16-05-2015, 10:21 AM
Õhkpadjad on mul matkaautol lisavedrutuseks,aga uute hind on veidi krõbe .Ikaruse padjast tehtud kuldnokapuur on kasutusel 30+aastat nii,et linnudki kiidavad seda lahendust.
(16-05-2015, 10:08 AM)aavu Kirjutas: Spiraal ei hoia kõrgust (vajub koormamisel), õhkpadi säilitab kõrguse ja on hädaolukorras (üle kännu ronimisel) muudetava kõrgusega, et mitte lõhkuda mõnd kere madalat detaili.
(17-05-2015, 18:07 PM)PlyVal64 Kirjutas: Mina olen säilitanud siiani Sitika esimest tagasilda, mida polnud enam mõtet auto jaoks remontida, sest tuliuus oli sel hetkel üliodavalt saada. Aga kuna autoke hakkab ka otsa lõppema, siis äkki võtan sealt alt vähekasutatu koos rummudega. Ehk ma olen muutunud täielikuks nn. kompakttagasilla fänniks, sest tegu on geniaalse vidinaga! Kliirens vajadusel julm (kui suure ratta alla paned!) aga kasti/veesõiduki põhi ise jääb madalale, kaalu vähe, haagise raami alla kinnitamine kukepea ning tala ise ongi enamus vajalikust tugevusest jne. Lisada vaid pikitalad/tiisel. Kui tahad julmalt koormata, siis saab õõtsadele alati Mini-moodi kummipallid lisaks panna. Mis aga olulisim: tegu on tüki rauaga mitte nende osavjunnide-laadsete plekk-käkerdistega.
See on tükk valatud/sepistatud rauda, mitte ei ole see haagiste kummi"torsioon" plekitükikestega:
Aga hetkel tarbin sellist omavalmistatud 2-tonnise kvaliteetsillaga isendiit, mille eest Respo küsiks üle 4K euri??? Reg.mass sobivalt 1300 kg aga varu on tugevuses kõvasti
(17-05-2015, 09:34 AM)ahtos Kirjutas: Tee siis sierra sillast saad nii kliirensit kui ka vedu .
(19-05-2015, 22:16 PM)zurik Kirjutas: plyval64 kas viitsiksid natuke oma valgest iludusest pikemalt pajatada.?
(20-05-2015, 10:13 AM)PlyVal64 Kirjutas:(19-05-2015, 22:16 PM)zurik Kirjutas: plyval64 kas viitsiksid natuke oma valgest iludusest pikemalt pajatada.?
Muud oskagi öelda, kui et korralikest Knotti juppidest DIY furgoon põrkepallisillal (tühjana ikkagi päris tüütu sabas tarida), Tartus tehti kuut jne, sest Respo analoog on ikka arutu hinnaga. Raam on aga respodest tugevam.
...
(20-05-2015, 15:59 PM)ahtos Kirjutas: Kui korralik amort all ei põrka ta midagi nii hullult.