Palun abi piduritega.
#21

Ei ole ma kettaid treinud ja uued tihendid said pandud Ja tihendite alused sooned korralikult puhastatud Big Grin
Egas ma esimest korda pidureid tee ja selline kogemus ka minule esmakorde Big Grin
Piduri klotsid liiguvad vabalt !!! (ei pea jõudu kasutama !
Täna võtsin ühe poole lahti ja puhastasin uuesti ja määrisin uuesti spetsiaalse piduritele mõldud määrdega ja tulemus oli väga SUUR 0 !!! 
Sõber Mersust ütles, et äkki panin liugur poltidele liigselt määret ?
 Peale mida kiskusin jälle lahti ja puhastasin kõik ja määrisin näpuotsaga, et oleks midagi ja ikka sama jama !!!
Täna ei saanud aega pidurimeistrisse aga homme lubati vaadata Big Grin
KRT need uued klotsid kuluvad juba ära kuigi pole veel 500 km sõitnud ja käisin ka ülevaatuse punktis kontrollis ja mõõdeti veere takistuseks 0,6 mingit ühikut ja öeldi , et maksimaalne on 0,2 ühikut midagi.

Endal juba peas mõtted, et äkki keegi midagi varem teinud ja vahetanud parema ja vasaku töösilnindri või supporti  ?
Proovisn täna veel vahetada ülemist ja alumist liugur polti, et äkki need vahetusse läinud aga ikka TUGEV 0 Sad

Ajab ikka keema küll Sorry !!!
Vasta
#22

Tänud motamehele pildi eest!
Nüüd kui pilt silme ees, selgub sealt, et iga tihend ei sobi ja tagurpidi sisestatud tihendist pole abi. pildilt selgub, et tihend on puhkeasendis rombi kujuga ristlõikega. Ainult ühte pidi ta saabki töötada, teist pidi ta on ainult õlitihendiks ja kolbi tagasi ei tõmba.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#23

Kas vanad klotsid oli ühtlaselt kulunud või kiilu kujuliseks? Las keegi teine vajutab tugevasti pidureid ja ise vaata ise vaata samal ajal kas piduri suport keerab e. väändub kuhugi poole.Kogemus VW passati piduritega , seal oli viga selles , et pidurisuportil välimist klotsi toetavad konksud, olid ebaühtlaselt korrodeerunud, alumine rohkem ära ussitanud. Uute klotsidega läks asi ikka väga kuumaks ,sai suporti konksud ühtlaseks viilitud ja kiirema sissetöötamise huvides klotsi otstest hõõrdkatet viltu käiatud (mõne firma klotsidel hõõrdkated juba uuest peast viltuste otstega) . Seda kõike peale mitmendat mitu korda, lahti ja kokku ladudes, mõistus oli juba otsas, enne kui ära jagasin, et suporti väändumise puhul jääb pidurikolvi tagasiliikumis maa  ebapiisvaks ja mansett jääb kolbi peale suruma.
Vasta
#24

(23-04-2015, 11:38 AM)aavu Kirjutas:  Nüüd kui pilt silme ees, selgub sealt, et iga tihend ei sobi ja tagurpidi sisestatud tihendist pole abi...

Tegelikult on tihend vabas olekus ristküliku kujuline. Kolvi liikudes kisub trapetsiks ja pärast jälle tagasi ristkülikuks liigub. Nii tekib klotside eemale tõmbamine. 
Kui aega ükskord saan, siis võtan selle paberilehe ette ja seedin läbi. Kas olen mina valesti millestki aru saanud, või on joonis kaksipidi mõistetav.

hp
Vasta
#25

Käisin koukisin pidurisadula remkomplekti karbist välja, tihend ON täismurkse ristlõikega. Kardetavasti on need ringi sees olevad suurendused joonise peal kuidagi vahetusse läinud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

Nii nüüd siis vastus, et mis lõppuks viga oli.
Alustan juttu ära viska ennem vanasid klotse minema, kui uued olemas !!!
Nagu rääkisin siis vahetasin kõik töösilindris ja lihvisin kelgud jne.
Käisin ka pidurimeistrite juures ja sammuti võtsid kõik lahti ja midagi ei leidnud ja ladusid kokku ja jama jäi !!!
Aavu vist küsis eespool millega kokku panin siis selleks oli vaseliin.

Täna siis oli päeval vähe aega ja kiskusin kõik jälle laiali, kuna oli vaja vahetada ABS andur ja nagu sellisel puhul ikka siis kõigeparemini tuleb ta välja puurpingis ja õnneks uus B osa maksis vaid 18 € ruublit 
Kui käisin ostmas andurit mõtlesin, et võttan siis igaksjuhuks teised klotsid ka, et äkki lahkuvad katted omalt kohalt siis hea võtta.
Aga seekord võtsin kõigekallimad B piduriklotsid.
Hakkasin kokku laduma ja paigaldasin tagasi vanad ja proovisin ikka kinni ja siis võtsin uued ladusin sisse ja sündis IME Big Grin
Pidurid olid korras Big Grin
Nüüd siis vea kirjeldus: Nimelt odavamapoolsetel oli klotsi tagaküljel kull see klepsumoodi summutus aga selle all oli täpselt selle kohapeal kust kolvi serv surub mingi imelik umbes 2mm kõrge huinjaa püsti ja see surus siis arvatavasti kolvi viltu ja seega ta pidurit ei vabastanudki.
Poleks olnud see müra summutus kleps või asi selle peale kleepidut oleksin arvatavasti varem seda väikest erinevust märganud.

Tänud kõigile kaasamõtlejatele  Big Grin
Vasta
#27

Tegemist ei ole mürasummutus kleepsuga vaid kuuma kaitse kattega.

Kui seda katet pole, siis kuumeneb piduri kolb äärmuslikes oludes pidurdades liigselt, mis muudab pidurivedeliku kuumaks, sulatab määret igalt poolt välja ja kärsatab kõiki kummidetaile. Rääkimata siis veel soojuspaisumisest jne.

Jällegi odavad varuosad ei kõlba kuhugi ja viga oli ikkagi klotsides. 

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#28

See(huinjaa) käib vastavasse soonde ja järelikult panid klotsi valesse kohta vaata kas vanadel pole seda kühmu.Kui vanal pole on see kühm lihtsalt maha lõigata-mõnel teisel sadulal on see koht olemas.
Vasta
#29

See on varuosamüüja fopaa et said sellised klotsid, need vaatavad et kuju ja paksus klapib ja ongi kõik, peab sobima. Endalgi kunagisest ajast sama kogemus kus Shuttlele sai odavama poole klotsid pandud misjärel alanud piduriprobleemid lõppesid eelnimetet naga mahakäiamisega. Klotsitagune materjal seal hoopis muul põhjusel olgu ta siis kleepuval või pleki kujul.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#30

Vanad klotsid viskasin minema ja ka need odavamapoolsed milledel oli see huinjaa, kuna need said juba kuuma ja ei taha küll, et mingii äärmuslikul hetk kui tõsiselt vaja pidurdada lahkuvad omalt kohalt klotsi katted.
Ei saa valesti panna neid klotse, et see huinjaa kusagil soones oleks, siis ei mahuks ära see huinjaa mis teatab, et klots hakkab otsa saama.
Tundub, et sellel autol pole kunagi klotse vahetatud ja ka kettaid.
Täna sain esimeste piduritega jeblatud nii, et higi lendas.
Klotsid said uued ja ka kõik liugur poldid kummid ja ka töösilindri kolvid ning kettad.
Kettaid tagusin maha 8 kg. kuvaldaga ja ennem kätte ei saanudki kui hakkasin keskava kõrvale auke puurima ja siis lõppuks aitas ka kuvalda Big Grin
Nüüd mõtlete, et miks sa 8mm polte ei keeranud ketta sisse ja maha ei pressinud nendega aga keerasin ainult keerme sealt seest maha ja mingit liikumist polnud ja kuuma ei tahtnud anda, et ratta laager ja ABS andurid võivad kahjustada saada.
Aga nüüd on veel vaja ainult ABS pumbast õli väljutada ja kogu torustikus uuesti õli vahetada, kuna keerasin eest lahti ja sealt tuli sellist musta ollust nagu keegi oleks sinna mootori õli valanud.
Aga juba präegu olid pidurid nagu kännu taga ja proovisin mis proovisin aga piduri suportist tuleb puhast õli aga nii kui keeran lahti ABS pumbalt mõne toru siis kohe selline must ollus arvan, et võtan maha ja pesen korralikult läbi ja siis uuesti kokku.
Siit küsimus millega läbi lopputada ???
Tänud tähelepanu eest Big Grin
Vasta
#31

Mille muuga seda ikka loputada kui seesama Dot4?
Mina pumpaks liitrise pudeli õli läbi õhutusniplite ehk 250ml iga ratta juurest.
Vaevalt seda asja rohkem puhtaks õnnestub saada ilma ABS plokki lahti võtmata, mis ei ole hea mõte eriliste tihendite ja võtmete tõttu.
Soovi korral võib veel pumba ka manuaalselt käima lasta otse voolu vedades ja enne kindlasti omad juhtmed lahutades.
Vasta
#32

(25-04-2015, 20:43 PM)Qunts Kirjutas:  Vanad klotsid viskasin minema ja ka need odavamapoolsed milledel oli see huinjaa, kuna need said juba kuuma ja ei taha küll, et mingii äärmuslikul hetk kui tõsiselt vaja pidurdada lahkuvad omalt kohalt klotsi katted.
Ei saa valesti panna neid klotse, et see huinjaa kusagil soones oleks, siis ei mahuks ära see huinjaa mis teatab, et klots hakkab otsa saama.
Tundub, et sellel autol pole kunagi klotse vahetatud ja ka kettaid.
Täna sain esimeste piduritega jeblatud nii, et higi lendas.
Klotsid said uued ja ka kõik liugur poldid kummid ja ka töösilindri kolvid ning kettad.
Kettaid tagusin maha 8 kg. kuvaldaga ja ennem kätte ei saanudki kui hakkasin keskava kõrvale auke puurima ja siis lõppuks aitas ka kuvalda Big Grin
Nüüd mõtlete, et miks sa 8mm polte ei keeranud ketta sisse ja maha ei pressinud nendega aga keerasin ainult keerme sealt seest maha ja mingit liikumist polnud ja kuuma ei tahtnud anda, et ratta laager ja ABS andurid võivad kahjustada saada.
Aga nüüd on veel vaja ainult ABS pumbast õli väljutada ja kogu torustikus uuesti õli vahetada, kuna keerasin eest lahti ja sealt tuli sellist musta ollust nagu keegi oleks sinna mootori õli valanud.
Aga juba präegu olid pidurid nagu kännu taga ja proovisin mis proovisin aga piduri suportist tuleb puhast õli aga nii kui keeran lahti ABS pumbalt mõne toru siis kohe selline must ollus arvan, et võtan maha ja pesen korralikult läbi ja siis uuesti kokku.
Siit küsimus millega läbi lopputada ???
Tänud tähelepanu eest Big Grin
Kui Sa  kuvaldat kasutasid on laagrid varsti niikui nii õhtal.Minul ei ole hapniku-propaani põletiga kuumutades ükski ketas  lahti tulemata jäänud.Teades mida teed ei kuumuta ka laagreid üle.
Vasta
#33

(25-04-2015, 21:27 PM)2715 Kirjutas:  Mille muuga seda ikka loputada kui seesama Dot4?
Mina pumpaks liitrise pudeli õli läbi õhutusniplite ehk 250ml iga ratta juurest.
Vaevalt seda asja rohkem puhtaks õnnestub saada ilma ABS plokki lahti võtmata, mis ei ole hea mõte eriliste tihendite ja võtmete tõttu.
Soovi korral võib veel pumba ka manuaalselt käima lasta otse voolu vedades ja enne kindlasti omad juhtmed lahutades.

