Postitused: 210
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
1
Pistaks siia teemasse veel ühe haru. Nimelt seisab mul aia ääres Skif millest tahaks maale teise haagise teha millega murutraktorit ja mõnda muud tööriista kahe majapidamise vahel liigutada.
Esmalt kohe küsimus, et kas keegi on nende rollerirataste asemel ka midagi muud sinna alla pookinud?
Postitused: 1,297
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
22-05-2015, 02:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2015, 02:57 AM ja muutjaks oli
Mahno.)
Muide, täna nägin narva maanteel ära ka selle, kuidas rauakoormaga kerghaagis kaaludele tee ääres pandi. Pole see ülekoormaga sõit ka tänapäeval enam 100% riskivaba.
Postitused: 1,348
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
kas keegi on paigaldanud oma haagisele LED tuled? Kust hankisid ja mis maksid?
Respos on müüa, aga hind on karm. 2x40eur.
Harilike ei jõua enam osta. Uued kestavad 2 talve, siis on sisu nii mäda, et tuleb jälle uued panna.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Mina enda haagisele ostsin Respost kuna tahtsin saada polt-on lahendust,aga viimastel päevadel on tekkinud mure, et uuemad autod ei tunnista led tulesid ja tekivad mingid anomaaliad. Led tuledega on meie maal suhteliselt halvasti Tööriista market küsis näiteks mingi versiooni eest 70 euri tk
. Väiksemaid tulesid võib ka odavamalt saada.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
kas see et O1 ei lähe autorongi koosseisu on kuskil rahvusvahelistes paragraafides kirjas või ainult eesti siseselt? nt saksa autosaadetest on läbi käinud et kui üle 7.5m pikk siis kehtivad mingid veoauto reeglid. ka on mingi piir 500kg millele ei rakendu vist kiiruspiirang. Aga need kõik on sellised kiirusega seotud piirangud mida ei ole raske reisil jälgida aga kui lubade pealt on täht puudu välisriigis siis on pahasti.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Põdras näiteks on mistahes haagisega 80 piirang. Ehk siis seal on ka O1-ga autorongi reeglid.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
25-05-2015, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2015, 14:04 PM ja muutjaks oli
pvr.)
Huvitav, endal tavalised respo tuled taga, kuus aastat pole midagi häda. See talv kogunes kilomeetreid 4000 kandis + need mille "töökaaslased" tegid (neid ei oska keegi lugeda). Ühesõnaga minu arust tagatuled on viimased asjad mida vaja näppida haagise elektris, esimesed gabariidid ja pistik on see mis minul põhi retsi endale saab. Mis üldse LED tule eelised võiksid olla? Talub paremini põrutust?
Enda loogikast arvaks, et talvel on LED tuledega haagise tagaots kinni kititud kui kurat, tavalised hõõgpirnid vähemalt mingi keltsa suudab ära sulatada.
Respo LED maksab 39 eur, ja tavaline 14 siis nelja ja poole aastaga peaks ju tasa teenima kui maks 2 aastat peavad tavalised vastu, seega polegi nii kallis.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
(25-05-2015, 22:30 PM)pvr Kirjutas: Mis üldse LED tule eelised võiksid olla? Talub paremini põrutust?
Minu vajadus oli see et kasutan haagist nii Nissan Patroli järel mis on 24 volti ja tava autode järgi mis on 12 volti niisiis jääb igasugune pirnide vahetamine ära
. Talvel ei ole tulesid kasutanud aga eks annan teada, kas on asjalikud või kirun neid maapõhja.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
rohelise konna tuled näikse ka igavesed olevat.
a pistik, raibert, ei taha aastatki peavaluta toimetada.
tõmmavad nii pesal kui juhtmel keik pistiku klemmid roheliseks ja lõpetavad voolu läbi laskmise.
põle ühtegi head lahendust leid, kuda neid klemme lihtsa vaevaga puhastada.
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Mina pihustan sinna HHS LUBET ja sellga küll pole probleemi,seda lasen ka pirnipesadele ohtralt,kuna saba käib vees pidevalt.Korpustesse augud ka puuritud,et vesi välja tuleks.