Postitused: 420
	Teemad: 4
	Liitus: Dec 2011
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Tehke rumalale ka selgeks kuidas väljapressiv määre tihendi ära rikub?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 87
	Teemad: 0
	Liitus: Aug 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Huvitab veel kaitseklapi olemasolu. Kes risti vahetanud on, see teab, et paigaldades ei tohi olla rist määritud. On juhuseid, kus `spetsialist` on paigaldanud risti kopsikuid haamriga, ristis määre sees. Viimase kopsiku paikka tagumisel võib lüüa kopsikul otsa lihtsalt hüdrosurve mõjul minema.
Kus nüüd see kaitseklapp on?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,197
	Teemad: 24
	Liitus: Aug 2011
	
Maine: 
28
	 
	
	
		 (18-05-2015, 18:46 PM)Daff Kirjutas:   (18-05-2015, 17:45 PM)Wiki432 Kirjutas:  Lõik raamatu tabelist:
При техническом обслуживании № 2 (проводится каждые 240 моточасов работы)
Крестовины карданов  Всесезонное трансмиссионное масло или автол  Смажьте рычажно-плунжерным шприцом с помощью специального наконечника (рис. 10) до появления смазки из контрольного клапа
Aga mis raamatuga tegu on kus sellist tarkust jagatakse. Ehk on tegu mingi eritehnikaga
Vabandan, et sai pikk tsitaat, aga mitu posti hiljem oleks muidu raskesti mõistetav.
Tegu on traktori T40 raamatuga. Mul on neid elektroonilises vormis mitu tükki, ei mäleta peast, millisest võtsin ja hetkel ei saa kontrollida ka. Võib-olla lähiajal saaks vaadata, kui tarvis.
	
 
	
	
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 471
	Teemad: 16
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		On keegi selle esisilla risti lahti võtnud ja mingit tihendit seal näinud? Kui seal on iga kausi  juures tihend , siis peab hea tihend olema, kui ei jõua pritsiga määret tihendi vahelt välja pressida.  
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 568
	Teemad: 8
	Liitus: Nov 2004
	
Maine: 
4
	 
	
		
		
		
		19-05-2015, 23:05 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2015, 23:06 PM ja muutjaks oli 
Laurts.)
 
	
		Tihend ei takista määrimist pigem on kanalites määre ära kuivanud, paremal juhul aitab ainult nipli vahetus ja nagu Pen.skar´gi soovitas puuriga kuivanud kraam välja puurida niipalju kui saab. 
Üldiselt kardaaniristi ipuhastamiseks-määrimiseks kka tervelt kätte ei saa, tavaliselt vahetuse käigus pressimisel tulevad ikka kaussidel põhjad alt ära
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 471
	Teemad: 16
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Siis pole selle ristiga midagi tarka teha ,kui et las töötab. Proovin puhastada ja mingit vedelamat kraami sisse suruda. Vb pikema aja jooksul pressib selle määrde sealt välja.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,374
	Teemad: 9
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
13
	 
	
	
		Ise olen mitmeid kardaane ladti võtnud ja muidugi uued kausid asemele pannud, kuid vanadel pole siiani ükski põhi alt tulnud, kas see mingi T-40 risti eripära?
Kõige lihtsam minu arust on risti kausse välja pressida kruustangide vahel, tunnetad ise oma käega kas kauss tuleb või ei. Kausi vastas peab olema enamvähem täpne padrun või midagi mis toetab kausi servadele mitte keskele.. 
Põhi viga mis kokku pannes juhtub on see, et mõni nõel sees kukub risti ja siis pressitakse jõuga kokku, mina olen kaussi parasjagu kleepuvat määret näpuga sisse tõmmanud, see hoiab hästi nõelad paigas. Kui kardate, et pressib kausi puruks, siis keerake nippel eest sealt tuleb üleliigne määre välja
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 471
	Teemad: 16
	Liitus: Jan 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mul on ristid traktori küljes. Lahti võtta on omajagu tööd. Proovin õli vaikselt suruda ja soojendada risti. Solidool  peaks minema vedelaks vb voolab välja. 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 202
	Teemad: 154
	Liitus: Nov 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		kiire! Kui palju on t40 mass ja palju saaks selle eest vanametalli kokkuostus eurikuid? asjaga suht kiire! NB!!! pole plaanis vanametalli viia, vaid sisuliselt päästa!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
	
		300 euri saab vanametallist kui hästi läheb, kui alla 400 kätte saad siis minumeelest igati pro... 
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
		
		
		
		30-07-2015, 20:20 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2015, 20:20 PM ja muutjaks oli 
mlsluik.)
 
	
		Mis Sul seal siis lekib?   Torude flantsi vahel on suvalised O rõngad ning otsa kaanele saab teha paremast materjalist uue tihendi.  Veidi peenemat näputööd ja jälle korras.  Kui võlli vahelt lekib siis otse mootorisse, sellepärast kasutataksegi enamjaolt Nš pumbade puhul hüdros sama õli mis mootoris... 
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 740
	Teemad: 11
	Liitus: Feb 2007
	
Maine: 
11
	 
	
		
		
		
		31-07-2015, 20:35 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2015, 20:36 PM ja muutjaks oli 
tcumen.)
 
	
		 Aga kui lekib see pasunakujuline liitmik seal hüdropumba peal oleva survetoru, mis jagajasse õli transpordib, mutri all?
On miskit toimivat praktikat, kuidas selline liitmik uuesti tihedaks saada?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 137
	Teemad: 8
	Liitus: Apr 2013
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mu pumbal lekib otsakaane ja korpuse vahelt. Kas tavalisest tihendi materjalist saab seda teha?
Veiko
	
	
	
MTJ.EE
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,320
	Teemad: 74
	Liitus: Oct 2011
	
Maine: 
134
	 
	
	
		Vähegi korralikumast materjalist saab tihendi teha kuid enne kokku panemist vaata et pinnad oleks siledad ehk poleks poltidega kaant kõveraks keeratud. Tavaliselt lekkima hakates proovitakse veel viimast peale pingutada, kuid sellega tõmmatakse hoopis nurgad kumeraks, kergelt suure käia peal saab kiirelt sirgu kui vajadus peaks olema.
	
	
	
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB