Kuldses börsis müüdi MTZ 5 nime all sellist isendit

. Tegemist siiski MTZ 2-ga, millele hiljem paigaldatud MTZ 5 kabiin. Seda kinnitab ka 1991 aastal välja antus tehniline pass. Olevat olnud alul Mõniste MTJ oma, hiljem Taheva Lastesanatooriumi ( või midagi sarnast) omanduses. Pärast seda liikunud erakätesse ja nüüdseks siis minu valduses.
Aegade jooksul tehtud ümberehitusi:
mootor D 36 asendatud D 48 L ga,
kellad hilisemalt mudelilt,
monoplokk rippsüsteemi asemel JuMZ-i rippsüsteem (mittekomplektne),
originaal esisilla tala külge aretatud hilisema mudeli rooliõlak ja roollivardad,
16 tollised esirattad asendatud 20 tollistega,
11x38 tagavelgede asemel hilisemad laiad veljed.
Kabiin (va presendid) hästi säilinud. Kahjuks peamootor jällegi kinni. Müüja väitis, et sügisel oli ringi käinud; võib olla pidas silmas käivitusmootorit. See nagu needus kõigi kateldega, mis minu vaatevälja satuvad. Ploki paremal küljel lapp allosas ja vasakul plokikaane küljel ka lapp. Käigukastis kah mingi kala (esimene ja tagurpidi käik ei lähe sisse). Käivitusmootori bensiinipaak jääd täis ja lõhki.
Veel pilte
Masin, millest käesolev teema alguse sai. ootab kevadet. Puudub vaba ruum, milles sügisel-talvel toimetada. Seniks täiendan finantse ja hoian kätt pulsil, kui kusagil midagi vajalikku silmapiiril.
Kui kellelgi midagi pakkuda, võtke ühendust.