12-05-2015, 13:21 PM
Maal üks T-25 mida esivanemad põlluharimiseks kasutavad ning kes seda kasutanud on, siis teab, et rool ei käi just kergelt ning kivi otsa sõites võib näpud tagurpidi keerata.
Mõtlesin, et võiks sinna suve jooksul hüdrorooli peale nikerdada. Mõningane eelnev kogemus antud vallas on olemas. Nimelt talvel sai ühele NSVL aegsele teerullile millel algselt oli roolikeeramine läbi tigureduktori roolile dosaator ning hüdrosilinder peale pandud (koos siis pumba ja paagiga). Toimetab väga viisakalt.
Vaadates netis olevaid videosid on T-25 alati eraldi hüdropump pandud mida veab eraldi rihm.
https://www.youtube.com/watch?v=rSxuhb1ZAH0
Kui minna seda teed, siis kust oleks võimalik saada rihmaratas millel on soon kahe rihma jaoks?
Originaalis on ühe soonega millelt veetakse genekat ning venti.
Teine "mõte" on toita kõike olemasoleva pumba pealt (siit foorumist lugedes on sellist varianti pakutud), kuid kas see ka praktikas toimib?
Õli tuleks paagist hüdropumpa, sealt edasi jagajasse ning jagaja tagasivoolu pealt dosaatorisse (sealt rooli silindrisse ning dosaatori tagasivooolult õlipaaki). Teoorias võiks nagu toimida, kuid kuidas on praktikas? Mis rõhu pealt dosaator toimib, oletame, et näiteks ~50bar. Kui ma nüüd rooli keeramisega samal ajal tahan midagi tõsta, siis kui pump annab 150atm ning tagasivoolus on peale jagajat 50bar surve, siis jääb tõstesilindritele 150-50=100atm. Ning kui ma midagi tõsta tahan mida pump antud mootori pöörete juures teha ei jaksa, siis ei jõua dosaatorisse üldse midagi ning rool ei liigu kuskile.
Teine asi on see ,et kas jagaja tagasivoolus tohib olla üle 100atm surve? Dosaatori töötamise ajal see nii oleks (kohati). Küsin sellepärast, et ühe danfossi dosaatori datasheeti vaadates jäi silma, et tagasivoolule oli lubatud väga väike surve, kas see võiks kuidagimoodi kehtida ka tavalise jagaja kohta?
Ning tagatipuks ei suuda ma kuskilt leida enam lao kahveltõstuki rooli koos roolisambaga. Tõstukitel on hea pisike munaga rool. Oskab keegi öelda kust selliseid asju mõistliku hinnaga võiks leida?
Mõtlesin, et võiks sinna suve jooksul hüdrorooli peale nikerdada. Mõningane eelnev kogemus antud vallas on olemas. Nimelt talvel sai ühele NSVL aegsele teerullile millel algselt oli roolikeeramine läbi tigureduktori roolile dosaator ning hüdrosilinder peale pandud (koos siis pumba ja paagiga). Toimetab väga viisakalt.
Vaadates netis olevaid videosid on T-25 alati eraldi hüdropump pandud mida veab eraldi rihm.
https://www.youtube.com/watch?v=rSxuhb1ZAH0
Kui minna seda teed, siis kust oleks võimalik saada rihmaratas millel on soon kahe rihma jaoks?
Originaalis on ühe soonega millelt veetakse genekat ning venti.
Teine "mõte" on toita kõike olemasoleva pumba pealt (siit foorumist lugedes on sellist varianti pakutud), kuid kas see ka praktikas toimib?
Õli tuleks paagist hüdropumpa, sealt edasi jagajasse ning jagaja tagasivoolu pealt dosaatorisse (sealt rooli silindrisse ning dosaatori tagasivooolult õlipaaki). Teoorias võiks nagu toimida, kuid kuidas on praktikas? Mis rõhu pealt dosaator toimib, oletame, et näiteks ~50bar. Kui ma nüüd rooli keeramisega samal ajal tahan midagi tõsta, siis kui pump annab 150atm ning tagasivoolus on peale jagajat 50bar surve, siis jääb tõstesilindritele 150-50=100atm. Ning kui ma midagi tõsta tahan mida pump antud mootori pöörete juures teha ei jaksa, siis ei jõua dosaatorisse üldse midagi ning rool ei liigu kuskile.
Teine asi on see ,et kas jagaja tagasivoolus tohib olla üle 100atm surve? Dosaatori töötamise ajal see nii oleks (kohati). Küsin sellepärast, et ühe danfossi dosaatori datasheeti vaadates jäi silma, et tagasivoolule oli lubatud väga väike surve, kas see võiks kuidagimoodi kehtida ka tavalise jagaja kohta?
Ning tagatipuks ei suuda ma kuskilt leida enam lao kahveltõstuki rooli koos roolisambaga. Tõstukitel on hea pisike munaga rool. Oskab keegi öelda kust selliseid asju mõistliku hinnaga võiks leida?