Teema on suletud

Kuidas ma endale Mercedes`st heinaniidukit ehitasin ja mis sellest saanud on:)
#81

Mina paneks sobiva ülekande arvuga reduktori mida annab sisse /välja lülitada. (ei tea saadavust ega hinda). Lülitamine puhtalt ohutuse pärast, kui põkaga ringi sõidad siis ei pea ju terad ringlema igakord,rihmseibid paneks aga reduktori otsa. Reduktoriga saad ka terade pöörlemist reguleerida ja ei pea mootori pöördeid ülesse ajama. Reduktor peaks ka ühtlasi esimese tagasilöögi vastu võtma,mis varem või hiljem tuleb Big Grin . Need on aga minu unise pea mõtted, võimalik et on paremaid lahendusi.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
#82

laagripukile tuleb kinnitus lisatala peale. ventilaatorit on vaja ettepoole viia, samuti radiaatorit mis on koos ventilaatori kojaga.



   
#83

Väntvõlli säästmise joonis? avab ilmselt viimaste pooloinaste silmad nõuannete vajalikkuse kohta Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#84

Ehk sobiks kogu see värk sinna:
Jaan Tatika ideed Wink
#85

Ei sobi, seal enamus geniaalseid asju mis nats lappama läind, siin puhas jama.

PS müts maha adminnide ees, kes lasknud teemal areneda. Vahest võib.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#86

Diagnoos: - on jah ravimatu haigus- tehninilne taip, nagu enesekriitikagi, on 0- null. Ma tõmbaks sinupuhul paralleeli nende õnnetutega, kes "Eesti otsib superstaari" sarja trügivad, omamata vähimatki lauluhäält ja viisipidamist, olles ise aga kindlad, et nad on "superstaarid". Läbikukkudes on nad solvunud ja tigedad žürii peale ja tunnevad, et neile on kohutavalt liiga tehtud ja nende väärtust ei ole ära tunnetatud, seejuures hetkekski mõtlemata sellele, et äkki nad tõepoolest ei väärinud enamat.

Lgp comoon, igal inimesel on kindlasti mingi asja peale andi, millepeale tal tasub aega ja energiat kulutada. Sinu puhul see tehnika kohe kindlasti ei ole. Sinu jaoks on mõistmatud asjad, millest arusaamiseks ei ole kasu ei haridusest, praktikast ega nõuannetest. Abi saaks olla ainult loogikast, kujutlusvõimest ja tajust- anna andeks, aga sinul need puuduvad- vähemalt tehnika suhtes. Ma olen üldiselt üsna kindel, et minu jutt ei tekita sinus mingeid muid emotsioone peale pahameele ja ei pane sind sekundikski kahtlema oma tehnilises geniaalsuses, aga keegi ometi peab ju sulle seda ütlema. Tee teene eelkõige iseendale ja tegele selleasemel, et ennast väntvõlli säästvate  joonistuste sarnaste leituistega naeruvääristada, millegi muuga. Sul on andekalt ropp suuvärk - tee räppi, saad kindlasti kuulsaks ja teenid piisavalt, et omale niiduk koos traktoriga osta. Ja kui sa oled need asjad omale lõpuks saanud, siis ära hakka neid millekski muuks ümber ehitama....- näiteks Mercuks... Seniks aga võta luisk ja vikat- saad ihusse rammu ja pea ka klaariks, ja samuti hoiad kokku aega ja raha. Ja mis põhiline- töö saab tehtud Smile .

Edu sulle! 
#87

LeiutajatekülaSmile

aeg-ajalt võib üht vana must-valge värvikattega KAVZ-i teedel liikumas nähaSmile

K.G.B.- Keel Gergelt Behme
#88

Milles see Tift nüüd jälle süüdi on!? Kutsusin ainult üles mõistlikule arutelule mõlemaid pooli, teemaalgatajat ja..teisi ka Smile !
 Siin saab ühe asjaliku nõu ka anda - vahest on comoonile abiks. Sinna väntvõlli otsa ürita mahutada üks rihmaseib 2-he soonega ja B-profiil või veel suurem, kui mahub.
 Suurem profiil annab teatud eelise - võimalus üle kanda suuremat jõudu, minimaliseerib korrektse pingutuse juures (läbipaine umbes 8 - 10 mm) läbilibisemise ja võimalik külgsurve väntvõllile väheneb miinimumini. 
 Rihmaseibide suurused pead leidma (vahest ligikaudse arvutuse teel). Teada on mootori kasulikud pöörded (mitte max pöörded, eks ju) ütleme 2500-3000 rpm. Sa ei taha ju heinamaad "hööveldada" masinaga, mille mootor meeletult möirgab. Teadma pead sa siis rootori pöörlemiskiirust. Seal vahepeal on vahest veel mingi nurkreduktor, kui see on 1:1 ülekanne, siis hea, aga vahel on ka kiirendav. No vot, kui sul on need andmed olemas, siis saad leida rihmaseibide suuruse.
Murutraktoritel, muuseas, on väntvõlli otsas mootorile ligemal rihmaseib tagasilla ülekande jaoks, mootorist umbes 10 cm allpool rihmaseib niiduorgani kiilrihma jaoks.
 Ma ei tea, et seal oleks vaja muret tunda külgsurve mõju pärast väntvõllile.


#89

Kahesoonelisest rihmaseibist üks kiilrihm ühele poole, teine teisele poole viia, ei pea mingit vändaotsa toetusprojekti teostama, lendteradega niiduorganid kummalgi pool traktorit all külgedel. Saab külje peal pikivõllidele lülitusmuhvid või -sidurid ehitada tööorganite lülitamiseks. Nurkülekanded viivad võllide tagaotsast jõu alla.
Vabandan kui teemat reostan.

"Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega" /Iid-Tõstamaa/
#90

(02-05-2015, 01:46 AM)Marko Kirjutas:  Väntvõlli säästmise joonis? avab ilmselt viimaste pooloinaste silmad nõuannete vajalikkuse kohta Big Grin

Tundub, et ei ava.
#91

Walter sai küll pihta, vaata kui kena vabandus teemast mööda rääkimise kohta!
Big GrinBig GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#92

(02-05-2015, 20:07 PM)Marko Kirjutas:  Walter sai küll pihta, vaata kui kena vabandus teemast mööda rääkimise kohta!
Big GrinBig GrinBig Grin

Mul on selgelt meeles lugu, kui miskisele masinale tammepuust kolvid sisse treiti.....  Cool  .


#93

Ahh camoon noh sa kuulad neid tolvaneid, ei jaga nad sellistest peenematest värkidest ei ööd ega mütsi.  Rääkisid et esiteks on vaja seda inseneri tippsaavutust vähe aeglasemaks saada, kui viiest pihustit neli maha keerad siis käibki mootor 4/5 aeglasemalt ja see on juba täiesti niidetav kiirus tegelikult, kui ikka jääb paljuks siis tuleks kardaani poltidest 3tk lahti keerata nii et kardaan jääb keerlema ümber selle viimase poldi, see vähendab samuti märgatavalt kiirust.
Esisilla vedrustus on lihtne, siinkohal tuleks lisada sellele samale sillale võimalikult pika käiguga vedrud, neid eriti pika käiguga vedrusid leiab täitsa tasuta näiteks majade ees või parkidest, eks kusagilt tuleks paar tükki igaks juhuks ära koju venitada.  
[Pilt: Vedru1-650x650.jpg]
Mootori poolepealt pole täiustada suurt miskit, eks korralik summuti ots veel ideaalist puudu, neid saab väikse raha eest igast vähegi enesest lugupidavast auto varuosade poest

[Pilt: auspuffblende_endrohr_fkpr0110007.jpg]


Niidukile tasuks jõud võtta mootori keti pealt kui vähegi viitsimist on, ei libise läbi ega midagi. Lihtsalt otsa kaane sisse tuleb kaks ava lõigata ja kett küljepeale pikemaks venitada, sealt juba dela tehniki kuidas jõud niidukini edasi kanda.  




Täna hammustasin ka läbi millest tuleneb seltsimees Comoon'i kasutajanimi, mees meil nii kuulust et tema suuvärgist isegi laul tehtud, isegi Sulev Nõmmik ütles kord et kui sind laulu sisse on pandud siis sealt enam välja ei saa... 

 Keerakem siis volüümi juurde ja viigem end Camooni lainele.... 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#94

moderaator on maakatega mestis, kindlasti on ise ka maakas, kuidas ta muidu kontrolli kehtestas postituste üle ja minu postitusi enam eetrisse ei lase, küll aga laseb eetrisse pargipingi vedrusid soovitavad kommentaarid, tõmba endale vesi peale moderaator, mul pole vaja siin käia, pista see foorum endale perse.
#95

(02-05-2015, 23:17 PM)comoon Kirjutas:   mul pole vaja siin käia, pista see foorum endale perse.

Lõpuks ometi, selle peale võtame ikka üks naps, vahest ka kaks.... harva ka kolm... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
#96

(02-05-2015, 23:17 PM)comoon Kirjutas:  moderaator on maakatega mestis, kindlasti on ise ka maakas, kuidas ta muidu kontrolli kehtestas postituste üle ja minu postitusi enam eetrisse ei lase, küll aga laseb eetrisse pargipingi vedrusid soovitavad kommentaarid, tõmba enale vesi peale moderaator, mul pole vaja siin käia, pista see foorum endale perse.

Aga kus sa seda heina niitma hakkad, kui sa ise maakas ei ole?
#97

Kas mäletate kreisiraadiost lugu sellest kuidas jahimehel oli kuueraudne püss?
Kas tead mitu täppi on lepatriinul?
Kas tead mis masin on springer?


Tekkis juba kindlasti küsimus kuidas see kõik muruniitmisega seotud on.
ega´s vist olegi.........

Kui niidukit tahad siis euroopa on kasutatud masinaid täis.
Igas olukorras, igas vanuses ja igas hinnaklassis.
Kuigi kevad on niiduki ostuks kõige kehvem aeg.

Mõned näited:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&...r&_sacat=0
saksa keeles murutraktor on RASENTRAKTOR, kasuta seda sõna otsingus.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R...r&_sacat=0

inglise keeles LAWN TRACTOR

http://www.tradera.com/search?q=tr%C3%A4...tegoryId=0

Rootsi keeles trädgårdstraktor, soomalsed ütlevad ruohonleikkuri
jne. jne. jne.
Oksjonikeskondi üle euroopa on mitmeid sadu. Kes oskab otsida see ka leiab mida tahab.
Kui tahad muru niita siis parem tee omale selgeks milline niiduk millal toodeti, mis hea, mis halb, milline tootja kui vanadele masinatele veel varuosi toodab ja mis hinnaga jne.
Kui teadmised on olemas siis saad osta oma muruniidukite maailma "mersu" võibolla päris soodsalt ja päris mersu võib teedele tagasi minna, kui tegu pole just G-klassigaWink
Vanad eestlased ütlesid ikka et loll pea on käte ja jalgade nuhtlus.
Aga muidu soovin jõuduSmile
#98

Aga mina ei saa aru miks linnakale ültse niiduk?
#99

(02-05-2015, 23:17 PM)comoon Kirjutas:  moderaator on maakatega mestis, kindlasti on ise ka maakas, kuidas ta muidu kontrolli kehtestas postituste üle ja minu postitusi enam eetrisse ei lase, küll aga laseb eetrisse pargipingi vedrusid soovitavad kommentaarid, tõmba enale vesi peale moderaator, mul pole vaja siin käia, pista see foorum endale perse.

Tead siin Eestis mõnd suurlinna?
Tallinn väääää?
Auuuuuu
Tule tikutopsist välja!
Ma olen suuremaid külasid näinud.

(02-05-2015, 23:35 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Aga mina ei saa aru miks linnakale ültse niiduk?

Poosetamiseks, ikka poosetamiseks. Linnakad ju muud ei teegi.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne