Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
jah, kurb, aga ksf! aigark on lisaks lastetoa puudumisele ka vähemasti harimatu või suisa pisut juhm.
hakatuseks tahaks nüüd näha, et kodanik korralikult vabandaks toomase ja meelise ees.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
AITAB! lõpetage ära. olge sõbrad edasi, pole pori vaja loopida, kuhu see viib. Mitte kusagile. Ja leidsin lahenduse oma asjale.... lükkan separaatori lisaks vahele ehk juba mida eelnevalt soovitatud. Ühesõnaga plaan järgmine, küte lasta läbi topelt filtrite. Järgmine teisipäev saab siis ehk häält T16m esitluses kuulda.
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
no ma vaatasin manomeetri pealt et tühituuril kukub peaaegu nulli osuti aga muidu on 3-4 vahel. Üllatusi tuli ka. Esimese silindri vahelt viskab suitsu, eks plokikaanetihend on saba andnud, pingutan mõnipäev ivake ehk aitab. Kui ei siis uus tihend vaja osta. Siis tagasivoolu torul mõra sees. See on juba köömes.
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Siis tuleb vaadata mis karul kõhus on! Kas just homme jõuab teha aga plaani sai võetud. ilmaennustus lubas kuuma ja kuiva saan siis ruttu oma küttepuud soo pealt kätte ehk. Eks annan teada!
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Proovi kõigepealt peale pingutada, ehk tõmbab kinni.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Täna just mõtlesin et pühendan terve päeva 16 peale aga Murphy seadus tuli vahele. umbes et rõõmusta homme on veel hullem ja nii ka läks. Tuli 100 muud asja ette. Vähemalt oleks äravahetanud esirehvid ja seda silindri asja uurinud. Hakkasin mõtlema et äkki on hoopis väljalaske kolle tihend otsad andnud. no polnud aega uurida. See nädal pole aega teha. kui ehk laupäeval. Loll küsimus aga kuidas saan teada kui paks on siduri ketas? Sidur võtab hästi alt Keeraks varrast veits peale aga ei tihka huupi jantida.
Veel pole maha löödud
Postitused: 10,567
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
05-07-2015, 15:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2015, 15:49 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Difriblokki asendab edukalt külgpidur, millega kaapivat ratast püüda. Tundega!
Veel üks tähelepanek: kasti tagaserva alla prussi panekul langeb esiserv. Praegu on Sul kast tahapoole kaldu ja esiserv tarbetult kõrgel. Pikal ja tugeval mehel pole muret, kuid minusugune jupats peab nuputama, et koorem asjatult ähkimata peale saada.
Prussist paremad on muidugi originaaltoed. Need ei lase kastil ebatasasustel kõikudes raamilt ära lahkuda.
Veel parem on neist originaalkinnitustest loobumine ja kast laskmine vastu raami. Langeb 7 cm, mis näituseks 170 cm mehele on suur vahe.
Kui lähemalt ei saa, siis nädala pärast võime rääkida vahetuskaubast. Häid ei ole, kuid seni õhku pidanud ja mõningast mustrit omavaid saska esisõõre on mõned üle. Veljelaadselt tootelt pead küll ise need maha saama...
Postitused: 620
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
6.00-16 tolli pikosoone mustriga korralik seisab mul jõude. Anna kordinaadid ja vahetame humalavee vastu.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
oi plääd Urmet ma teeks 3 6 pakki välja Saku Rocki sulle ehk 18 õlli. Sa sunnik elad tiba kaugel, lausa saarel. Ma saarele ei satu kahjuks.
Nüüd T 16M toimetamisest ka veidi....
Kuna näha oli et alla andmise märke pole traka poolt, kasutasin selle siis ära! Neli reisi kokku 8km sai küttepuid taas veetud. Polnud probleemi traka poolt, käike loopis välja aga sellest oli siin juttu kah.
Vist on mul targemate abi vaja varsti. Mootori ja käigukasti remont vaja ettevõtta.
Veel pole maha löödud