Täna juba lasin jälle liitri läbi esimeste pidurite aga kui ABS bumba juurest lahti keerasin siis ikka sodine ja arvan, et ka need riistad leian millega ABS pump eraldada ja tagasi paigaldada Big Grin

Ise mõtlesin, et suruõhuga lasen esiteks sodi välja ja siis Brake claneriga pesen ja siis jälle õli ja suruõhk ???
Vasta
#34

__Rein
Kui kasutasin kuvaldat siis kummi puksid leevendasid lööke ja kui sai isegi laager pihta siis järelikult nende aeg on varsti käes vahetuseks aga seda kindlalt ei tee, et lähenen laagritele nii umbes 6 mm kauguselt 1000 kraadise leegiga !!!
Siis võin kohe hüvasti jätta laagritega.
Või olen mina liiga loll aga koolis õppetati kunagi, et matall ja eriti malm kannab kuumust edasi ja suht kaua jahtub ???
Vasta
#35

Ära sinna seda cleanerit küll lase,paagi imed tühjaks,valad uue õli ja välja hakkad laskma kõige kaugemast niplist(taga parem,siis taga vasak,esi parem ja esi vasak kuni tuleb puhas õli)seda abs pumpa ei soovita näppida.Suruõhku ka ei soovita las keegi kuudist ikka pumpab lihtsalt nii kaua kuni tuleb puas õli,nipli otsa läbipaistev plasttoru ja ots pudelisse.
Vasta
#36

(25-04-2015, 22:42 PM)Qunts Kirjutas:  __Rein
Kui kasutasin kuvaldat siis kummi puksid leevendasid lööke ja kui sai isegi laager pihta siis järelikult nende aeg on varsti käes vahetuseks aga seda kindlalt ei tee, et lähenen laagritele nii umbes 6 mm kauguselt 1000 kraadise leegiga !!!
Siis võin kohe hüvasti jätta laagritega.
Või olen mina liiga loll aga koolis õppetati kunagi, et matall ja eriti malm kannab kuumust edasi ja suht kaua jahtub ???
Sul oli vaja kuumutada pidurketast, mitte rummu.Kui on arusaada et rumm läheb liiga kuumaks võib rummu mahajahutada ja uuesti soojendada.
Vasta
#37

Pöördudes tagasi pidurisadula sisemuse juurde, mida olen mõnda näinud ja paari isegi katsunud.
See rõngastihend seal sees ei ole mitte uuena erikujuline vaid siiski nelinurkne. Kui ta aga paigaldada sadula sisse, oma töösoonde, on ta minu sõrmede all jäänud siseservast veidi enam välja hoidma. Pikapeale ta lihtsalt ,,sureb ära,, ja tema kuju muutub. Ka kriimuliseks kipub see kolvipoolne pind minema. Just sel põhjusel ei näe mina sel ringipööramisel suurt mõtet, kuju jääb ju samaks, uueks ta enam ei muutu. Ka ei ole remontkomplekti hind teab mis kõrge, et selliselt toimida. Ja veel, kui juba on sadula lammutamine, võetakse ju kolb välja. Enamjaolt on tolmukott juba veninud ja oleks mõtekas vahetada, milleks siis veel tihendi ringipööramisega tegeleda? 
Muidugi üks, millel mäletan tolmukatte korduva eemaldamise võimalust, oli MB 123 seeria. Temal oli serv metalliga toestatud. Lisaks veel mõned traatrõngaga mudelid.
Vasta
#38

Nõus,kui on pood naabruses ja letist asi võtta,kui aga pead 2 nädalat ootama ja 150km maha sõitma keeran mina igal juhul tihendi teistpidi Big Grin .Olen isegi tolmukatet teibiga paiganud,et saaks jälle liikuma(igal pool pole tasuta transporti või üldse ühistransporti).Ma käin nädalas korra poes mitte igat leivaviilukat eraldi ostmas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne