Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Selline häda siis eelmainitet murukale külge tulnud, täpsem mark siis Af 6150, et sõidu ajal käivad käigukastist või tagasillast säärased laksud läbi. Vedu vist katkeb ka hetkeks, reeversi kangist on ka tunda justkui üle viskaks midagi. Üritasin seda reeversi hooba ka timmida, erilist kasu sellest polnud. Kas on mõtet seda tagasilda/käigukasti üldse osandada, võib peab kohe müts peos Stokkeri ukse taha vantsima.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Tavaliselt kuluvad esimesena edasi-tagasi käigu lülitus hammasrattad ära(hamba nurgad kuluvad ümmarguseks).Seda hammastatast saab korra teist pidi keerata et käike välja ei viskaks.Neid hammasrattaid ja lülitus muhvi on eraldi stokkeris müügis.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Vaata käigukasti mark ja mudeli number välja . Kui on Peerless või Turf Torque saan ka aidata.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 1,348
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Ma ostsin selle, siis väideti, et hammakad on OK ja probleemiks on võlli otstes olevad puksid, mis on loperguseks kulunud.
Kus seda näeb, kes tootja on?
Mul on peal kood 618-04133B.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Kuskilt nagu kõrvade vahele kinni jäänud, et MTD kohta võib küsida ka Tartust Metsakaupmehest. Kindel ei ole, aga uurida võib
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Trügin ka vahele. Kas MTD murukal oleks mõtet tagasilla lahtivõtmisel - puhastamisel - uue määrde lisamisel. Vasaku tagumise ratta võll kergelt "lögane" ju siis määre irdub tasapisi. Tekkis mõte lasta trelliga kuhugi auk, keermestada, ja paigaldada nippel. Kas on mõeldav ja kui - siis mis määre oleks parim sellisele massinale kirjeldatud kohta. Samas on üsna tülikas tagasilda kätte saada ja pooleks võtta, eriti veel kokku tagasi panna ilma lisa lekete tekitamatta. Vanemad (teadjamad) mehed arvavad, et kui töötab siis milleks torkida, aga kui jääb päris kuivaks siis probleemid löövad rahakotti suurema kuvaldaga. Massinal juba vanust ka parasjagu ja peale tankimiste ja kord aastas õlivahetuse pole nagu eriti investeerima pidanud, prooviks seda liini veel hoida.
Postitused: 4,445
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
Tsitaat:Tekkis mõte lasta trelliga kuhugi auk, keermestada
Kas metallipuru on hea mõte sillas hammasrataste vahel?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mul oli samasugusel tagasillal see probleem, et see pulk, kus need fiksaatorid on too oli piklikuks kulunud ja ei hoidnud sees. Kohapealt minnes pidi reversi kangi kinni hoidma muidu ragistas.
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Tegelikult mõtlesin ka ilma silda maha võtmata puurida ja keermestada, lisada nipli jne. Aga mis möginat soovitate lisada? Nähtud piltide pealt saab aru et originaalis on tõesti üsna tahke ollus, aga välja poeb siiski. Samas ega vedelat paremini kinni hoia. Niisiis millist, või kui keegi teab siis mis on originaalis sees.
Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Samuti sai need puksid uued ostetud, Põltsamaa Avovilis riiulis olemas. Määrdeks pidi kaltsiummääre sobima.
Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ah ise mõtlesin laagrimäärde (liitium) ja 80w90 kerge segu teha.
Postitused: 61
Teemad: 2
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Nii, uued puksid küljes ning massin koos. Üksjagu oli reeversihoova reguleerimist aga tundub, et asja sai. Naksumisi enam kosta ei ole.