Palun abi piduritega.
#1

Autoks on 2004 aasta Honda CRV 2,0

Viga siis järgmine tagumised pidurid jäevad peale.
Käsipidur on eraldi klotsidega ja need jooksevad ilusti maha, kui peale tõmmata ja siis vabastada saab ilusti ringi lükkata käega.
Kui aga piduri pedaali vajutada siis ongi pidur peal ja maha ei tule. 
Võtsin kõik lahti puhastasin ära supporti kelgud ja vahetasin kõik mansettid ja juht poldid ja panin uued klotsid . aga viga jäi ikka !!!
Ka ennem puhastust ja juppide vahetus oli võimalik kahe näppuga kolvid sisse lükkata.
Nüüd liiguvad samamoodi kergel, võibolla isegi kergemini aga kui vajutada siis rummu enam käega ringi ei keera ja kui sõita umbes 5 km. võib mune juba praadida. 
Samas kui lükkad väikse kruvikaga klotse laiali siis kohe lähevad maha.
Samas vahetasin kogu õli ära ja õhku ka sees ei tohiks olla.

Lihtsalt mõistus on otsas mis järgmiseks ???
Vasta
#2

Sellist jama on põhjustanud seest purunenud pidurivoolik, väljast oli igati ok. Kummi tükk töötas klapina.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#3

Pidurivoolikud "kasvavad" kinni seest vanadusest, pole esimene seesuguse veaga auto. Kui vajutad ja peale jääb, kas siis öhutusniplit päästes pidur vabaneb? Kui jah, siis vaheta voolikud ära.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

(21-04-2015, 19:50 PM)90Deville Kirjutas:  Pidurivoolikud "kasvavad" kinni seest vanadusest, pole esimene seesuguse veaga auto. Kui vajutad ja peale jääb, kas siis öhutusniplit päästes pidur vabaneb? Kui jah, siis vaheta voolikud ära.

Proovisin jah ka nii, et vajutasin peale ja keerasin nipli lahti ja ikka seni kinni kui kruvikaga aitasin.
Lisan ka veel, et panin uued töösilindri kolvid.
Mindagi väga müstilist.  Cool
Vasta
#5

Kas sadulal, kelgul klotsi toetus pinnad on sirged? Pole klotsi ranti sisse kulunud, mis hakkab ka ajusid jebima.

Silinder liigub ju vabalt, kelk liigub liugurpindadel vabalt, õlirõhu maha laskmine ei vabasta klotse, siis viimane asi mis on, on klotsid ja nende toetus pinnad, mis poovad kinni mingis asendis.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#6

(21-04-2015, 20:23 PM)phyl Kirjutas:  Kas sadulal, kelgul klotsi toetus pinnad on sirged? Pole klotsi ranti sisse kulunud, mis hakkab ka ajusid jebima.

Silinder liigub ju vabalt, kelk liigub liugurpindadel vabalt, õlirõhu maha laskmine ei vabasta klotse, siis viimane asi mis on, on klotsid ja nende toetus pinnad, mis poovad kinni mingis asendis.
Klotside ja sadula vahel käivad roostvabast plekkist mingid jubinad ja need olid ilusti sirged aga kui vanad klotsid maha võtsin siis need tuli välja kopputada, mille järel puhastasin need plekid lahustiga ja terasharjaga lasin sadula puhtaks ja peale seda läksid uued klotsid vabalt sisse, aga erilist loksu sinna küll ei jäenud aga liikusid normaalselt vabalt ei pidanud jõudu kasutama.
Samas proovisn ka ilma nende sadula plekkideta ja siis klotsid juba loksusid natuke aga kinni jäid pidurid ikka !!!
Vasta
#7

Ma olen pea, et alati klotside serva relakaga üle lihvinud ja ikka nii, et klotsid sees kergelt loksuksid.
Vasta
#8

Siis on kuskil mujal mingi probleem. Soovitan soojalt mõnel teisel mehaanikul lasta oma pilguga üle käia ja oma hinnang anda. 

PS: Oma silmas tavaliselt pindu ei näe.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#9

(21-04-2015, 22:34 PM)phyl Kirjutas:  Siis on kuskil mujal mingi probleem. Soovitan soojalt mõnel teisel mehaanikul lasta oma pilguga üle käia ja oma hinnang anda. 

PS: Oma silmas tavaliselt pindu ei näe.
Klots ei tohiks ikka pesas päris loksuda.

Ise mõtlesin ka juba varjanti, et viin pidurimeistrisse ja lasen ülevaadata. Või äkki teil mõni hea koht pakkuda Tallinnas ?
Esindusse ei vii seal kõik asjad kullast või titaanist ja pärast on arve suurem kui auto maksumus.

