Postitused: 6,957
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Lekkepeataja kasutamisel peaks vähemalt salongiradiaatori ringlusest välja võtma.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,189
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Minu hääl läheks lekkepeatajale siis, kui tal oleks sellised "intelligentsed" molekulid, nagu OMO pesupulbril. Seni aga ummistavad nad kõike, kus on väike ava. Kaasaarvatud radiaatori torud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(30-06-2015, 18:27 PM)aigark Kirjutas: (30-06-2015, 15:26 PM)ahtos Kirjutas: (30-06-2015, 13:51 PM)Marko Kirjutas: Lekkepeataja kasutamisel peaks vähemalt salongiradiaatori ringlusest välja võtma.
Miks?Mul just see jooksiski nii,et kõrvaistuja jalgeall oli loik panin aine sisse ja hakkasin uut radikat otsima,aga aine toimis ja uus radikas praegugi riiulis.
Talvel hea jahe sõita,soolakalts peos saab sooja........
KleenFlo lekkepeataja(püssirohu laadne puru jahipüssi padruni moodi kestas) igatahes Audi 80nel salongiradikat umbe pole ajanud u kolme aasta jooksul. Ajutiselt sai pandud kuna oli tosooli lõhna autos tunda, kui lähebki salongiradikas umbe siis vähemalt ei pea tosooli vines ringi sõitma.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,067
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Soojuse vähesust talvel küll ei kurda ja ka plokisoojendus töötab läbisõit ainega tihendatud radikaga 350000 umbes.Korra olen ühest kliendi autost küll süldilaadset jahutusvedelikku välja pesnud,aga selle firma toodangut olen teistelegi soovitanud ja kõik kes kasutanud on rahul.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ammustel aegadel sai zillide ja gazoonide radikatesse ohtralt sinepipulbrit aetud.
ei märganud küll, et salongi tulev sooja hulk oleks vähenenud. ühtmoodi olematu oli see soe igal juhul kui õues ikka nelikümmend ja rohkem külma oli.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kurat loe ja loe ja mitte essugi ei saa aru. Kust sa tead, et vesi karterisse tilgub? Kas lased peale sõitu õlipannist vee välja või? Suur kogus vett karteris peaks õlist tegema ühtlase emulsiooni.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 4,463
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Kui õli on puhas, jääb üle leke jahutussüsteemist. Mõne lõdviku vahelt, radika torust, mis teiste taga nähtamatu, veepumbatihendist (kusjuures võib sõltuda pumba asendist seismise ajal), plokikaane tihendist. See viimane on salakaval, algul ajab radika- või paisupaagi korgist tasapisi heitgaaside surve tõttu, hiljem koguneb silindrisse seisu ajal selline kogus, et käivitamisel lööb puruks plokikaane tihendi või kõveraks kepsu. Olenevalt aku-starteri võimsusest ei pruugi üle survetakti lüüagi. Sai vist enam-vähem kõik. Targemad võivad lisada veel võimalusi. Siit arvuti tagant igatahes ei näe ühtki viga ega leket oma silmaga.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Selline probleem, et vahekastis kiirema-aeglasema kiiruse komplekt koliseb. Juba kõike 3x lahti ja kokku lapatud ja viga just seal. Vahemuhv, mis mõlemale poole lülitades haakub, on uus. Samuti on uued ka mõlemad hammasrattad millega veomuhv haakub ja kõik laagrid. Kui tühikäigu pöördeid alandada, hakkab jube kolin nendes hambumistes. Normaalse tühikäigu juures samuti kolgib. Kui vahemuhv sättida keskele, sidurivõlli ehk neutraali peale on kõik vaikne. All on teatavasti üks kaksikhammasratas millega mõlemad ülemised hambuvad. Hambumine pole 100% vaid kui ülemisi hammasrattaid liigutada, siis on mõlemal alumisega lõtk sees. Kas peabki olema või peaks siiski päris lõtkuvaba olema? Alumine on siiani vahetamata. Samas on kulunud ka sidurivõlli nuut ja annab omajagu sidurikettas lõtkuda. Kas võib olla, et need kõik lõtkud kokku võttes lihtsalt avaldubki ühes kohas?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(05-07-2015, 09:01 AM)v6sa Kirjutas: .............. Oma hübriidrussil on seetõttu JSV pidevalt sees (ja võllisabal kate peal!).
Olen ammu tahtnud küsida ja nüüd avanes võimalus. Mida tähendab isand V6sa väljend "hübriidruss". Ehk peaks enda utiili ka ümber nimetama, kuna seal küljes leidub juppe läbi erinevate mudelite 50 aasta ulatuses.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,271
Teemad: 19
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
ja ma tahaks teada, mis on JSV? Tean JVV (jõu võtu võll, vene keeli nimetati kooli ajal BOM -val otbora moschnosti)
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Seda ma kahtlustasin, et tegu on MTZ grupi logo kandvatest detailidest koostatud masinaga.
Sama siin, ainult selle vahega, et ma ei saa isegi mootori marki täpselt öelda. Vänt-, nukkvõll ja hooratas vana 50, kolvigrupp 240, KSP vana 240 pealt pärit..
Aquila captas non muscas.