Tere
On veidi aega edasi liikunud ning tasub jälle peatükk kirja panna. Suurim, mis vahepeal tehtud on, on piduritorude koostamine. Sai eelistatud vasest torusid eelkõige välimuse ning töötlemise lihtsuse tõttu – vasest torudega saab hakkama ka Tööriistamarketi piduritorude komplekti "nõkatsiga". Eelpool teemas sai seda asja pisut ka arutatud, lõpptulemusena jäi tagasilla juurde vaid kolmikliitmik, keeratava kraaniga regulaator sai veetud tagaistme alla.
Teiseks sai lõpuks madalduskomplekt paigaldatud ning esialgu sellega väga rahul. Eks paistab, kui palju mootor peal veel esiosa langeb, kuid ilmselt üsna viimase piirini. Nimelt 127 on tehasest väikse auto kohta üsna "traktor" ning mingil hetkel seavad madaldamisele piirid veovõllid ja rooliotsad, mis siis vastavalt vastu käigukasti korpust ning kere käima võivad hakata. Minu puhul see ilmselt ei kehti, kuid kui see juhtub, aitab mootori pisut kõrgemale tõsmine.
Kõik, kes 127'ga sõitnud on, mäletavad ilmselt muuhulgas ka seda, et käigukang on nagu jänese kõrv. Nii ka sellel konkreetsel isendil alguses oli, esimest käiku ei olnud võimalik lülitadagi. Varem sai küll kokku kraabitud käiguhoovastiku pukse mõnehaaval, kuid hiljuti õnnestus leida päris õige 127 1-seeria hoovastiku täielik remondikomplekt. Lisaks sellele ka nn "short shifter", mis käigukangi liikumise lühemaks ja täpsemaks peaks tegema.
Mõned aja jooksul tehtud pildid kah:
Hangitud on ka õige nuudiga vahetükk eelpool mainitud Nardi rooli tarbeks. Siiski on vaja järelturu adapterit õige poldivalemi jaoks, sest Fiat minu teada Nardi rooli kunagi ei kasutanud. Antud vahetükk pärineb Autobianchi A112 Abarthilt ning on momo poldivalemiga. Momo–Nardi adapter on eBays laiatarbekaup.
Mootor on ikka veel eraldi teises garaažis, mis on ka ilmselt põhjuseks, miks see veel auto peal ei ole. Peagi jõuab järg loomuliku jätkuna ka selleni.