Samas küsin äkki keegi teab kust võiksin saada piduri ketta kaitse plekke uusi B varuosana?
Esindus küsis 117 € tk. minu küsimise peale kas need titaanist vastati vist jah Big Grin
Taket-is ja Alvadis polnud saadaval ja tellida ka ei saanud.
Vasta
#10


Tagumisi kaitseplekke B-osana ei saa uuena ka VW-Audile, rääkimata Hondast. Tean remontijat kes tegi ise need plekid oma mitsule kuna hind oli selline et tõenäoliselt polnud need enam titaanist vaid kullast!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#11

Kuna peale õhutusnipli avamist olukord ei muutu jään põnevusega lõpplahenduse vastust ootama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#12

Mis määredega uued kolivid sisse panid,kui suvalise tavotiga peavadki peale jääma.Need plekid pole seal eriti vajalikud ja need pole selle jama põhjuseks,vasta küsimusele ja siis saab edasi mõelda.
Vasta
#13

(21-04-2015, 22:59 PM)Qunts Kirjutas:  Samas küsin äkki keegi teab kust võiksin saada piduri ketta kaitse plekke uusi B varuosana?
Esindus küsis 117 € tk. minu küsimise peale kas need titaanist vastati vist jah Big Grin
sellele masinale ei anna ka TecDoc põhine netikaubamaja. 25a vanale Opelile ja 15a vanale VW-le annab nii ette kui taha ning lausa mitmelt tootjalt...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

(21-04-2015, 22:59 PM)Qunts Kirjutas:  Klots ei tohiks ikka pesas päris loksuda...

Aga ei tohi ka kiilduda. Kui pidur jääb peale ka kolbideta, siis tudeeri veel klotside liikumist juhikutes. Kinnikiilumiseks on vaja vaid väikest kühmukest ebasobivas koha...
Vasta
#15

Kolvi tõmbab tagasi see rõngastihend. Profiil on ristkülik ja piduri rakendumisel peab see deformeeruma nihkega. piduri lahtilaskmisel nihkes tihend tagastab kolvi mingi millimeetri murdosa võrra. Kui see tihend jäi vana, siis võibolla on ta kulunud ja ei deformeeru piduri rakendumisel. See on VAZ 2101 pealt kogemus kui pildiraamat asja nii seletas. Uuematest ei tea ma midagi aga miks peaks tehnoloogia muudetud olema. Vahet pole kas on üks või kaks silindrit-kolbi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

Ega sa kettaid ei treinud? Kettad pidavat originaalis imevähe viskama, et lööks klotsid laiali peale pidurdust..
Vasta
#17

(22-04-2015, 10:03 AM)aavu Kirjutas:  Kolvi tõmbab tagasi see rõngastihend. Profiil on ristkülik ja piduri rakendumisel peab see deformeeruma nihkega. piduri lahtilaskmisel nihkes tihend tagastab kolvi mingi millimeetri murdosa võrra. Kui see tihend jäi vana, siis võibolla on ta kulunud ja ei deformeeru piduri rakendumisel. See on VAZ 2101 pealt kogemus kui pildiraamat asja nii seletas. Uuematest ei tea ma midagi aga miks peaks tehnoloogia muudetud olema. Vahet pole kas on üks või kaks silindrit-kolbi.

Julgen ühineda arvamusega,suvel keberneerisin sama jamaga ja aitas rõnga vahetus ja vana oli silmnähtavalt väsinud
Vasta
#18

(22-04-2015, 16:42 PM)maisalup Kirjutas:  Ega sa kettaid ei treinud? Kettad pidavat originaalis imevähe viskama, et lööks klotsid laiali peale pidurdust..
Midagi uut.Huvitav,kaua nad ka viskavad
Vasta
#19

(22-04-2015, 21:22 PM)linnuke Kirjutas:  
(22-04-2015, 16:42 PM)maisalup Kirjutas:  Ega sa kettaid ei treinud? Kettad pidavat originaalis imevähe viskama, et lööks klotsid laiali peale pidurdust..
Midagi uut.Huvitav,kaua nad ka viskavad

Millegi pärast tuuakse mulle just viskavaid kettaid  treida?
Vasta
#20

Aavu jutt jummala õige. 
Tihend hakkab jälle tööle, kui ta teistpidi sisse panna. Alati, kui piduri suportit lõhun, keeran tihendi teistpidi. Selleks tuleb tihendi väljavõtmisel panna ta kindlasse asendisse, et pärast teaks keerata.
See ketta viskamise jutt on kena legend.
   

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne