kaela, kui tegelik probleem võis vabalt olla mujal.
Muuseas, üks rataslaadur, kus on kasutuses Addinol juba sünnist saati, on töötanud tõrgeteta 40500 tundi ja seda sõna otseses mõttes 23/7. Ka oma sidrunibussil kasutan Addinoli, südametunnistus ei piina ja masin töötab heaste. Addinoli 2T ainus viga on see, et ta on selline... läbipaistev - segad bensiini ära ja aru ei saa, et ON segatud. Ses mõttes on Husqvarna oma parem. Ja kui HQ kasutada, siis ka ei suitse, kui segada segu õieti
.