(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2015, 22:03 PM ja muutjaks oli kopikas.)
eile 12.märts ostsin ma moskvich 2140,
masinat ehitan ise sõbra juures kellel sigull,ja tema abiga tõmbasime täna mosse kummuli ,et käigukasti alla panna ja muid asju teha põhja all.
täna avastades olid vedru kannud valetpidi peal,see prbleem sai lahendatud,plaan korda teha masin.
mõned pildid ka
Nüüd tuleks teemasse veel kolmas vend kes ülemeelikult omab sääreväristajat,millel pedaalide asemile keevtatud lindipolt.Hoovi tuisates ei võta kurve välja ja pidurdub mosse katusesse. ... Täpselt nii oli minu kunagiste naabpipoistega ,kui elasin paarismajas.Vahe oli vaid selles et Laz-i rehv pandi lausa külje alla ja 2140 oli kollane.Auto läbisõit oli 7000 ja aasta siis 1986.
Miks mul on tunne, et peale sellist vastuvõttu ei ilmu kummagisse teemasse enam ühtegi postitust? Aga ma siiski siiralt loodan, et poisid ei tee meist välja ja ajavad oma asja edasi. Eks nooruses ole me kõik ilma ühegi korraliku tööriistata masinaid ehitanud. Eks tulem on vastav aga see vaid innustab tulevikus miskit täiesti suurepärast välja võlumast. Tähtis vaid, et huvi ei sureks.
(14-03-2015, 22:16 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: Miks mul on tunne, et peale sellist vastuvõttu ei ilmu kummagisse teemasse enam ühtegi postitust? Aga ma siiski siiralt loodan, et poisid ei tee meist välja ja ajavad oma asja edasi. Eks nooruses ole me kõik ilma ühegi korraliku tööriistata masinaid ehitanud. Eks tulem on vastav aga see vaid innustab tulevikus miskit täiesti suurepärast välja võlumast. Tähtis vaid, et huvi ei sureks.
Just!
Ja ei maksaks kohe igaks juhuks ka tümitama hakata,kui keegi noorem targemaid õpetama kukub. Mul ka endal veel värskelt meeles,kui hakkasin nõuandeid jagama Mosse pidurite teemal....
(14-03-2015, 22:16 PM)AnatoliJermakov Kirjutas: Miks mul on tunne, et peale sellist vastuvõttu ei ilmu kummagisse teemasse enam ühtegi postitust? Aga ma siiski siiralt loodan, et poisid ei tee meist välja ja ajavad oma asja edasi. Eks nooruses ole me kõik ilma ühegi korraliku tööriistata masinaid ehitanud. Eks tulem on vastav aga see vaid innustab tulevikus miskit täiesti suurepärast välja võlumast. Tähtis vaid, et huvi ei sureks.
Just!
Ja ei maksaks kohe igaks juhuks ka tümitama hakata,kui keegi noorem targemaid õpetama kukub. Mul ka endal veel värskelt meeles,kui hakkasin nõuandeid jagama Mosse pidurite teemal....
ah see on mu sõber
mina olen auto omanik ise siia hakkavad tulema pildid
täna sai käigukast alla pandud,tõin vanaomaniku käest veel juppe mis vajalikud.
(14-03-2015, 10:47 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: Nüüd tuleks teemasse veel kolmas vend kes ülemeelikult omab sääreväristajat,millel pedaalide asemile keevtatud lindipolt.Hoovi tuisates ei võta kurve välja ja pidurdub mosse katusesse. ... Täpselt nii oli minu kunagiste naabpipoistega ,kui elasin paarismajas.Vahe oli vaid selles et Laz-i rehv pandi lausa külje alla ja 2140 oli kollane.Auto läbisõit oli 7000 ja aasta siis 1986.
Masinat pole siiani käivitada saanud, kuna starter ei tööta, ja siduritorusi pole... Starteril mähis tuksis ja ei saa korda seda kodus, tõmberelee saime toimima aga jah.. Kui kellegil on starterit pakkuda odavamalt kui 20 eurot ja raplamaalt siis võtaks ära, Tõmberelee seisukord pole oluline. Kui vedeleb siduritorusid kellegil siis võib pakkuda, muidu peab laskma Kummimehes valmistada.
(24-03-2015, 03:02 AM)Tsistern Kirjutas: Masinat pole siiani käivitada saanud, kuna starter ei tööta, ja siduritorusi pole... Starteril mähis tuksis ja ei saa korda seda kodus, tõmberelee saime toimima aga jah.. Kui kellegil on starterit pakkuda odavamalt kui 20 eurot ja raplamaalt siis võtaks ära, Tõmberelee seisukord pole oluline. Kui vedeleb siduritorusid kellegil siis võib pakkuda, muidu peab laskma Kummimehes valmistada.